Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2002, 16:20
Bean
Bean is offline
Wat is er nou waar van de geruchten dat Frank de Boer naar PSV gaat?
Oud 18-05-2002, 16:39
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Nix
Oud 18-05-2002, 16:43
Verwijderd
Kan er nix over vinden. En gister in een interview met De Boer zei hij daar nix over.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 17:13
Bean
Bean is offline
Ik kon ook al niets vinden, maar het schijnt dat ze in eindhoven al met een spandoek rondlopen dat ze geen joden willen...
Oud 18-05-2002, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Bean schreef:
Ik kon ook al niets vinden, maar het schijnt dat ze in eindhoven al met een spandoek rondlopen dat ze geen joden willen...
Heb je ergens een bron? Heb namelijk al gekeken op www.psv.nl
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 18:11
Bean
Bean is offline
nee, eigenlijk niet... Maar een paar maatjes van mij hadden het erover. Maar heb ook nergens ook maar iets van gevonden! Dus het zal wel niet
Oud 18-05-2002, 18:39
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
psv-supporters willen m idd n iet hebben, en terecht
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 18:43
Bean
Bean is offline
Citaat:
DJ FLEM schreef:
psv-supporters willen m idd n iet hebben, en terecht
er is dus wel wat over bekend? Of bedoel je met psv-supporters jezelf? Mocht Hofland weggaan, dan vind ik de Boer niet eens zo'n slechte speler! En PSV zou er zeker van op vooruit gaan!
Oud 18-05-2002, 19:03
Verwijderd
Ik was afgelopen week in Barcelona en aldaar in de kranten (die elke dag uitkomen met 20 bladzijden nieuws over Barca) stond in een interview dat Frank de Boer alleen terug naar Ajax zou gaan in Nederland en nooit naar PSV of iets dergelijks...
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 19:08
Bean
Bean is offline
Zou mooi zijn voor ajax, mocht Chivu weggaan... Perfecte vervanger! En gelijk een gerespecteerde nieuwe aanvoerder!
Oud 18-05-2002, 19:42
Kezmanian Devil
Kezmanian Devil is offline
Arnesen heeft in een interview gezegd dat hij ervaren toppers terug probeert te halen. Hij heeft gezegd spelers zoals Cocu, De Boer en Bergkamp naar PSV te willen halen. Toen gingen binnen- en buitenlandse kranten schrijven dat PSV geïnteresseerd is in De Boer en hem over willen nemen als zijn contract niet verlengd zou worden. Arnesen heeft toen gezegd dat De Boer alleen een optie is als Hofland vertrekt. De Boer reageerde op zijn beurt door te zeggen dat hij als ajacied nooit naar Feyenoord zou willen, maar bij PSV ligt de situatie anders. Meer heeft ie er niet over gezegd.

Dat PSV-supporters hem niet willen klopt. Er is een verdeeld kamp. Het ene kamp, dat De Boer wel wil, kijkt naar zijn kwaliteiten en ziet een leider in het veld, iemand die nog steeds een topper is in de Nederlandse competitie. Het andere kamp ziet een belichaming van het woord ajacied en ziet dat liever niet in een PSV-shirt. Deze groep heeft ook een spandoek opgehangen in het Philips-stadion. Het was iets als "De Boer zal nooit een echte boer zijn".
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 20:14
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
Bean schreef:

er is dus wel wat over bekend? Of bedoel je met psv-supporters jezelf? Mocht Hofland weggaan, dan vind ik de Boer niet eens zo'n slechte speler! En PSV zou er zeker van op vooruit gaan!
zag k laatst ergens, k d8 sportweek, staan, ja, heb t nu niet alleen over mezelf, alhoewel ik die frank ook nerges goed voor vind
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 20:21
M.Knopfler
M.Knopfler is offline
Ik weet niet of jullie deze site kennen, maar het verklaart wel alles: http://www.icons.com/FdB/new_diary.html

Blijkt wel dat psv en ajax in de running zijn, alsmede 2 italiaanse clubs, en nog geen belangstelling uit engeland. Maar ik denk dat Frank de Boer het liefst naar Engeland wil

Maar zie de url voor zijn eigen verhaal.

En over van Gaal, leuk dat ie coach wordt in Barcelona, maar hij moet niet meteen weer van Bommel willen hebben. Hij moet het is zoeken in binnenlandse spelers, en bovendien is van Bommel iemand die gewoon in engeland moet en wil spelen, daar past ie gewoon veel beter.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten