Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
niet helemaal een gelijke.. maar dat lijkt me oowk zow verdomde saai
![]() ![]() maar met diegene kannik t gwoon goed vinde enzow. *iz flieft* ![]() woej! ik moet oppasse, hij post sinds kort oowk op t forum ![]()
|
![]() |
Ja die heb ik gevonden. Al een paar jaar geleden. Ik, pfff echt moeilijk uit te leggen, maar ik weet gewoon, ik voel gewoon dat hij het is. Als we elkaar aankijken is het gewoon van 'klik': ment to be. Dat gevoel hebben we allebei.
Als ik mezelf zou moeten beschrijven als ik bij hem ben zie ik een bloemenknopje voor me die langzamerhand helemaal openbloeit...damn...We zijn gewoon een supergoede aanvulling op elkaar. Van de ene kant zijn we hetzelfde, van de andere kant hebben we precies wat er nodig is om die ander te stimuleren...om t beste in die ander naar boven te halen. Dat gaat vanzelf gewoon! We hadden 3 jaar geleden voor t eerst iets, toen is het uitgegaan en hebben we 1,3 jaar geleden weer iets gekregen. De eerste avond dat we weer 'herenigd' waren (zo voelde het echt) hadden we het er al over dat we gewoon bij elkaar horen. We hadden het gevoel elkaar door en door te kennen, na die ene avond al. Het is gewoon zoiets vaags, dat als ik hem aankijk, ik het gewoon 'weet'...dat we voor elkaar gemaakt zijn ofzo. We voelen dat allebei zo sterk, dat het gewoon niet te begrijpen is. Soulmates. We begrijpen elkaar eigenlijk altijd. Vorig jaar twijfelde ik om het uit te maken. Dat had ik nog niet eens tegen hem gezegd. Op een gegeven moment zei hij '...Stel dat het uit zou gaan...en je zou nog een andere vriend krijgen...dat zou niet uit maken...want we komen toch wel bij elkaar terug'...en toen zat ik daar echt van ' ![]() Ohhh echt een vaag gevoel, dat je dat zo sterk bij iemand kan hebben. Het is natuurlijk iets geweldigs, en heel speciaals MAAR vorig jaar werd ik dus ineens verliefd op een ander. Het is toen uitgegaan en ik kon gewoon niet snappen dat ik, ondanks dat ik HET helemaal had gevonden toch verliefd was op een ander. Tis nu nog steeds uit maar ik WEET gewoon dat we bij elkaar komen. Ik denk ook gewoon nog zoveel aan hem. Alleen het lijkt wel of de tijd voor ons nog niet rijp is. Dus ja, ik heb mijn gelijke gevonden, maar dat betekent niet dat alles ineens perfect is ofzo. Tis juist erg verwarrend. |
![]() |
|
ja zekerzz...
hij heet marlon, ik leerde hem kennen via internet en na een half jaar belde we en bleken we nog meer gemeen te hebben!!! haha we hadden het over Hubba Bubba kauwgom, hij zei dat dat ze lievelings kauwgom was, dat was dus allang die van mij haha gingen we verder praten en jah we hadden heel veel gemeen! dezelfde humor, zelfde gedachten,zelfde uitspraken en zelfde problemen --> de telefoonrekening! nu kunnen we elkaar niet meer zo vaak bellen, duss het contact is minder nu maar ik hou wel van hem als me beste vriend! duss marlon!! deze is voor joe!! haha lop joe!!! KoeS, iNDo SHorTY P.S. me vriend en ik verschillen totaal van elkaar haha, ik ben bazig en hem maakt het nix uit, maar toch... IK HOU VAN HEM!! ![]()
|
hahaa...ummmm ....wel soon beetje ja .....haha ......denk van wel......durf alles te zeggen tegu um...als ik wat te zeggen heb. Ook wel de selfde intressus...zo ongevir haha...cool
![]() [Dit bericht is aangepast door ZzZzJaNtAlZzZzkiE (16-02-2002).]
|
mijn vriendin en ik zijn niet gelijk want dat zou namelijk botsen want we hebben allebei een hekel aan onze eigenschappen (soms dan). Maar we denken wel vaak hetzelfde en begrijpen elkaar op een manier zoals niemand dat kan. We krijgen steeds vaker momenten dat we niets doen en in de lach schieten omdat we weten wat de ander bedoelt of gaat doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ja.. Over veel dingen kan ik het in iemand vinden. We denken hetzelfde en voel als er wat met hem is, en we zeggen soms dezelfde dingen tegelijk. Heel geweldig.. Alleen hebben we allebei hele andere toekomstplannen en dat is wel jammer.
Kuzz
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Basis wiskunde..wie helpt ;) Anonimi | 5 | 17-09-2006 14:15 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Homofilie en evolutie Blood Fire Rage | 62 | 04-07-2006 15:30 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
democratie ? shibby almighty | 180 | 20-01-2006 14:02 | |