Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2003, 19:16
zlatani9
zlatani9 is offline
K zal met het starten van deze topic wel weer woede op de hals halen van ZlatanSuperJood en andere mensen die mijn topics niet lezen maar die alleen reageren op de titel..
Maar.. Hoe kijken jullie aan tegen de overgang van Frank de Boer naar Turkije? Ik kijk er een beetje met gemenge gevoelens tegenaan.. Frankie is in Nederland misschien niet bij iedereen bij iedereen geliefd (manier vertrek ajax/penalties?) en misschien wil hij daarom in Turkije nog een keer overnieuw beginnen met een goed klimaat en fanatieke supporters... Of zou hij voor het geld gekozen hebben? Wat overigens zijn goed recht is maar dit geld kan misschien ook zijn plaats in Oranje in gevaar brengen en waarom zou hij dat riskeren? Waarom zou je niet lekker terugkeren naar Ajax waar je kans op het Nederlands elftal net zo groot is en waar je al een naam hebt opgebouwd en leider worden van een generatie topvoetballers die misschien nog een paar leuke prestaties neer kan zetten?
Zou hij het doen om het geld?
Ik snap zijn keuze.. (Geld,avontuur etc..) maar ik betreur het wel..
Als we niet eens meer afgeschreven Nederlandse toppers binnen kunnen houden.. wie dan nog wel?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2003, 19:22
marc24
marc24 is offline
Het is in elk geval wel duidelijk dat hij niet zo veel meer voelt voor ajax
Oud 11-07-2003, 20:13
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Dit kon ook wel in een andere topic.
Oud 11-07-2003, 20:13
Ace Ventura
Ace Ventura is offline
Frenk is geen geldwolf want in qatar had ie het dubbele kennen krijgen, van wat ie in turkije verdient, en hij gaat nie naar ajax omdat zij em nie willen, hij is te traag voor dat nivo. Joden halen escude is jong en snel, en kan nog verbeteren fren nie. Barca presteerde dit jaaar nie voor nix zo slegt.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 21:43
Verwijderd
Gelukkig maar, ik zat niet te wachten op de man trager dan z'n schaduw die z'n broekje niet wil vies maken. Hij kiest m.i. wel voor het geld, hij zei het zelf al tegen NOS dat hij in Turkije veel meer kon verdienen dan bij Ajax. In Qatar voetballen zou geen mooi einde zijn van z'n carrière, dus kiest ie maar voor Galatasaray.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 22:02
Ketjing
Ketjing is offline
Ik vind het niet ongewoon dat hij voor het geld kiest. Hij kiest voor een redelijke ploeg (evenwaardig aan Ajax in mijn ogen) en verdient meer dan bij Ajax.
Oud 12-07-2003, 06:54
freggelfreak
freggelfreak is offline
gaat voor het geld. lijkt mij duidelijk. waarom zou je in de turkse competitie willen voetballen? stelt niet zoveel voor lijkt me zo, maar opzich hoor je me niet klagen, want ik wil hem niet terug bij ajax.

en hij gaat niet naar qatar, omdat hij dan uit beeld is als international
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 07:21
geen punt.
geen punt. is offline
Je gaat toch niet naar Qatar om je mooie carrière te beeindigen? Dat heeft weinig met geld, maar meer met een bepaald beeld te maken. Dat mensen dan Turkije kiezen (zie Pierre), daar begrijp ik dan weer geen reet van......
Oud 12-07-2003, 22:43
ThE MaSTeR 2oo3
ThE MaSTeR 2oo3 is offline
Paar foto's in Istanbul....

en? hoe smaakt het?

Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 00:26
Bobby James
Bobby James is offline
waarom riskeert hij hiermee een plaats in oranje?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 18:56
DeGexxte
DeGexxte is offline
GEEN GELDWOLF?!

TUURLIJK WEL! Denk na! Hij geeft nix meer om de club die hem ALLES maar dan ook ALLES heeft gegeven. Keert zijn oude liefde de rug toe.

Dat hij naar niet naar Quattar ging, tuurlijk niet! Hij wil de premies van het Nederlands Elftal niet mislopen!
Oud 26-07-2003, 22:43
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
DeGexxte schreef op 17-07-2003 @ 19:56:
GEEN GELDWOLF?!

TUURLIJK WEL! Denk na! Hij geeft nix meer om de club die hem ALLES maar dan ook ALLES heeft gegeven. Keert zijn oude liefde de rug toe.

Dat hij naar niet naar Quattar ging, tuurlijk niet! Hij wil de premies van het Nederlands Elftal niet mislopen!
Even het door mijn opgezete discussie nieuw leven inblazen
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 22:50
Verwijderd
Citaat:
meelman schreef op 12-07-2003 @ 08:21:
Je gaat toch niet naar Qatar om je mooie carrière te beeindigen? Dat heeft weinig met geld, maar meer met een bepaald beeld te maken. Dat mensen dan Turkije kiezen (zie Pierre), daar begrijp ik dan weer geen reet van......
Waarom niet?
Turkije heeft de laatste jaren bewezen dat het wel degelijk goede voetballers heeft. Dit hebben ze laten zien met de UEFA Cup van Galatasaray en de vierde plaats op het afgelopen WK. Daarom denk ik dat Turkije zich de laatste jaren wel degelijk heeft bewezen als een topland in opkomst.
De clubs (nouja, in ieder geval Besiktas, Galatasaray en Fenerbahce) hebben bewezen dat ze op het hoogste niveau in Europa mee kunnen.
Waarom zou een stap naar Turkije dan zo vreemd zijn. Hoewel De Boer naar een slechtere competitie gaat, Pierre zal in een competitie spelen die zo'n beetje gelijkwaardig is aan zijn vorige competitie (ook wel duidelijk een top3).
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 21:28
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 26-07-2003 @ 23:50:
Waarom niet?
Turkije heeft de laatste jaren bewezen dat het wel degelijk goede voetballers heeft. Dit hebben ze laten zien met de UEFA Cup van Galatasaray en de vierde plaats op het afgelopen WK. Daarom denk ik dat Turkije zich de laatste jaren wel degelijk heeft bewezen als een topland in opkomst.
De clubs (nouja, in ieder geval Besiktas, Galatasaray en Fenerbahce) hebben bewezen dat ze op het hoogste niveau in Europa mee kunnen.
Waarom zou een stap naar Turkije dan zo vreemd zijn. Hoewel De Boer naar een slechtere competitie gaat, Pierre zal in een competitie spelen die zo'n beetje gelijkwaardig is aan zijn vorige competitie (ook wel duidelijk een top3).
Vind je Turkijke sterker dan Spanje?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 21:47
Verwijderd
Citaat:
zlatani9 schreef op 02-08-2003 @ 22:28:
Vind je Turkijke sterker dan Spanje?
als je leest zeg ik ook:

"Hoewel De Boer naar een slechtere competitie gaat"
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 22:46
Kirk22
Kirk22 is offline
ik zie em het liefst spelen bij FC Jupiter of Dynamo Mars
Oud 02-08-2003, 23:36
Gothic Queen
Gothic Queen is offline
Ik zie hem het liefst stoppen,die vent zeikt constant om geld,als zijn hoofd op een plakplaatje staat wil hij er nog geld voor,laat hem asjeblieft oprotten,in Turkye zit hij goed,niet meer oproepen voor Oranje wegwezen met die kwalletjes van de Boertjes
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 09:37
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
Gothic Queen schreef op 03-08-2003 @ 00:36:
Ik zie hem het liefst stoppen,die vent zeikt constant om geld,als zijn hoofd op een plakplaatje staat wil hij er nog geld voor,laat hem asjeblieft oprotten,in Turkye zit hij goed,niet meer oproepen voor Oranje wegwezen met die kwalletjes van de Boertjes
Hij had gister wel een goed verhaal hor die gast voor studio sport.. Dat ie 75% moest inleveren en dat ie dat net iets te veel van het goede vond. En Ajax had al gezegd dat ie 2e keus was achter Escude en van Galataseray moest hij voor een bepaalde tijd te kennen geven wat ie ging doen anders ging dat niet door. (geloof dat het zo ongeveer zat) en als hij tegen Galataseray zou zeggen dat hij voor Ajax koos en Escude kwam dan viste die 2x achter het net.. Dus hij heeft voor zekerheid gekozen door meteen voor Galataseray te kiezen.. Zo avontuurlijk is Frankie dus ook niet Als dit verhaal waar is vind ik het wel redelijk te rechtvaardigen
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 09:38
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 02-08-2003 @ 22:47:
als je leest zeg ik ook:

"Hoewel De Boer naar een slechtere competitie gaat"
Sorry
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 11:59
zlatani9
zlatani9 is offline
Hij had vrijdag wel een goed verhaal hor die gast voor studio sport.. Dat ie 75% moest inleveren en dat ie dat net iets te veel van het goede vond. En Ajax had al gezegd dat ie 2e keus was achter Escude en van Galataseray moest hij voor een bepaalde tijd te kennen geven wat ie ging doen anders ging dat niet door. (geloof dat het zo ongeveer zat) en als hij tegen Galataseray zou zeggen dat hij voor Ajax koos en Escude kwam dan viste die 2x achter het net.. Dus hij heeft voor zekerheid gekozen door meteen voor Galataseray te kiezen.. Zo avontuurlijk is Frankie dus ook niet Als dit verhaal waar is vind ik het wel redelijk te rechtvaardigen
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 12:01
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 06-08-2003 @ 12:59:
Hij had vrijdag wel een goed verhaal hor die gast voor studio sport.. Dat ie 75% moest inleveren en dat ie dat net iets te veel van het goede vond. En Ajax had al gezegd dat ie 2e keus was achter Escude en van Galataseray moest hij voor een bepaalde tijd te kennen geven wat ie ging doen anders ging dat niet door. (geloof dat het zo ongeveer zat) en als hij tegen Galataseray zou zeggen dat hij voor Ajax koos en Escude kwam dan viste die 2x achter het net.. Dus hij heeft voor zekerheid gekozen door meteen voor Galataseray te kiezen.. Zo avontuurlijk is Frankie dus ook niet Als dit verhaal waar is vind ik het wel redelijk te rechtvaardigen

Dat zei je al...
Oud 06-08-2003, 12:02
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 06-08-2003 @ 13:01:
Dat zei je al...
Jah vond het zelf wel een sterk stuk.. Maar ik miste de reacties.. Moest ff een aandacht boost hebben.. Hier zo alleen op kantoor zitten is ook zo saai
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 12:05
ZlatanSuperJood
Citaat:
zlatani9 schreef op 06-08-2003 @ 13:02:
Jah vond het zelf wel een sterk stuk.. Maar ik miste de reacties.. Moest ff een aandacht boost hebben.. Hier zo alleen op kantoor zitten is ook zo saai

Whahahahaahahahahaha, zit je op kantoor??

Ksta al de hele tijd te wachten op je, of was je vergeten dat vandaag de open dag is...

Topper
Oud 06-08-2003, 12:08
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 06-08-2003 @ 13:05:

Ksta al de hele tijd te wachten op je, of was je vergeten dat vandaag de open dag is...

Topper
Jij zit toch ook nog thuis/ergens bij een pc.. Heb vanmiddag ook vrij.. wel ff wedstrijdje kijken
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 12:09
ZlatanSuperJood
Citaat:
zlatani9 schreef op 06-08-2003 @ 13:08:
Jij zit toch ook nog thuis/ergens bij een pc.. Heb vanmiddag ook vrij.. wel ff wedstrijdje kijken
Geweldig, hoe je je overal uit lult...

Later
Oud 06-08-2003, 12:26
Thomas
Thomas is offline
Geld en niets anders dan dat is zijn drijfveer.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef op 06-08-2003 @ 13:26:
Geld en niets anders dan dat is zijn drijfveer.
Mee eens.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 12:50
Verwijderd
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 06-08-2003 @ 13:05:

Topper
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 08:24
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 06-08-2003 @ 13:50:
Wat een bijster intelligente smile weer.. Wanneer begint Kebis Kean eigenlijk? Of ben je gewoon niet erg slim en bedoel je Keybis Kane?
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 08:25
zlatani9
zlatani9 is offline
Of was het nou Key Biscane??
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 11:03
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Gooi hier maar een slotje op FB, dit gaat nergens meer over
Oud 07-08-2003, 11:04
Verwijderd
zlatini zoekt sexsueele aandacht
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 19:50
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 07-08-2003 @ 12:04:
zlatini zoekt sexsueele aandacht
Goh.. K geloof dat ik echt voorlopig wel genoeg heb aan mn vriendin
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 20:47
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 08-08-2003 @ 20:50:
Goh.. K geloof dat ik echt voorlopig wel genoeg heb aan mn vriendin
*leuke discussie*
Oud 08-08-2003, 23:00
Litmanen
Litmanen is offline
Ik geef hem groot gelijk dat ie naar Galatasaray is gegaan. Waarschijnlijk heeft Ajax hem een contract geboden dat ie echt te min vond. En dat heeft Ajax dan weer gedaan, omdat ze hem helemaal niet per se hoeven te hebben. Ajax en Frank de Boer kunnen allebei blij zijn, want voor Ajax is ie (naar mijn mening) toch niet goed genoeg en zelf kan ie nog een leuk pensioentje opbouwen in een land waar het altijd mooi weer is. Wat wil je nog meer!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten