Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (Zoals Cap'tein N al zei) Dat mensen dit schokkend vinden... Ik vind het helemaal niet schokkend omdat het niet realistisch getekend is, ik vind de tekenstijl wel onwijs mooi! Not your average Manga ![]() De titel ontgaat me volkomen: SadoManorchist????? Wat de fock is een manorchist? Monarchist kan ik me nog iets bij voorstellen, al slaat de titel dan nog nerges op ![]() Hijs ook heel vet gecolored trouwes ![]()
|
ik heb het maar gepost
en die gast die het getekend heeft is geen 14 luister geen slipknot is geen gothic is niet depresief lijkt haast normaal maarja ik post het alleen maar en ik weet ook dat het sadomasochist moet zijn maar het staat er zoals i khet door kreeg
||
Citaat:
![]() Wist ik veel dat die tekenaar het woord sadomasochist niet wist te schrijven...ik sta tenminste open voor nieuwe woorden! ![]()
|
![]() |
best vreemde tekening eigenlijk. ze staan er inderdaad wat houterig bij alsof ze gezellig staan te snijden. de blikken zijn ook niet echt evil genietend ofzo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|