Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn moeder vindt mijn kamer een rotzooi, ik vind het wel meevallen.. er liggen overal kleren en cd´s.. maar vooral mijn bureau en boekenkast zijn een troep, omdat ik nooit iets opruim als ik het gehad heb, maar het gewoon ergens neerleg. Mja, ik weet alles wel te vinden nog, en zo lang dat zo is heb ik er geen problemen mee
![]() |
![]() |
|
Hmm nou blijkbaar zijn de meesten hier heel erg, net als ik
![]() Als je dan in een kamer komt, waar alles prima op zn plek ligt. Of je moet samenwerken met iemand die alles perfect op orde heeft en nooit iets kwijt raakt, hoe reageer jij er dan op? Erger je je dan wel eens aan andermans netheid? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En als ik op een kamer van iemand kom waar alles heel netjes ligt, dan denk ik: dat zou ik eigenlijk ook eens moeten doen.. mja, als ik dan eens een keer mn kamer opruim, dan is het drie dagen later weer net zo'n rotzooi als ervoor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en ik voel me snel ongemakkelijk op zo een nette kamer, ik weet niet, dan is het te netjes en te schoon, dat vind ik echt niks en saai ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgens mijn moeder ben ik vreselijk, maarja daar is het een moeder voor natuurlijk..
Ik vind het zelf meevallen. Ik heb vaak wel een hoop kleding op mijn bed liggen, boeken op de grond, papieren op mijn bureau, glazen op mn kamer. Maar niet vies ofzo, bah. Ik gooi wel alles in de prullenbak enzo, geen zooi onder mn bed oid ![]() Ik erger me er wel aan als alles heeel rommelig is, als je nix meer kan vinden enzo, of als het ranzig is, zoals etensresten oid. Ik zou wel met zo iemand kunnen samenwonen, maar diegene moet zich wel een beetje aanpassen, anders wordt het ruzie ![]() |
![]() |
|
echt heel erg
![]() ik gooi mijn kleding op de grond, er staan pakken yoghurt te verzuren in mijn kamer (of ik vergeet over de vakantie mijn broodtrommel uit mijn tas te halen), tassen, jassen, boeken, cd's op mijn bureau opgestapeld en her en der verspreid op de grond, en soms slaap ik in mijn bed terwijl er nog tassen en stapels kleding etc opliggen. heb zo'n jaar geleden mijn behang geprobeerd eraf te halen, en nu nog is de helft van mijn kamer kaal, en op de andere helft zit nog oud gescheurd behang. mijn ouders komen niet eens meer binnen ![]() maaaar een paar keer per jaar maak ik het echt helemaal schoon, maar dan is het binnen een dag of twee weer een puinzooi. o ja, en ik erger me niet aan andermans netheid.
||
Citaat:
Ik heb wel eens een appel onder bed laten liggen voor n paar maanden...geloof mij : het opruimen was geen pretje ![]() |
![]() |
|
Mijn kamer is vaak echt een gigantische zooi en meestal moet ik eerst allerlei dingen opzij schuiven voordat ik ergens kan gaan zitten.. Maar als ik dan alles opgeruimd heb en netjes op stapeltjes heb gelegd enzow en een keer haast heb trek ik iets uit zown stapeltje, en hoppa, t is weer een zooi.. dus dan heeft t ook geen nut om op te ruimen en ik vind t ook eigenlijk wel gezellig.. mn ouders denken hier helaas anders over..
|
![]() |
Mijn moeder vind het echt een zooitje, maar het is echt niet zo'n troep. Ze overdrijft echt. Tis meestal maar mn bureau waar het soms zo rommelig is. Ja, en ik heb ook altijd wat kleren op mn stoel hangen. Verder ziet mijn kamer er toch wel redelijk netjes uit en vooral als je het met andere vergelijkt. Nee een sloddervos ben ik niet echt alhoewel ik wel meer die richting begin op te gaan, maar k ben toch lang niet zo erg als de mensen hiervoor.
Ja, ik kan me ook ontzettend ergeren aan andersmans troep. Vooral van mijn broertjes troep die echt overal door het huis slingert. In ons woonkamer moet je echt kijken waar je loopt, anders loop je fijn op stukjes lego of bleyblades gevallen die je in Lays aantreft. Dat is echt au!! Daarom haat ik nu echt de woonkamer. |
![]() |
|
Ik woon met mn vriendin , 2 katten en een hond op een kamer, overal liggen kleren , die dan weer door die beestjes als bed gebruikt worden, 12 kasten vol boeken, kleren en andere zooi.= echt een bende.
|
Wel ja, mijn bureau ligt vol cd's, papiertjes, krantenknipsels, mappen... op de grond ligt momenteel mijn papieren en mappen van op mijjn stage met een doek erboven en daarop dan mijn mappen die ik nu nodig heb en daar nog eens boven mijn kleren.
Mijn toiletgerief en zo liggen nu ook deels op de grond, ik moet ze nog sorteren... Mijn bed ligt er eigenlijk proper bij, behalve dan die papieren zakdoekjes ernaast. Maar het is nog erger geweest en nu kan ik zonder ergens over te moeten stappen mijn bed in. ![]() Zolang ik niet in mijn eigen kamer verdwaal maakt het me niet veel uit eigenlijk. Alhoewel, als ik het eens zie zitten dan is alles wel heel netjes hoor, niet alleen op het eerste zicht, dan zijn ook al mijn lades en zo gesorteerd, maar dit gebeurt slechts uitzonderlijk. (is jaloers op mensen die het zowiezo altijd netjes hebben, zoveel meer structuur...dat heb ik eigenlijk echt nodig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
een flinke zooi.... alles ligt in mijn kamer door elkaar... ik weet niet ik kan het gewoon niet netjes houden... als er iemand komt slapen ofzo dan moet ik het wel opruimen van me moeder.... eigelijk ook omdat er dan geen plek meer is voor die ander om te slapen.
Ik kan me er niet echt aan ergeren als andere mensen een zooi maken... ja wel in de woonkamer op een of andere manier.... |
![]() |
|
Ik ben verschrikkelijk chaotisch en ik ben er meestal niet zo trots op. Mijn kamer is een grote puinzooi, al kan ik daar zelf eigenlijk niet tegen. Ik zou het heel moeilijk vinden om met iemand te leven die heel netjes is en waarbij bv. niets op de tafel mag blijven liggen, vooral omdat het hier thuis ook allemaal niet zo netjes en strak is.
Laatst gewijzigd op 25-01-2004 om 09:26. |
![]() |
|
![]() |
Oee. Ik ben totaal niet netjes.
Mijn kamer ligt altijd overhoop,en ik probeer wel op te ruimen maar het lukt nooit (of ik doe mijn best gewoon niet). Ook in mijn schoolgerief ben ik een niets waard. Toetsen door elkaar,blaadjes die ik niet meer vind, blablabla. Sehr vervelend. Ik erger me niet aan mensen die slordig zijn,behalve als het echt heeel heel erg is. en dan nog. 't Is wel gezellig. Mzz. 'k Denk dat dat wel moeilijk zou zijn,om met heel nette mensen/mens samen te leven. Op reis/kampen heb ik er al last mee,dus wat dat moet dat niet zijn. Ik zou me wel proberen aanpassen.
|
Mijn kamer is grof gezegd een t*ringzooi, maar ik weet wel alles ligt.
Om de zoveel tijd mest ik het uit, maar dan ligt binnen de kortste keren alles weer op de grond, ik moet altijd iets zoeken in papieren in mijn kast die ik dan op de grond laat liggen, schooltas kieper ik ondersteboven in mijn kamer zodat ik andere boeken er weer in kan doen, kleren gooi ik op mijn bed (nu lig ik dus diagonaal omdat ik er anders niet meer in pas). Vroeger liet ik altijd alles beschimmelen in mijn kamer, nu heb ik dat gelukkig afgeleerd ![]() Het stinkt ook gewoon, omdat ik mijn raam nooit open doe, ik ben panisch voor beestjes dus vandaar... Ik ben echt ranzig eigenlijk, mijn zus is precies het tegenovergestelde, als je ook maar één miniscuul dingetje verplaatst, dan heeft ze dat door, netjes mag wel hoor, maar zij grenst aan smetvrees, en dat vind ik onnodig en irritant (helemaal omdat ik dan nog erger lijk) Ik kan dus niet met hele nette mensen samenleven, ik ga me dan schuldig voelen omdat te lui ben om iets op te ruimen en dat die andere dat dus steeds moet doen.
|
![]() |
Ik ben wel netjes, zorg er iig altijd voor dat er niets op m'n bed ligt en dat daar niet op gegeten wordt.. haat het om tussen de chipskruimels te liggen enzo
![]() Mijn zus is een heel rommelkont, echt precies het tegenovergestelde van mij.. ik ergerde me er eerst altijd nog wel aan toen we nog samen een kamer deelden, maar nu maakt 't me niet zoveel meer uit.. Als ze maar niet mij op de kop gaat geven omdat ze iets niet meer kan vinden ofzo, gebeurt nogal vaak namelijk, heb ik alles opeens weer kwijtgemaakt ![]()
|
Verwijderd
|
Inmiddels is het wel iets beter, maar tot twee jaar geleden kon je werkelijk geen vloer mee zien.. overal papieren, kledingstukken, cd-roms.
Eigenlijk is het nu nog steeds een puinhoop, maar veel minder, af en toe wat kleren op de bank, overal slingeren schoenen en boeken rond. En 1 x in de week een schoonmaak actie, dan is het weer goed ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hoevaak in de week ruim jij je kamer op Verwijderd | 64 | 20-09-2003 12:10 | |
De Kantine |
Mysteriax. Uncle_Sam | 423 | 22-06-2003 23:14 | |
De Kantine |
wat voor een persoontje ben jij? Secreet | 67 | 08-03-2003 15:31 | |
Liefde & Relatie |
Passen julie ouders goed bij elkaar? En ergeren jullie je daaraan? Gevederde | 22 | 17-12-2002 11:38 | |
Liefde & Relatie |
Voor de jongens (en misschien de meiden ook wel) luckyleo | 78 | 08-07-2002 21:18 | |
Liefde & Relatie |
Je gelijke :) Soullar | 23 | 16-02-2002 20:55 |