Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2004, 18:28
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Hoe netjes ben jij?
Is je kamer vaak een zooitje of juist niet? Hoe denk jij over mensen die overal een gigantische zooi van maken..Kan je je hieraan ergeren? Zou je met iemand in een huis kunnen wonen die totaal anders is qua netheid als jij? Zou je je kunnen aanpassen denk je?

Babbel er maar op los ofzo.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2004, 18:32
Verwijderd
Ik kan heel erg snel mijn kamer in een mestvat veranderen maar mijn kamer kan ook het toonbeeld van netheid zijn, waarna het binnen 5 minuten weer een rot zooi is.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 18:36
Verwijderd
chaoot to the core
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 18:37
Otis
Otis is offline
In mijn haast laat ik het vaak achter als een zwijnenstal,aldus mijn moeder.
Ik vind dat het allemaal meevalt.
Er liggen wel altijd overal kleren gemengd met schoolboeken en make up potjes..
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 18:41
Verwijderd
mijn kamer is een chaos en overal in het huis waar ik kom laat ik troep achter, ik houd neit van opruimen en schoonmaken en dat is ook wel te zien, achja. en troep van andere irriteert me niet, vind het wel gezellig
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 18:42
frozenfountain
frozenfountain is offline
Soms is mijn kamer best slordig. Maar geen gigantiche zooi ofzo. Veel boeken en kleding overal. Ik kan best in troep leven, maar ik vind het leuk om op te ruimen en schoon te maken.

Als het maar niet vies is, zoals in Hoe schoon is jouw huis.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 18:44
Otis
Otis is offline
Citaat:
frozenfountain schreef op 24-01-2004 @ 19:42:

dat is gewoon ook té extreem
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 18:47
Verwijderd
Mijn kamer is vaak enorme meuk, vooral kleren waarvan ik te lui ben om ze op hangertjes te doen.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 18:51
Verwijderd
Even een kleine beschrijving van mn kamer op t moment. Overal stapels kleren(schoon en vuil door elkaar) overal lege bierblikken en flesjes. Schoolboeken over de vloer en mijn bureau heb ik een klein plekje vrij waar mijn toetsenbord staat, ik moet morgen maar weerr eens ff opruimen.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 18:52
Gadje
Gadje is offline
zoals bij de meest is mijn kamer een grote chaos
en dan ruim ik t op en dan ben ik alles kwijt.
ik moet (als t héél erg is) zelfs springen om in mn bed te komen...
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 18:54
guess what
guess what is offline
Citaat:
poorleno schreef op 24-01-2004 @ 19:41:
mijn kamer is een chaos en overal in het huis waar ik kom laat ik troep achter, ik houd neit van opruimen en schoonmaken en dat is ook wel te zien, achja. en troep van andere irriteert me niet, vind het wel gezellig
Oud 24-01-2004, 18:56
Verwijderd
Mijn moeder vindt mijn kamer een rotzooi, ik vind het wel meevallen.. er liggen overal kleren en cd´s.. maar vooral mijn bureau en boekenkast zijn een troep, omdat ik nooit iets opruim als ik het gehad heb, maar het gewoon ergens neerleg. Mja, ik weet alles wel te vinden nog, en zo lang dat zo is heb ik er geen problemen mee
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 19:00
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Hmm nou blijkbaar zijn de meesten hier heel erg, net als ik Maargoed

Als je dan in een kamer komt, waar alles prima op zn plek ligt. Of je moet samenwerken met iemand die alles perfect op orde heeft en nooit iets kwijt raakt, hoe reageer jij er dan op?
Erger je je dan wel eens aan andermans netheid?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 19:02
Bobby James
Bobby James is offline
Uhm ja, in de 'Laat je kamer zien' topic kon je goed zien wat voor een sloddervos ik ben.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 19:04
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 24-01-2004 @ 20:00:

Als je dan in een kamer komt, waar alles prima op zn plek ligt. Of je moet samenwerken met iemand die alles perfect op orde heeft en nooit iets kwijt raakt, hoe reageer jij er dan op?
Mijn kamer is wel een zooi, maar verder ben ik wel netjes Dus als ik moet samenwerken met iemand die heel lang moet zoeken als ie wat nodig heeft steeds, en alles kwijt is, terwijl ik al lang klaar zit met mijn spullen, dan kan ik me wel gaan ergeren denk ik als het te vaak gebeurt..

En als ik op een kamer van iemand kom waar alles heel netjes ligt, dan denk ik: dat zou ik eigenlijk ook eens moeten doen.. mja, als ik dan eens een keer mn kamer opruim, dan is het drie dagen later weer net zo'n rotzooi als ervoor
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 19:08
Verwijderd
Citaat:

jaa, ik had een vriendin en daar mocht jezelfs niet op het bed zitten omdat anders het dekbed zou kreukelen
en ik voel me snel ongemakkelijk op zo een nette kamer, ik weet niet, dan is het te netjes en te schoon, dat vind ik echt niks en saai
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 19:09
Verwijderd
Volgens mijn moeder ben ik vreselijk, maarja daar is het een moeder voor natuurlijk..

Ik vind het zelf meevallen. Ik heb vaak wel een hoop kleding op mijn bed liggen, boeken op de grond, papieren op mijn bureau, glazen op mn kamer. Maar niet vies ofzo, bah. Ik gooi wel alles in de prullenbak enzo, geen zooi onder mn bed oid

Ik erger me er wel aan als alles heeel rommelig is, als je nix meer kan vinden enzo, of als het ranzig is, zoals etensresten oid.

Ik zou wel met zo iemand kunnen samenwonen, maar diegene moet zich wel een beetje aanpassen, anders wordt het ruzie
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 19:10
belgo
belgo is offline
Ik heb een redelijk nette kamer.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 19:27
sorry
sorry is offline
ja ik ben een sloddervos.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 19:29
lana
lana is offline
echt heel erg

ik gooi mijn kleding op de grond, er staan pakken yoghurt te verzuren in mijn kamer (of ik vergeet over de vakantie mijn broodtrommel uit mijn tas te halen), tassen, jassen, boeken, cd's op mijn bureau opgestapeld en her en der verspreid op de grond, en soms slaap ik in mijn bed terwijl er nog tassen en stapels kleding etc opliggen.
heb zo'n jaar geleden mijn behang geprobeerd eraf te halen, en nu nog is de helft van mijn kamer kaal, en op de andere helft zit nog oud gescheurd behang.

mijn ouders komen niet eens meer binnen

maaaar een paar keer per jaar maak ik het echt helemaal schoon, maar dan is het binnen een dag of twee weer een puinzooi.

o ja, en ik erger me niet aan andermans netheid.
Oud 24-01-2004, 19:32
Otis
Otis is offline
Citaat:
lana schreef op 24-01-2004 @ 20:29:
(of ik vergeet over de vakantie mijn broodtrommel uit mijn tas te halen),
Ooh dit herken ik! Ik vergeet mn broodtrommeltje en broodzakje ook altijd ...
Ik heb wel eens een appel onder bed laten liggen voor n paar maanden...geloof mij : het opruimen was geen pretje
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Nee, wel aan andermans slordigheid
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 19:37
Dwarfie
Dwarfie is offline
Mijn kamer is meestal wel netjes. Op de grond ligt nooit zooi en m'n bed is ook altijd opgemaakt. Ik heb wel altijd de neiging om overal stapeltjes met papieren te maken. Gelukkig weet ik zelf altijd wel wat op welk stapeltje terecht komt.
Oud 24-01-2004, 19:48
Verwijderd
Vrij netjes, alleen laat ik nogal wat papierwerk op m'n bureau slingeren.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 19:58
Verwijderd
Mijn kamer is niet altijd even netjes, ik erger me er dan ook aan dus ruim het op. Mijn bureau en mijn wastafel zijn vrijwel nooit opgeruimd, als dat wel zo is dan is het binnen een dag of 2-3 weer een troep.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2004, 21:00
Noir
Noir is offline
mijn kamer is een zooi...
kleding overal op de grond liggen.. heb op dit moment oud fruit& brood liggen als het een keer netjes is is het binnen 2 a 3 dagen ook weer een grote zooi
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 21:01
coopergirl
coopergirl is offline
'Een rommelige kamer is het teken van een energieke geest'... Need i say more?
Oud 24-01-2004, 21:05
Gianluca *
Gianluca * is offline
het kan me nooit zo heel erg veel boeien of me kamer een troep is, zodra het beneden in de huiskamer enz. een bende is ga ik me ergeren en moet dat schoon zijn.. haha
Oud 24-01-2004, 21:15
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
Mijn kamer is vaak echt een gigantische zooi en meestal moet ik eerst allerlei dingen opzij schuiven voordat ik ergens kan gaan zitten.. Maar als ik dan alles opgeruimd heb en netjes op stapeltjes heb gelegd enzow en een keer haast heb trek ik iets uit zown stapeltje, en hoppa, t is weer een zooi.. dus dan heeft t ook geen nut om op te ruimen en ik vind t ook eigenlijk wel gezellig.. mn ouders denken hier helaas anders over..
Oud 24-01-2004, 21:37
Verwijderd
Mn ouders vinden het een zooitje.
Ik vind het wel meevallen.

Kheb wel vaak schoolboeken etc op de grond liggen.
En kleren op mn stoel. En schoenen verspreid over de kamer.
En mn bureau vol met troepjes. Hmja.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 22:30
@Moon
@Moon is offline
Mijn moeder vind het echt een zooitje, maar het is echt niet zo'n troep. Ze overdrijft echt. Tis meestal maar mn bureau waar het soms zo rommelig is. Ja, en ik heb ook altijd wat kleren op mn stoel hangen. Verder ziet mijn kamer er toch wel redelijk netjes uit en vooral als je het met andere vergelijkt. Nee een sloddervos ben ik niet echt alhoewel ik wel meer die richting begin op te gaan, maar k ben toch lang niet zo erg als de mensen hiervoor.
Ja, ik kan me ook ontzettend ergeren aan andersmans troep. Vooral van mijn broertjes troep die echt overal door het huis slingert. In ons woonkamer moet je echt kijken waar je loopt, anders loop je fijn op stukjes lego of bleyblades gevallen die je in Lays aantreft. Dat is echt au!! Daarom haat ik nu echt de woonkamer.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 22:49
*Special:K*
*Special:K* is offline
het is een een tiefes zooi , ik moet bijna door mijn troep heen zwemmen om nog te kunnen verplaatsen.
Oud 24-01-2004, 23:38
Elektro M.J.
Elektro M.J. is offline
soms netjes, soms rommelig. maar meestal rommelig.
Oud 24-01-2004, 23:45
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
Ik woon met mn vriendin , 2 katten en een hond op een kamer, overal liggen kleren , die dan weer door die beestjes als bed gebruikt worden, 12 kasten vol boeken, kleren en andere zooi.= echt een bende.
Oud 25-01-2004, 02:09
Verwijderd
kamer is een teringzooi,maar ik weet alles te vinden
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 03:04
phensicske
phensicske is offline
Wel ja, mijn bureau ligt vol cd's, papiertjes, krantenknipsels, mappen... op de grond ligt momenteel mijn papieren en mappen van op mijjn stage met een doek erboven en daarop dan mijn mappen die ik nu nodig heb en daar nog eens boven mijn kleren.
Mijn toiletgerief en zo liggen nu ook deels op de grond, ik moet ze nog sorteren...
Mijn bed ligt er eigenlijk proper bij, behalve dan die papieren zakdoekjes ernaast.
Maar het is nog erger geweest en nu kan ik zonder ergens over te moeten stappen mijn bed in.
Zolang ik niet in mijn eigen kamer verdwaal maakt het me niet veel uit eigenlijk. Alhoewel, als ik het eens zie zitten dan is alles wel heel netjes hoor, niet alleen op het eerste zicht, dan zijn ook al mijn lades en zo gesorteerd, maar dit gebeurt slechts uitzonderlijk.
(is jaloers op mensen die het zowiezo altijd netjes hebben, zoveel meer structuur...dat heb ik eigenlijk echt nodig )
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 08:40
Paris
Paris is offline
Citaat:
frozenfountain schreef op 24-01-2004 @ 19:42:
Soms is mijn kamer best slordig. Maar geen gigantiche zooi ofzo. Veel boeken en kleding overal. Ik kan best in troep leven, maar ik vind het leuk om op te ruimen en schoon te maken.

Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 08:56
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
een flinke zooi.... alles ligt in mijn kamer door elkaar... ik weet niet ik kan het gewoon niet netjes houden... als er iemand komt slapen ofzo dan moet ik het wel opruimen van me moeder.... eigelijk ook omdat er dan geen plek meer is voor die ander om te slapen.

Ik kan me er niet echt aan ergeren als andere mensen een zooi maken... ja wel in de woonkamer op een of andere manier....
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 09:21
Firefly
Firefly is offline
Ik ben verschrikkelijk chaotisch en ik ben er meestal niet zo trots op. Mijn kamer is een grote puinzooi, al kan ik daar zelf eigenlijk niet tegen. Ik zou het heel moeilijk vinden om met iemand te leven die heel netjes is en waarbij bv. niets op de tafel mag blijven liggen, vooral omdat het hier thuis ook allemaal niet zo netjes en strak is.

Laatst gewijzigd op 25-01-2004 om 09:26.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 09:32
Silver rain
Silver rain is offline
Mijn kamer ligt niet vol troep maar ik heb geen vaste plaats voor dingen waardoor ik altijd alles kwijt ben
Oud 25-01-2004, 09:57
Laïs
Laïs is offline
Oee. Ik ben totaal niet netjes.
Mijn kamer ligt altijd overhoop,en ik probeer wel op te ruimen maar het lukt nooit (of ik doe mijn best gewoon niet).
Ook in mijn schoolgerief ben ik een niets waard. Toetsen door elkaar,blaadjes die ik niet meer vind, blablabla. Sehr vervelend.

Ik erger me niet aan mensen die slordig zijn,behalve als het echt heeel heel erg is. en dan nog. 't Is wel gezellig.

Mzz. 'k Denk dat dat wel moeilijk zou zijn,om met heel nette mensen/mens samen te leven. Op reis/kampen heb ik er al last mee,dus wat dat moet dat niet zijn.
Ik zou me wel proberen aanpassen.
Oud 25-01-2004, 10:05
Baracuda
Baracuda is offline
Onder opruimen versta ik: alle troep ergens onderschuiven of stoppen zodat je het niet meer ziet .
Ik ben slordig
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 10:17
Fortisi
Fortisi is offline
Mijn kamer is grof gezegd een t*ringzooi, maar ik weet wel alles ligt.
Om de zoveel tijd mest ik het uit, maar dan ligt binnen de kortste keren alles weer op de grond, ik moet altijd iets zoeken in papieren in mijn kast die ik dan op de grond laat liggen, schooltas kieper ik ondersteboven in mijn kamer zodat ik andere boeken er weer in kan doen, kleren gooi ik op mijn bed (nu lig ik dus diagonaal omdat ik er anders niet meer in pas).
Vroeger liet ik altijd alles beschimmelen in mijn kamer, nu heb ik dat gelukkig afgeleerd.
Het stinkt ook gewoon, omdat ik mijn raam nooit open doe, ik ben panisch voor beestjes dus vandaar...

Ik ben echt ranzig eigenlijk, mijn zus is precies het tegenovergestelde, als je ook maar één miniscuul dingetje verplaatst, dan heeft ze dat door, netjes mag wel hoor, maar zij grenst aan smetvrees, en dat vind ik onnodig en irritant (helemaal omdat ik dan nog erger lijk)
Ik kan dus niet met hele nette mensen samenleven, ik ga me dan schuldig voelen omdat te lui ben om iets op te ruimen en dat die andere dat dus steeds moet doen.
Oud 25-01-2004, 10:52
Maarten
Maarten is offline
Chaos
Heterogeen
Rotzooi

3 woorden die ik bij mijn kamer vindt passen, meeste mensen vinden hem toch vrij netjes (komt omdat ik alles gewoon ergens in douw uit het zicht).
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 11:19
Susanne
Susanne is offline
Ik ben wel netjes, zorg er iig altijd voor dat er niets op m'n bed ligt en dat daar niet op gegeten wordt.. haat het om tussen de chipskruimels te liggen enzo Kleding vouw ik ook altijd netjes op en aan hangertjes, heb een hekel aan blousjes waar kreukels inzitten.
Mijn zus is een heel rommelkont, echt precies het tegenovergestelde van mij.. ik ergerde me er eerst altijd nog wel aan toen we nog samen een kamer deelden, maar nu maakt 't me niet zoveel meer uit.. Als ze maar niet mij op de kop gaat geven omdat ze iets niet meer kan vinden ofzo, gebeurt nogal vaak namelijk, heb ik alles opeens weer kwijtgemaakt
Oud 25-01-2004, 11:25
Sirenie
Sirenie is offline
Ik ben een enorme sloddervos, maar ik kan ook zomaar ineens gaan opruimen
Mijn cd's zijn wel een ramp ik heb er pas weer 1 teruggevonden die ergens onder een stapel papieren lag.
Kleren zijn wel oke bij mij. Ik heb alleen wel erg veel troep.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 12:35
Verwijderd
Inmiddels is het wel iets beter, maar tot twee jaar geleden kon je werkelijk geen vloer mee zien.. overal papieren, kledingstukken, cd-roms.

Eigenlijk is het nu nog steeds een puinhoop, maar veel minder, af en toe wat kleren op de bank, overal slingeren schoenen en boeken rond.

En 1 x in de week een schoonmaak actie, dan is het weer goed
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 13:17
FoxyRoxy
FoxyRoxy is offline
Rotzooi! Tenminste, als mijn moeder het niet heeft opgeruimd. Ik ben zelden in een bui om te gaan schoonmaken, maar het is dan ook de papierzooi die het rommelig maakt. Zodra ik geslaagd ben gaat al die troep in de papierbak!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 13:36
very drunk driver
very drunk driver is offline
bij mij is het altijd zo'n tering rotzooi.

af en toe kom ik mijn kamer binennlopen en dan ga ik terug omdat het zo erg stinkt

als die ander nou heel netjes was maakt mij dat niet uit als hij het maar mij niet op dringt
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 13:44
El Kim
El Kim is offline
Mijn kamer is altijd een teringzooi... en nu we aan het verhuizen zijn, is de rest van het huis dat ook
Reageren

Regels voor berichten