Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2004, 19:46
kverulez
kverulez is offline
valt iedereen het oook op vooral korfballers dat korfbal steeds meer leeft in Nederland sinds het WK!!
Oud 02-02-2004, 23:50
Tiño
Tiño is offline
nee, om heel eerlijk te zijn niet hoor...
Oud 02-02-2004, 23:53
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ik vind er geen reet aan eigenlijk.

Maar om ontopic te blijven: Nee het valt mij niet echt op, ik ken in mijn omgeving geen mensen die zich er opeens meer voor interesseren oid.
Ken 2mensen die aan korfbal doen en die deden het al weer het WK.
Oud 03-02-2004, 00:00
RD
RD is offline
Citaat:
kverulez schreef op 02-02-2004 @ 20:46:
valt iedereen het oook op vooral korfballers dat korfbal steeds meer leeft in Nederland sinds het WK!!
hum NEEJ
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 05:18
kverulez
kverulez is offline
moeten jullie wat vaker naar de NOS kijken er word veel meer uitgezonden als eerder!!!!!
Oud 03-02-2004, 11:02
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
kverulez schreef op 03-02-2004 @ 06:18:
moeten jullie wat vaker naar de NOS kijken er word veel meer uitgezonden als eerder!!!!!
Volgens mij wordt korfal al een paar jaar uitgezonden hoor.
Oud 03-02-2004, 11:35
Verwijderd
Nee, is me niet opgevallen. Ik vraag me uberhaupt af hoeveel mensen weten dat Nederland wereldkampioen is geworden
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 11:37
korfballer
korfballer is offline
jah dat valt mij ook idd op en k ben der blij om ook
tsja als je der niej voor interesseert zal het je ook niej opvallen...tsja ieder z'n eigen interesses he, en dat is maar goed ook

maar ik ben der wel blij om dat der door de media eidenlijk ook eens wat meer aandacht aan besteed wordt!

xx
Oud 03-02-2004, 11:40
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Het is volgens mij echte dikke bullshit dat er meer aandacht voor is.
Het wordt namelijk al een paar jaar uitgezonden op StudioSport en na het WK niet meer als daarvoor dus hoe jullie erbij komen??
Oud 03-02-2004, 11:54
kverulez
kverulez is offline
mm voorbeeld 2 weken terug toernooi werd nooit uitgezonden nu wel afgelopen zaterdag oefeninterland werd nooit uitgezonden is het dus wel dus het komt vaker het leeft egt wel meer ben je jaloers of zow!
Oud 03-02-2004, 11:57
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
kverulez schreef op 03-02-2004 @ 12:54:
ben je jaloers of zow!
Als je al zo begint te praten...
Oud 03-02-2004, 12:16
kverulez
kverulez is offline
dat zijn jouw worden!!!
Oud 03-02-2004, 15:43
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
ECHT??? niets van gemerkt
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 15:44
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
kverulez schreef op 03-02-2004 @ 12:54:
mm voorbeeld 2 weken terug toernooi werd nooit uitgezonden nu wel afgelopen zaterdag oefeninterland werd nooit uitgezonden is het dus wel dus het komt vaker het leeft egt wel meer ben je jaloers of zow!
JIj hebt zeker sinskort Digital TV
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 15:51
kverulez
kverulez is offline
nouw niet egt
Oud 03-02-2004, 16:00
Luego
Luego is offline
ga vooral op elkaar lopen zeiken als je niet wilt dat dit topic gesloten wordt....

volgens mij krijgt korfbal inderdaad meer aandacht sinds het wk. dat het dan gaat 'leven in nederland' is een stap verder denk ik, maar alleen al dat die finale live werd uitgezonden, is nog niet eerder gebeurt. voor zover ik weet.
en gisteren stond er zowaar in onze krant wat over de oefeninterlands afgelopen weekend. dat was ook nooit.

overigens heeft korfbal vroeger nog meer "geleefd": iemand die mij een aantal jaar heeft getraind, speelde 25 jaar geleden hoofdklasse. toen was er op studio sport een samenvatting van elke hoofdklassewedstrijd.....
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 18:42
kverulez
kverulez is offline
mm sorry dat ik zow reageerde!
Oud 03-02-2004, 18:47
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
kverulez schreef op 03-02-2004 @ 19:42:
mm sorry dat ik zow reageerde!

Leer typen kerel.
Of is je echte leeftijd geen 19?
Oud 04-02-2004, 05:28
kverulez
kverulez is offline
nouw on topic ik vind dat korfbal zkr meer leeft als het vroeger deed en dat dat 25 jaar terug zow was zou kunnen maar dat weet ik egt niet!!!
Oud 04-02-2004, 06:02
Verwijderd
Korfbal? Dat kunnen ze afschaffen.... hoop dat na al die europese shit die aandacht weer over is.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 06:11
rijk_v
rijk_v is offline
korfbal is redelijk gay....
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 07:59
number9
number9 is offline
Citaat:
OW dus zo heet die wannabe Basketbal sport
Oud 04-02-2004, 08:28
kverulez
kverulez is offline
nouw eigenlijk komt korfbal vanuit zweden waar daar ringball werd gespeeld dus kotm niet egt van het basketbal af maar ingball
Oud 04-02-2004, 10:18
Parabola
Parabola is offline
Citaat:
kverulez schreef op 04-02-2004 @ 09:28:
nouw eigenlijk komt korfbal vanuit zweden waar daar ringball werd gespeeld dus kotm niet egt van het basketbal af maar ingball
Ringball?! Juist ja..

Kzit zelf ook op korfbal en aangezien er in het weekelijkse krantje redelijk vaak artikelen stonden over het 100 jarig bestaan enzo en het WK, viel het me wel op dat er meer over gesproken wordt dan "vroeger", maar op tv heb ik er eerlijk gezegd weinig van gemerkt dat het meer is. Tis dat er in het krantje stond dat de interland tussen Nederland en Belgie plaatsvindt op het veld van mijn vereniging, anders had ik het nog geen eens gemerkt
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 10:53
USPalermo
USPalermo is offline
WK Korfbal??

Nederland - België zul je bedoelen toch?
Oud 04-02-2004, 11:31
korfballer
korfballer is offline
Citaat:
korfbal is redelijk gay....
waar slaat dit nou weer op? OK ik weet dat dit het beeld is wat veel mensen van korfbal hebben maar dat slaat dus echt helemaal nergens op! Jongens spelen met meisjes, is het daarom gay? of is het omdat je niet met de bal mag lopen? Kom eens een leuke/spannende hoofdklasse wedstrijd kijken van bijvoorbeeld ons eigen Meervogels 1- Fortuna 1, en probeer dan nog maar eens te zeggen dat het een gay sport is! Het is echt niet zo dat er alleen maar mietjes spelen ofso die allemaal netjes met elkaar om gaan...er zijn regelmatog behoorlijk woordenwisselingen en als je onder de wedstrijd op de spelers let die elkaar bijvoorbeeld staan uit te blokken onder de paal, gaat dit ook niet zonder slag of stoot! dus kom alsjeblieft niet meer met korfbal is een gay sport!!
Oud 04-02-2004, 11:32
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
korfballer schreef op 04-02-2004 @ 12:31:
waar slaat dit nou weer op? OK ik weet dat dit het beeld is wat veel mensen van korfbal hebben maar dat slaat dus echt helemaal nergens op! Jongens spelen met meisjes, is het daarom gay? of is het omdat je niet met de bal mag lopen? Kom eens een leuke/spannende hoofdklasse wedstrijd kijken van bijvoorbeeld ons eigen Meervogels 1- Fortuna 1, en probeer dan nog maar eens te zeggen dat het een gay sport is! Het is echt niet zo dat er alleen maar mietjes spelen ofso die allemaal netjes met elkaar om gaan...er zijn regelmatog behoorlijk woordenwisselingen en als je onder de wedstrijd op de spelers let die elkaar bijvoorbeeld staan uit te blokken onder de paal, gaat dit ook niet zonder slag of stoot! dus kom alsjeblieft niet meer met korfbal is een gay sport!!
Wat heeft jou verhaal met een homo te maken?
Oud 04-02-2004, 11:45
korfballer
korfballer is offline
met de uitspraak gays denk ik dat er zoiets als mietjes bedoeld wordt. Door te zeggen dat een wedstrijd niet zonder slag of stoot gaat, probeer ik duidelijk te maken dat er daardoor niet alleen maar mietjes op zitten...
Oud 04-02-2004, 11:57
walter
walter is offline
korfbal is gaar omdat

- je op je eigen helft moet blijven
- je niet mag lopen met de bal
- je speelt gedwongen samen met het andere geslacht wat (met alle respect) het niveau omlaag haalt
- het alleen in nederland en belgie op grote schaal gespeeld wordt ongeveer
Oud 04-02-2004, 11:58
walter
walter is offline
en lichaamscontact is ook ten strengste verboden toch?
Oud 04-02-2004, 12:07
kverulez
kverulez is offline
Deze invaller kreeg echter al snel een gele kaart toen hij wat al te doldriest de bal wilde afpakken van zijn tegenstander. Wat daar vervolgens op volgde, valt - gelukkig -zelden te zien op een korfbalveld, hoewel ook de vorige thuiswedstrijd tegen Die Haghe een dergelijk voorval kende. Zowel toen als nu werd de scheidsrechter aangevallen; toen omdat de trainer-coach van Die Haghe door het lint ging als gevolg van een toegekende beslissende strafworp in de laatste minuut aan Blauw-Wit, nu vanwege een - volgens omstanders - gemaakte racistische opmerking door de scheidsrechter aan het adres van de donkere Amsterdamse invaller. Deze ging volledig door het lint en kon met de grootste moeite door zijn ploeggenoten bij de scheidsrechter vandaan worden gehouden. Hij incasseerde voor dat lijfelijk contact ook de rode kaart, maar dit voorval zal naar verwachting ook voor de scheidsrechter een staart krijgen en terecht. Het KNKV kan namelijk ook een brief tegemoet zien van het Blauw-Wit-bestuur over dit absoluut onacceptabele optreden van de arrogante Dick Hoegen.

Lees dit dan is wat zeg je hier van dan mm en lichaamscontact is er veel en er mag ook heel veel hoor ik ben scheidsrechter dus kan eht egt wel weten!!! ga je er eerst is in verdiepen of kom is kijken vooor je een oordeel heb
Oud 04-02-2004, 12:17
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
kverulez schreef op 04-02-2004 @ 13:07:

Lees dit dan is wat zeg je hier van dan mm en lichaamscontact is er veel en er mag ook heel veel hoor ik ben scheidsrechter dus kan eht egt wel weten!!! ga je er eerst is in verdiepen of kom is kijken vooor je een oordeel heb
Zie je dat vraagteken?

Jij vraagt hier mensen om een mening (anders post je dit niet op een forum lijkt me) maar als ze kritiek hebben mag het weer niet..sommige mensen..
Oud 05-02-2004, 05:19
kverulez
kverulez is offline
maar ze hebben kritiek op het spel niet op me stleling!
Oud 05-02-2004, 09:06
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
kverulez schreef op 05-02-2004 @ 06:19:
maar ze hebben kritiek op het spel niet op me stleling!
Moet je ook kunnen hebben..
Oud 05-02-2004, 09:23
kverulez
kverulez is offline
kan ik ook wel hebben als het opbouwend is en neit het is dit of dat zonder dat mesnen zich er egt in hebben verdiept ze roepen gewoon wat zonder dat ze zig er egt in verdiept hebben!!
Oud 05-02-2004, 09:27
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
kverulez schreef op 05-02-2004 @ 10:23:
kan ik ook wel hebben als het opbouwend is en neit het is dit of dat zonder dat mesnen zich er egt in hebben verdiept ze roepen gewoon wat zonder dat ze zig er egt in verdiept hebben!!
Moet je je eerst ergens helemaal in verdiepen om een mening te kunnen hebben?
Oud 05-02-2004, 09:38
Niels383
Niels383 is offline
Ik weet niet of er meer aand8 aan wordt besteed sinds het wk! Zou wel moeten op zich, tis een echt hollandse sport. Doe het zelf nu ook al cker een jaar of 10. Maar tis cker geen gay/sport! Voetbal zou dan eerder gay/sport zijn, daar lopen alleen maar kerels! Korfbal is gemengd, dus degene die dit als loos argument gebruiken moeten niet zo stom lullen ....
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 10:24
kverulez
kverulez is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 05-02-2004 @ 10:27:
Moet je je eerst ergens helemaal in verdiepen om een mening te kunnen hebben?

wel die lui diet geoon roepen het is Gay sport hoe weten ze dat als ze dat nog nooit egt hebben gespeeld een menig van vind het stom spel vind ik prima
Oud 05-02-2004, 10:27
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
kverulez schreef op 05-02-2004 @ 11:24:
wel die lui diet geoon roepen het is Gay sport hoe weten ze dat als ze dat nog nooit egt hebben gespeeld een menig van vind het stom spel vind ik prima
Dat was er maar 1 volgens mij.

Ik vind het ook geen fuck aan, heb wel es meegedaan aan schoolkorfbal vroeger op de basisschool maar het heeft me nooit geboeit.
Oud 05-02-2004, 12:56
Konijn
Konijn is offline
Ik heb er niks van gemerkt dat het vaker uitgezonden wordt ofzo.
Niet dat ik het erg boeiend vind om naar te kijken, maar het zou me wel opgevallen zijn, aangezien ik redelijk veel mensen ken die er op zitten. Zelf zou ik het never nooit doen, lijkt me vreselijk saai.. heb het op de basisschool wel eens gedaan, nog Gelders Kampioen geworden geloof ik.

Vraag me nog steeds af of ts echt 19 is.. wat een taalgebruik.
Oud 05-02-2004, 13:27
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Konijn schreef op 05-02-2004 @ 13:56:

Vraag me nog steeds af of ts echt 19 is.. wat een taalgebruik.

Hij zegt van wel
Oud 05-02-2004, 15:33
korfballer
korfballer is offline
Citaat:
en lichaamscontact is ook ten strengste verboden toch?
het is idd verboden, maar dat wil nie zeggen dat et ook niet gebeurd...

Citaat:
Ik vind het ook geen fuck aan, heb wel es meegedaan aan schoolkorfbal vroeger op de basisschool maar het heeft me nooit geboeit.
met schoolkorfbal of korfballen met de gym moet je het echt niet vergelijken. Als ik ergens een hekel aan heb is het daar wel aan. Zodra wij gaan korfballen met de gym erger ik me kapot, ten eerste omdat dus niemand het kan en ten tweede omdat de leraar altijd achtelijke regels heeft...

Citaat:
- je speelt gedwongen samen met het andere geslacht wat (met alle respect) het niveau omlaag haalt
ieder heeft z'n eigen rol in het vak. Dat er dames mee doen wil echt niet zeggen dat het niveau naar beneden wordt gehaald. Heren zijn misschien wat aanvallender, maar zeker niet altijd! Dus dat is een argument dat echt helemaal nergens op gebaseerd is...
Oud 09-02-2004, 11:53
Niels383
Niels383 is offline
helemaal mee eens! Dus of je bek houden en oprotten hier of eerst een x echt spelen en dan niet op school ofzo, maar gewoon echt dan mag je verder lullen ..
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 14:34
RD
RD is offline
Citaat:
Niels383 schreef op 09-02-2004 @ 12:53:
helemaal mee eens! Dus of je bek houden en oprotten hier of eerst een x echt spelen en dan niet op school ofzo, maar gewoon echt dan mag je verder lullen ..
of je reageert normaal
Oud 09-02-2004, 17:12
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Niels383 schreef op 09-02-2004 @ 12:53:
Anders doe je ff beetje volwassener ofzo
Anders hoop ik dat jij oprot.
Oud 09-02-2004, 17:14
Verwijderd
niels383 heeft gelijk, alleen brengt ie het een beetje overdreven
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 17:16
korfballer
korfballer is offline
precies niels helemaal gelijk eindelijk eens iemand die het met me eens is
Oud 09-02-2004, 17:20
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
korfballer schreef op 09-02-2004 @ 18:16:
precies niels helemaal gelijk eindelijk eens iemand die het met me eens is
Is het geen korfbalster ?
Oud 09-02-2004, 17:27
RD
RD is offline
Citaat:
STUFF schreef op 09-02-2004 @ 18:14:
niels383 heeft gelijk, alleen brengt ie het een beetje overdreven
zeg maar gerust ZEER overdreven. Maar anyway, korfbal heeft wel voor de buitenstaander wel een gay imago, maar om je daar nou druk om te maken. Ik vind het eerder grappig. Wat kan het je nou schelen?
Oud 09-02-2004, 17:31
Verwijderd
Citaat:
RD schreef op 09-02-2004 @ 18:27:
zeg maar gerust ZEER overdreven. Maar anyway, korfbal heeft wel voor de buitenstaander wel een gay imago, maar om je daar nou druk om te maken. Ik vind het eerder grappig. Wat kan het je nou schelen?
hahah ja oke zeer overdreven dat imago heerst volgens mij alleen bij mensen die het nooit gedaan hebben, zoals je al zegt: voor de buitenstaander. maar veel mensen hebben mening over dingen waar ze nooit direct betrokken bij zijn geweest, en dat hoort niet daarom reageer ik ff
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten