Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Arnesen heeft in een interview gezegd dat hij ervaren toppers terug probeert te halen. Hij heeft gezegd spelers zoals Cocu, De Boer en Bergkamp naar PSV te willen halen. Toen gingen binnen- en buitenlandse kranten schrijven dat PSV geïnteresseerd is in De Boer en hem over willen nemen als zijn contract niet verlengd zou worden. Arnesen heeft toen gezegd dat De Boer alleen een optie is als Hofland vertrekt. De Boer reageerde op zijn beurt door te zeggen dat hij als ajacied nooit naar Feyenoord zou willen, maar bij PSV ligt de situatie anders. Meer heeft ie er niet over gezegd.
Dat PSV-supporters hem niet willen klopt. Er is een verdeeld kamp. Het ene kamp, dat De Boer wel wil, kijkt naar zijn kwaliteiten en ziet een leider in het veld, iemand die nog steeds een topper is in de Nederlandse competitie. Het andere kamp ziet een belichaming van het woord ajacied en ziet dat liever niet in een PSV-shirt. Deze groep heeft ook een spandoek opgehangen in het Philips-stadion. Het was iets als "De Boer zal nooit een echte boer zijn". |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik weet niet of jullie deze site kennen, maar het verklaart wel alles: http://www.icons.com/FdB/new_diary.html
Blijkt wel dat psv en ajax in de running zijn, alsmede 2 italiaanse clubs, en nog geen belangstelling uit engeland. Maar ik denk dat Frank de Boer het liefst naar Engeland wil Maar zie de url voor zijn eigen verhaal. En over van Gaal, leuk dat ie coach wordt in Barcelona, maar hij moet niet meteen weer van Bommel willen hebben. Hij moet het is zoeken in binnenlandse spelers, en bovendien is van Bommel iemand die gewoon in engeland moet en wil spelen, daar past ie gewoon veel beter. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
[poll] Wie mag er niet meer in de basis van het Nederlands 11-tal? Kirk22 | 51 | 10-09-2003 23:22 | |
Vrije tijd |
Frank de boer geldwolf? zlatani9 | 34 | 08-08-2003 23:00 | |
De Kantine |
IS er een CD met de gesprekken van Frank en Ronald de Boer??? langejongen | 10 | 09-07-2003 18:11 | |
ARTistiek |
Mijn einde of het hoera van de venter flurry | 3 | 02-04-2002 22:28 |