Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb er geen
tjah, behalve dan de Groningse Bundel 'Drukwaark & Drukwaark - Drukwerk voor tijdens het drukken' En ja, die hangt inderdaad aan een touwtje in de wc ![]() [EDIT] bijna nog vergeten te vermelden: ik lees dus inderdaad ook nooit in 'betere' bundels, misschien dat ik dat eens zou moeten doen.. [/EDIT] Genesis |
![]() |
||
Citaat:
|
uhm
126 sonnetten van shakespeare das alles Lees best veel gedichten al zeg ik het zelf al is het op het internet (de meesten) heb verschillende bundeltjes gelezen ook van toon hermans, die vond ik leuk bubaaaajz
|
jos brink - de weg naar bethlehem
judith hertzenberg - verzamelbundel Herman van veen(dacht ik) - Anne Candelight 1, 4, en 7 Jos collear - dag morgen Annie mg schmidt - weetiknietmeer shakespeare - sonnets uit romeo en julia Homerus
|
weet ik niet?
Ik heb een boekje met inleiding alles en een verhaal er omheen vertalinkjes bij de sonnetjes (iets minder al zeg ik het zelf) Verders gewoon 126 sonnetten eerste 26 over een blonde man andere over zwarte vrouw (als ik het goed zeg...)
||
Citaat:
![]() Ik heb: * Anne (Herman van Veen) * Shakespeare (alles) * Homerus * Annie MG Schmidt - Zo .... (ik weet de titel niet meer) * Heel veel Toon Hermans (van mn ouders) * -ennogietsvanmnouders,maarikweetniethoehetheet- Dat was het ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Gedachten over (ge)dichten Geel | 125 | 24-01-2013 15:14 | |
Psychologie |
enquette Judy2 | 77 | 23-05-2005 11:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Dicht-bundels Robbie Williams | 7 | 29-01-2002 12:14 |