Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ga vooral op elkaar lopen zeiken als je niet wilt dat dit topic gesloten wordt....
volgens mij krijgt korfbal inderdaad meer aandacht sinds het wk. dat het dan gaat 'leven in nederland' is een stap verder denk ik, maar alleen al dat die finale live werd uitgezonden, is nog niet eerder gebeurt. voor zover ik weet. en gisteren stond er zowaar in onze krant wat over de oefeninterlands afgelopen weekend. dat was ook nooit. overigens heeft korfbal vroeger nog meer "geleefd": iemand die mij een aantal jaar heeft getraind, speelde 25 jaar geleden hoofdklasse. toen was er op studio sport een samenvatting van elke hoofdklassewedstrijd..... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Kzit zelf ook op korfbal en aangezien er in het weekelijkse krantje redelijk vaak artikelen stonden over het 100 jarig bestaan enzo en het WK, viel het me wel op dat er meer over gesproken wordt dan "vroeger", maar op tv heb ik er eerlijk gezegd weinig van gemerkt dat het meer is. Tis dat er in het krantje stond dat de interland tussen Nederland en Belgie plaatsvindt op het veld van mijn vereniging, anders had ik het nog geen eens gemerkt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
korfbal is gaar omdat
- je op je eigen helft moet blijven - je niet mag lopen met de bal - je speelt gedwongen samen met het andere geslacht wat (met alle respect) het niveau omlaag haalt - het alleen in nederland en belgie op grote schaal gespeeld wordt ongeveer
|
Deze invaller kreeg echter al snel een gele kaart toen hij wat al te doldriest de bal wilde afpakken van zijn tegenstander. Wat daar vervolgens op volgde, valt - gelukkig -zelden te zien op een korfbalveld, hoewel ook de vorige thuiswedstrijd tegen Die Haghe een dergelijk voorval kende. Zowel toen als nu werd de scheidsrechter aangevallen; toen omdat de trainer-coach van Die Haghe door het lint ging als gevolg van een toegekende beslissende strafworp in de laatste minuut aan Blauw-Wit, nu vanwege een - volgens omstanders - gemaakte racistische opmerking door de scheidsrechter aan het adres van de donkere Amsterdamse invaller. Deze ging volledig door het lint en kon met de grootste moeite door zijn ploeggenoten bij de scheidsrechter vandaan worden gehouden. Hij incasseerde voor dat lijfelijk contact ook de rode kaart, maar dit voorval zal naar verwachting ook voor de scheidsrechter een staart krijgen en terecht. Het KNKV kan namelijk ook een brief tegemoet zien van het Blauw-Wit-bestuur over dit absoluut onacceptabele optreden van de arrogante Dick Hoegen.
Lees dit dan is wat zeg je hier van dan mm en lichaamscontact is er veel en er mag ook heel veel hoor ik ben scheidsrechter dus kan eht egt wel weten!!! ga je er eerst is in verdiepen of kom is kijken vooor je een oordeel heb
||
Citaat:
Jij vraagt hier mensen om een mening (anders post je dit niet op een forum lijkt me) maar als ze kritiek hebben mag het weer niet..sommige mensen..
||
Citaat:
|
![]() |
Ik weet niet of er meer aand8 aan wordt besteed sinds het wk! Zou wel moeten op zich, tis een echt hollandse sport. Doe het zelf nu ook al cker een jaar of 10. Maar tis cker geen gay/sport! Voetbal zou dan eerder gay/sport zijn, daar lopen alleen maar kerels! Korfbal is gemengd, dus degene die dit als loos argument gebruiken moeten niet zo stom lullen ....
|
![]() |
||
Citaat:
wel die lui diet geoon roepen het is Gay sport hoe weten ze dat als ze dat nog nooit egt hebben gespeeld een menig van vind het stom spel vind ik prima
||
Citaat:
Ik vind het ook geen fuck aan, heb wel es meegedaan aan schoolkorfbal vroeger op de basisschool maar het heeft me nooit geboeit.
|
Ik heb er niks van gemerkt dat het vaker uitgezonden wordt ofzo.
Niet dat ik het erg boeiend vind om naar te kijken, maar het zou me wel opgevallen zijn, aangezien ik redelijk veel mensen ken die er op zitten. Zelf zou ik het never nooit doen, lijkt me vreselijk saai.. heb het op de basisschool wel eens gedaan, nog Gelders Kampioen geworden geloof ik. Vraag me nog steeds af of ts echt 19 is.. wat een taalgebruik.
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Anders hoop ik dat jij oprot.
||