![]() |
|
![]() |
Met het nieuwe topic wil ik mij ook maar even meepraten na tijden anoniem meegelezen te hebben. Was toch een beetje terughoudend omdat ik toch wat ouder ben.
Ik was 129kg toen ik begon en wil graag 90kg wegen, lager dan ik ooit had gewogen (sinds pubertijd) Ik ben al 16 dagen bezig met het Atkinsdieet en ben 7,5 kg afgevallen daarmee. Op een paar dagen waar ik even stilstond, val ik zo'n halve kilo per dag af. Gaat ook lekker makkelijk, gewoon vet en vlees eten waardoor ik totaal geen hongergevoel meer heb. Regelmatig vergeet ik gewoon om te eten en 2 maaltijden per dag is al genoeg. Ook niet vreemd als ik een biefstukje als lunch mag eten, of slagroom (met zoetstoffen) als toetjes/tussendoortjes. Mijn logboek staat hier http://thats-life.kmfstudio.com/sponsored/xxxl/ als je m'n ervaringen wilt weten. En misschien wel leuk. Maak zo'n plaatje om je te motieveren op www.virtualmodel.com
||
![]() |
Citaat:
Na twee weken mag je steeds wat extra koolhydraten eten. Uiteindelijk heb je dus toch een gevarieerd dieet, alleen suiker eet je niet. Als je meer wilt weten moet je op mijn site gaan en registreren, dan kan je de boek vinden van atkins. Of je kan gewoon zoeken naar de artikelen.
||
![]() |
Citaat:
Je lichaam heeft helemaal geen glucose nodig. tenminste niet door deze van je voedsel weg te nemen. Als je lichaam op vetverbranding overgaat komt er genoeg energie vrij voor alle systemen. Dat is nou wat je wilt bereiken met atkins, ervoor zorgen dat je lichaam niet langer alleen glucose/koolhydraten verbruikt maar overgaat op vetverbranding. (wat de effecten van koolhydraten, etc op je lichaam zijn, kan je makkelijk online vinden) Als je je even begeeft op een paar Atkinsfora's dan kom je erachter dat de mensen die dat volgen juist (na de ontwenningsperiode) veel meer constante energie hebben.
|
Tis moeilijk, nu hebben we weer lekkere dingen in huis... morgen eten we patat, dit weekend taart, vorig weekend taart, volgend weekend taart... het houdt maar niet op...
|
![]() |
2 ons afgevallen vorige week...niet echt veel, maar alle beetjes helpen.
vanavond heb ik een rondleiding in een fitnesscentrum en het is daar wel jezusduur, maar ik krijg korting door mijn ziektekostenverzekering en het is daar wel heel erg goed met begeleiding enzo, dus ik ga er over denken.
||
Citaat:
![]() Mijn god How bad could it be. |
![]() |
|
![]() |
door de week gaat alles prima. dan kan ik mn eigen eetpatroon hanteren. vandaag ook niets slechts gegeten. en bovendien: weinig.
maar in t weekend...dan ben ik weer thuis. zijn er lekkere dingen en toetjes in huis. en vind t dan echt ZO moeilijk daar vanaf te blijven. gelukkig tegenwoordig wel 3x per week sporten ![]()
||
Citaat:
Je moet gewoon zorgen dat je te druk bent om eraan te denken
||
![]() |
Citaat:
heb net weer gespinned. voor mij echt de meest actieve sport. morgen weer ![]()
|
Ben zelf ook een beetje aan het lijnen. Er hoeft niet veel vanaf (2 kilo, weeg nu 47.5 en wil graag weer onder de 46.0 wegen, ben maar 1.45 lang, dus tis echt niet heel erg mager dat ik ben hoor). Doe verder niets bijzonders. Probeer wat gezonder te leven, vitamine-pillen, 3x per dag eten, 2x wat lekkers tussendoor, 's avonds een zelf verzonnen work-out doen, en proberen 1x in de week te squashen. Ik wil liever wat strakker worden dan veel afvallen. Ik hoop dat het lukt
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Heej iedereen, ja ik leef nog
![]() Vrijdag: 3 boterhammen, waarvan 2 met honing en 1 met slankie. Gekookt ei Fruit (weet niet meer precies wat en hoeveel) Avondeten (Boerenkool met koevet ![]() Wat zoute sticks Zaterdag 1 krentebol Fruit Kom soep 4 boterhammen, waarvan ik broodjes gezond had gemaakt. Wat doritos Zondag (tot nu toe) 2 boterhammen waarvan ik een broodje gezond van heb gemaakt Vrijdag ook nog gefitnesst, donderdag met L.O. shuttleruntest gedaan.. al met al gaat 't nu best goed ![]() ![]() Die broodjes gezond waren zeer smakelijk, alleen was de kaas niet gezond. Wij hebben alleen van die goedkope c1000 kaas, 48+. M'n moeder wil niets anders halen. Maar gister zei ze dat ze misschien maar weer 's naar de kaasboer gaat, omdat ze dat toch lekkerder vindt. Misschien dat ik 'r over kan halen om dan ook minder vette kaas mee te nemen. Vanavond ga ik uit eten naar een bbq-restaurant.. Niet al te best, maar zal zo veel mogelijk groente en fruit proberen te eten. Ik heb overigens zelf dit restaurant uitgezocht, want ik mocht nog kiezen voor m'n verjaardag. Aangezien wij per jaar maar 2/3 keer uit eten gaan, kies ik wel iets wat ik lekker vind ![]() Vrijdag ga ik ook zondigen, dan geef ik m'n verjaardagsfeest. Niet dat ik veel chips eet, ik hou niet zo van chips, maar in alcohol zitten ook aardig wat calorieen. Maar algemeen overzicht: Goed gegeten voor mijn doen, voel me ook goed. Geen hongergevoel, geen drang naar slecht eten, en doordat ik goed eet ben ik helemaal happy. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik weet het, het is heel raar, maar ik weet niet hoe 't kom. Ik neem vaak nog wel een stukje ontbijtkoek of iets dergelijks tussendoor, om 't wat 'recht te trekken' Ook eet ik veel avondeten (vooral zo veel mogelijk groenten) Maar als ik meer brood eet krijg ik alleen maar meer honger ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Voor de mensen die mij aan het dieten zijn.. nog 1 weekje?En hebben we misschien binnenkort weer een verslagje ? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trouwjurken staan mooi als ik 64,5 kg weeg en geen al te bolle buik heb (dat laatste is vooral belangrijk). ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Momenteel ben ik verslaafd aan cup a soup, t is lekker warm met dit weer, vult goed en toch weinig calorien. Ideaal voor mij. Ik heb er zeg maar mn toetsweek op overleefd ![]()
|
Hee mensen
K heb dit weekend zooooow slecht gegeten.. Was met mn vriendje weekend weg omdat we 2 jaar verkering hadden vrijdag ![]() ![]() Heluppie hoe kan ik dit nu ooit nog rechttrekken?!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #21 MieX | 481 | 18-05-2004 15:07 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic # 19 Miracle | 488 | 14-03-2004 15:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
ephedra artez | 1 | 05-03-2004 17:32 | |
Eten & Drinken |