Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Turkije heeft de laatste jaren bewezen dat het wel degelijk goede voetballers heeft. Dit hebben ze laten zien met de UEFA Cup van Galatasaray en de vierde plaats op het afgelopen WK. Daarom denk ik dat Turkije zich de laatste jaren wel degelijk heeft bewezen als een topland in opkomst. De clubs (nouja, in ieder geval Besiktas, Galatasaray en Fenerbahce) hebben bewezen dat ze op het hoogste niveau in Europa mee kunnen. Waarom zou een stap naar Turkije dan zo vreemd zijn. Hoewel De Boer naar een slechtere competitie gaat, Pierre zal in een competitie spelen die zo'n beetje gelijkwaardig is aan zijn vorige competitie (ook wel duidelijk een top3). |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hij had vrijdag wel een goed verhaal hor die gast voor studio sport.. Dat ie 75% moest inleveren en dat ie dat net iets te veel van het goede vond. En Ajax had al gezegd dat ie 2e keus was achter Escude en van Galataseray moest hij voor een bepaalde tijd te kennen geven wat ie ging doen anders ging dat niet door. (geloof dat het zo ongeveer zat) en als hij tegen Galataseray zou zeggen dat hij voor Ajax koos en Escude kwam dan viste die 2x achter het net.. Dus hij heeft voor zekerheid gekozen door meteen voor Galataseray te kiezen.. Zo avontuurlijk is Frankie dus ook niet Als dit verhaal waar is vind ik het wel redelijk te rechtvaardigen
|
![]() |
||
Citaat:
Dat zei je al... ![]()
||
Citaat:
Whahahahaahahahahaha, zit je op kantoor?? Ksta al de hele tijd te wachten op je, of was je vergeten dat vandaag de open dag is... ![]() Topper ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Later
|
![]() |
|
Ik geef hem groot gelijk dat ie naar Galatasaray is gegaan. Waarschijnlijk heeft Ajax hem een contract geboden dat ie echt te min vond. En dat heeft Ajax dan weer gedaan, omdat ze hem helemaal niet per se hoeven te hebben. Ajax en Frank de Boer kunnen allebei blij zijn, want voor Ajax is ie (naar mijn mening) toch niet goed genoeg en zelf kan ie nog een leuk pensioentje opbouwen in een land waar het altijd mooi weer is. Wat wil je nog meer!!!
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Transfers en geruchten deel III Verwijderd | 500 | 30-06-2004 19:01 | |
Vrije tijd |