Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2001, 14:52
flowerpower
flowerpower is offline
haai!

ik weet nog niet helemaal welke opleiding ik wil gaan doen maar ik ben zaterdag in groningen geweest MBRT te bezoeken. Doet iemand dit (of heeft gegaan) of iemand dit van plan te doen? Is het een beetje leuk in groningen? en hoe zit het met kamers? (trouwens mensen die MBRT in haarlem of eindhoven doen zou ik hun mening ook wel willen horen.... zijn die scholen een beetje leuk?)

groetjes *blue*
Oud 12-11-2001, 19:34
Onbekende
Onbekende is offline
VAn de studie MBRT heb ik nog nooit gehoord (waar staat dat voor?), maar ik studeer wel in Groningen.
Ik vind Groningen een hele leuke en gezellige stad. Niet al te groot, dus wel overzichtelijk en er is een leuke sfeer.
Een kamer vinden in Groningen is niet echt makkelijk (ik heb zelf nog geen kamer, ik ben ook niet een zeer actieve zoeker hoor), als je je op tijd inschrijft heb je denk ik wel een kamer aan het begin van het schooljaar, maar als je al weet dat je naar Groningen gaat, moet je je wel zo snel mogelijk inschrijven bij kamersbureaus en zo.
Oud 19-01-2004, 14:06
treesje16
treesje16 is offline
heey
wat een toeval ik twijfel ook om mbrt te gaan doen
maar dan wel in haarlem. wat mij een beteje tegen staat van de opleiding dat het een van de moeilijkste hbo opleidngen is en dat is nooit echt heel leuk om te horen. maar evdrer veel positieve verhalen want je kan er veel kanten mee op.
groetjes
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:03
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
Citaat:
treesje16 schreef op 19-01-2004 @ 15:06:
heey
wat een toeval ik twijfel ook om mbrt te gaan doen
maar dan wel in haarlem. wat mij een beteje tegen staat van de opleiding dat het een van de moeilijkste hbo opleidngen is en dat is nooit echt heel leuk om te horen. maar evdrer veel positieve verhalen want je kan er veel kanten mee op.
groetjes
je kan appels en peren niet met elkaar vergelijken !
Reageren

Regels voor berichten