Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2002, 15:39
kerelman
kerelman is offline
Hallo mensen, ik heb een probleem. Sinds korte tijd heb ik iemand leren kennen en we hebben "het" al gedaan. Maar sinds kort heb ik iets ondervonden in de buurt van mijn aars. Ik dacht direct aan een soa, maar ik vroeg me af of dit mogelijk zou zijn (we hebben enkel safe sex gehad). Maar toch maak ik me zorgen, het kan natuurlijk iets anders zijn ook. Kan iemand me helpen?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 16:42
all V&B
all V&B is offline
Ja, dat krijg je rvan als je hem in aars opvangt
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 17:59
Oen
Oen is offline
Ga dan naar de dokter, en laat je testen, is no big deal.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 18:58
Verwijderd
Citaat:
all V&B schreef:

Ja, want homosexualiteit is een ziekte
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 19:09
Koen
Koen is offline
Citaat:
all V&B schreef:
Zo kan ie wel weer he?

Dit is overigens meer iets voor L&G.

Sex -> L&G.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 09:56
Snufje
Snufje is offline
Kom op zeg, kunnnen we geen normale reacties geven?! Maar als je zeker weet dat jullie safe sex hebben gehad, is de kans op een soa in principe niet groot. Als je het echt niet vertrouwd; ga ff langs de dokter, die kan je zekerheid bieden!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 23:58
kerelman
kerelman is offline
Ok, ik zal dan maar eens langsgaan bij de dokter. Dit zal het beste zijn zeker?.. Enfin toch bedankt.
grtz kerelman (die 100% hetero is)
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 11:26
Verwijderd
als je er nou ff bij zet wát je dan precies hebt....

tenzij dat te persoonlijk is ofzow....

maarjaaah safe sex= iig geen soa

xxx

Alicia
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 11:44
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Ja, want homosexualiteit is een ziekte
Even een door artsen, psychologen, psychiaters en sexuologen achterhaald feit de wereld uit helpen: homosexualiteit is geen ziekte. Het is een sexuele voorkeur voor iemand van hetzelfde geslacht, en het feit dat dit misschien van je eigen sexuele voorkeur afwijkt geeft jou nog niet het recht om het als een ziekte te bestempelen. Ik vind het overigens zeer verbazingwekkend dat je in onze discussie over zoöfilie, die we onlangs op het sexualiteitsforum hadden, aangaf dat je voor homosexualiteit was, en dat je het hier als een ziekte meent te moeten bestempelen.
Oud 29-04-2002, 11:48
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef:

Even een door artsen, psychologen, psychiaters en sexuologen achterhaald feit de wereld uit helpen: homosexualiteit is geen ziekte. Het is een sexuele voorkeur voor iemand van hetzelfde geslacht, en het feit dat dit misschien van je eigen sexuele voorkeur afwijkt geeft jou nog niet het recht om het als een ziekte te bestempelen. Ik vind het overigens zeer verbazingwekkend dat je in onze discussie over zoöfilie, die we onlangs op het sexualiteitsforum hadden, aangaf dat je voor homosexualiteit was, en dat je het hier als een ziekte meent te moeten bestempelen.
Zoals ik al wel vaker heb opgemerkt, lees jij de smileys niet.
In het voorbeeld dat jij quotte, en ik neem aan dat jij daarop reargeerde, stonden duidelijk , wat inhoud dat het als sarcasme gezien moet worden en dus niet serieus moet worden opgevat. Sterker nog, het moet eigenlijk worden opgevat als precies het tegenovergestelde.

Hierdoor is het dus niet nodig om erop in te gaan, omdat voor de meeste lezers (nouja, mij iig) duidelijk is dat het niet gemeend is...

Laatst gewijzigd op 29-04-2002 om 11:52.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 11:56
Verwijderd
Citaat:
eddie schreef:

Hierdoor is het dus niet nodig om erop in te gaan, omdat voor de meeste lezers (nouja, mij iig) duidelijk is dat het niet gemeend is...
idd

smileys zeggen veeeeel (soms)
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 12:23
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
eddie schreef:

Zoals ik al wel vaker heb opgemerkt, lees jij de smileys niet.
In het voorbeeld dat jij quotte, en ik neem aan dat jij daarop reargeerde, stonden duidelijk , wat inhoud dat het als sarcasme gezien moet worden en dus niet serieus moet worden opgevat. Sterker nog, het moet eigenlijk worden opgevat als precies het tegenovergestelde.

Ik hou niet van dat soort sarcasme, vandaar mijn besluit om er wel op in te gaan, ongeacht of jij het daar wel of niet mee eens bent. Er is een gegronde reden voor mij om er op in te gaan, want er zijn gevallen bekend van moord op homosexuelen in Texas, waarbij het motief van de moord lag in het feit dat de slachtoffers een andere sexuele geaardheid hebben dan heterosexuelen. Ik vind het al erg genoeg dat mensen soms geneigd zijn om homosexualiteit te veroordelen omdat het niet overeenkomt met heterosexueel gedrag, maar ik vind het nog veel erger dat mensen het recht menen te hebben om iemand vanwege een andere sexuele geaardheid te kunnen vermoorden. Mede daarom vind ik dergelijk sarcasme niet gepast. Hopelijk hebben jij en de andere forumbezoekers hier begrip voor.
Ik lees de smileys wel, maar dat wil nog niet zeggen dat ze ook duidelijk interpreteerbaar zijn, in ieder geval niet wat deze smileys betreft.

Laatst gewijzigd op 29-04-2002 om 18:06.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten