Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Do I miss the point of hoe zit dat? want als je schijf ro gemount is kun je toch geen bestanden verwijderen ? Je kunt je schijf wel rw gaan mounten maar dat lijkt me geen goed idee, en standaard doet knoppix dat ook niet. Geen goeie optie dus.
||
Citaat:
![]()
|
Als je je knoppix cd erin drukt wordt je windows partitie read-only gemount onder /mnt/windows oid, en je kunt geen schrijfbewerkingen doen tenzij je je windows-partitie eerst gaat umounten en daarna rw remounten, dan kun je wel schrijfbewerkingen doen en dus files deleten maar ntfs heeft gemiddeld een hekel aan die acties vanuit een linux-distro
|
Verwijderd
|
@the0: deltree is voor hele directories (mappen), dan is alles wat erin zat ook meteen weg, in plaats van dat je eerst in je map moest gaan staan, alles verwijderen, en dan pas je map weg kon gooien met rd (remove directory). voor losse bestanden gebruik je iha del.
@de rest: ik zie nergens staan dat TS NTFS gebruikt? (overigens heb ik knoppix ook nooit geprobeerd icm NTFS, maar ik mag toch aannemen dat er in nieuwere versies aan ntfs-support gewerkt gaat worden?) |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Uninstallen] Proggie om lastige proggie's te deleten Laudate Dominum | 4 | 11-01-2006 11:10 | |
Software & Hardware |
website deleten? alpha | 6 | 20-08-2002 14:02 | |
Software & Hardware |
Programma om dubbelle files te deleten? ick | 0 | 28-03-2002 04:29 | |
Software & Hardware |
Irritante msn-programmaatjes deleten Shock | 5 | 19-03-2002 21:37 |