![]() |
|
Hallo,
Tegenwoordig doen al mijn spelletjes het zwaar klote op mijn computer. Het beeld haperd heel vaak, en staat soms wel 30 tot 60 seconden stil, met gevolg dat mijn computer vastloopt. Ik heb het met verschillende spellen, oa CS, MOHAA, COD, UT2003, dus aan het spellen ligt het niet. In windows omgeving heb ik nergens last van Hier is een foutmelding die ik kreeg nadat ik de computer opnieuw heb opgestart na de vastloper. OS: WinXP Videokaart: Geforce 4 mx 440 Drivers: nieuwste van de NVIDIA site Ligt het een de OPENGL instellingen ofzo? Groeten
|
![]() |
|
Zo te zien heb je een Nvidia ForceWare 53.03-driver aan het log te zien. Daar heb je met een 440MX kaartje niet zoveel aan. De 50-series richten zich vooral op de Geforce Fx.
Probeer eens een WHQL-gecertificeerde uit de 40-reeks. Deze bijvoorbeeld: http://download.nvidia.com/Windows/4...glish_whql.exe
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Videokaart?] 'Vastloper' met vage verschijning Kingofthemall | 25 | 27-06-2008 16:25 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Razendsnelle vooruitgang J-roenn | 64 | 11-10-2005 15:06 | |
Games |
[The Sims (House Party] Spel stopt na volledige opstarten Sentingua | 16 | 22-08-2004 19:54 |