Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik werd deze keer gewoon heel erg duf, maar dan had ik wel weer het geluk dat ik maar 3 uur les had en de dufheid pas kwam toen ik in de trein naar huis zat. Geen problemen verder dus, op school ging alles ook gewoon goed, maar ik zie de lol er niet van in. En dat is waar het mij om gaat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat wel ja, maar alcohol is lief ![]() |
![]() |
||
Citaat:
verder is bier door de week natuurlijk erg ok, wat moet je anders na een dag lang hard werken ... of na een dag lang hard lammen
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en hoe wou jij chemisch kunnen aantonen dat iets onder harddrugs valt of niet ?
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
coke en speed (om maar 2 bekende te noemen) is volgens veel mensen ook geestvernauwend. En welke chemische processen bedoel je? Het maken van alcohol of de effecten in je hersens?
||
Citaat:
||
Citaat:
en over het maken, dat maakt niet uit....paddo's worden ook vrij anders gemaakt dan xtc en dat het 'volgens veel mensen' geestvernauwend is betekent alleen maar dat die veel mensen het kennelijk niet weten. edit: het gevolg van alcohol is dat je zenuwstelsel prikkels van buiten verdoofd, drugs versterken deze juist.
|||
Citaat:
wat mij betreft is geestvernauwend/verruimend bullshit. Citaat:
![]() over je edit: ik kan zo 5 drugs opnoemen die prikkels van buiten verdoven. (en ik denk nog wel 3x zo veel) voor het geval je me niet gelooft even degene die me het eerst binnen schoten: opium heroine ketamine fentanyl diazepam
||
Verwijderd
|
Citaat:
want dat is niet zo o en liever niet die discussie over alcohol en drugs, die is al zo vaak gevoerd |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Sigaretten xxsylviaxx | 19 | 24-01-2010 11:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Acties tegen het rookverbod ondersteund door tabaksindustrie Kitten | 92 | 01-07-2009 13:50 | |
Drugs & Alcohol |
wat te doen als je ouders erachter komen? big_my | 82 | 16-03-2005 19:10 | |
Drugs & Alcohol |
Drugs poll Verwijderd | 29 | 18-01-2005 13:57 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Drugs & Alcohol |
drugsonderzoek over jongeren shasita | 34 | 27-12-2001 19:15 |