Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Er is een programma'tje dat inderdaad de woonplaats kan traceren.. (neotrace (pro)) (Er was er ook ééntje online.. maar daar vergeet ik telkens de naam van..
![]() Maar NA(W) gegevens zijn niet opvraagbaar.. In geen geval.. zelf bij zware overtredingen niet.. Dan regelt de provider dat met de politie zelf..
|
als je het ip van die persoon hebt, kan je een mailtje sturen naar het abuse adres van zijn provider.
http://www.autoexec.nl/ae_hacker_alarm.cfm als je bij die link zn ip invult krijg je meestal dat abuse adres ook te zien. suc6 ermee
Laatst gewijzigd op 18-01-2004 om 14:58. |
![]() |
|
http://centralops.net/co/DomainDossier.vbs.asp
IP-adres invoeren, krijg je provider, daar kun je abuse-meeltje heensturen
|
Mensen ik heb al een beetje rondgesurft en eigenlijk boeit het me ook niet ook wat er allemaal gezegd word, maar kreeg gister weer een mailtje dat ik moet oppassen en dat ik niet weet hoe stom ik nu ben en nog allemaal van die grote onzin en chantage zooi.. Het enge vind ik nou juist dat diegene wel een vriend of vriendin kan zijn en dat wil ik nou juist weten!
Mwa ik plaats gewoon de gegevens hierop.. Boeit me niet wat ermee gedaan wordt.. Misschien kan iemand van jullie eens voor me kijken ik kwam tot de provider meer niet.. Maar er schijnen meer mogelijkheden te zijn via DNS, etc... Als iemand dit puzzeltje kan oplossen wilt ie het dan fff pm`n ofzo?! Ik zou je voor eeuwig dankbaar zijn.. Kan ik de persoon in kwestie eindelijk in levende lijve aanspreken want terug reagere doet ie ook niet! Thnx..!! MIME-Version: 1.0 X-Originating-IP: [62.238.205.188] X-Originating-Email: [gewoonzomaar_6@hotmail.com] X-Sender: gewoonzomaar_6@hotmail.com Received: from 62.238.205.188 by by13fd.bay13.hotmail.msn.com with HTTP;Fri, 16 Jan 2004 13:48:19 GMT |
![]() |
|
62.238.96.0 - 62.238.223.255
netname: NL-ZEELANDNET-CABLE2 descr: ZeelandNet BV, Kamperland country: NL e-mail: abuse@zeelandnet.nl Stuur daar dan een mailtje naar toe, of stuur de mails die je krijgt door naar dat adres en dat je het niet zo relax vindt en of ze er wat aan kunnen doen. Suc6ermee
||
Citaat:
![]() abuse mail sturen is lame ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, zo werkt dat niet he flappie.. iemand z'n computer hoeft niet kbl-tnz19746 te heten.. Mijn PC heet ook geen ********** maar heb wel **********.xs4all.nl En abuse mail sturen is niet lame, dat is een goede oplossing.. de ISP zoekt wel uit wa er aan de hand is.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
K heb trouwens wel ervaring met abuse mailtjes tegen mij. Dat is echt klote ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 19-01-2004 om 19:10. |
![]() |
||
Citaat:
Met andere woorden: hier bovenstaande IP hoeft niet altijd wat te zeggen; mits het goed getraceerd word. Als je het werkelijk tegen de borst stuit, dan stuur je maar een mail naar abuse zoals het hoort.
Laatst gewijzigd op 19-01-2004 om 23:56. |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou overigens bellen, abuse mail wordt vaak maar erg sporadisch gelezen. |
![]() |
||
Citaat:
En kun je ook als iemand in een openbaar gastenboek iets schrijft het IP-adres achterhalen??
Laatst gewijzigd op 20-01-2004 om 21:49. |
Advertentie |
|
![]() |
|
De persoon in kwestie heeft als geheime vraag: Hoe heet mijn favoriete huisdier. Probeer eens wat namen van huisdieren die van vrienden/vijanden zijn die je verdenkt, als dat lukt kun je die persoon ermee confronteren.
Volgens mij is dit de enigste manier, met dat ip-adres kun je volgens mij niets. Succees! ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De verhalenwedstrijd! Ieke | 154 | 26-06-2010 09:36 | |
Software & Hardware |
Ip adres traceren van een ontvangen mail Il_Principe | 5 | 16-02-2008 20:18 | |
Software & Hardware |
[Prog] Achterhalen bezoekers-IP's Charm | 17 | 03-06-2004 18:51 | |
Software & Hardware |