Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2002, 09:19
Soullar
Soullar is offline
beste mensen,

Hebben jullie wel eens je gelijke gevonden?

daarmee bedoel ik iemand die echt net als jij denkt over dingen, en dezelfde interesses heeft, gewoon bijna jou is behalve dan het uiterlijk en de sexe.

en het dan ook over echt alles kan hebben met diegene zelfs over je goede kanten, dus dat je niet dingen niet gaat zeggen omdat ze ongeloofwaardig over kunnen komen, maar ze wel kan zeggen omdat simpelweg hij/zij er ook zo over denkt dus het niet zo ervaart als ongeloofwaardig omdat hij/zij je begrijpt... (is maar een voorbeeld)
Oud 04-02-2002, 09:48
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
nej mn exacte gelijke niet ,olga komt wel in de buurt maar ze vind me alsnog af en toe vreemd
ik denk trouwens dat ik t met mn exacte gelijke niet echt zou kunnen vinden
Oud 04-02-2002, 11:19
eztah
eztah is offline
We hebben wel veel dingen waarin we op elkaar lijke, of zeggen of denken op het zelfde moment exact hetzelfde
Maar ik vind niet echt dat we elkaars 'gelijke' zijn..We hebben wel dingen gemeen, maar niet alles zegmaar
*loopt vaag te lullen*
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 11:53
Verwijderd
Ja, die persoon heb ik gevonden ja.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 12:13
Yolcu
Yolcu is offline
Nou echt absoluut gelijk kan volgens mij niet, er blijven altijd karaktereigenschappen die hij wel heeft en ik niet, gewoon puur omdat we twee verschillende mensen zijn, die in verschillende plaatsen opgegroeid zijn bij verschillende families en bij verschillende vrienden. In verschillende situaties dus. Het lijkt me heel saai als je altijd overal hetzelfde over denkt en dezelfde ideeen hebt over alles. Dat kan volgens mij niet eens. Toch?

Maar we zijn er altijd voor elkaar, snappen elkaars gedachten gelijk, zien aan elkaars gezicht, houding, lichaamstaal, whatever precies wat er aan de hand is, oftewel we kennen elkaar heel erg goed, passen in alle opzichten heel goed (zo niet perfect) bij elkaar. We vullen elkaar aan. Het is zeg maar A+B=C in plaats van A=B. Snapje?

Ow en voor de aanvullende informatie, we zijn nu 15 maanden bij elkaar. Hij is 18 en ik ben 16.
Oud 04-02-2002, 13:51
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Unique schreef:
Maar we zijn er altijd voor elkaar, snappen elkaars gedachten gelijk, zien aan elkaars gezicht, houding, lichaamstaal, whatever precies wat er aan de hand is, oftewel we kennen elkaar heel erg goed, passen in alle opzichten heel goed (zo niet perfect) bij elkaar. We vullen elkaar aan. Het is zeg maar A+B=C in plaats van A=B. Snapje?

Ow en voor de aanvullende informatie, we zijn nu 15 maanden bij elkaar. Hij is 18 en ik ben 16.

tuurlijk meid je kan nooit echt helemaal hetzelfde zijn, ervaringen verschillen, maar dat stuk wat je net schreef, ik geef je helemaal gelijk... de juiste woorden ervoor vinden is vaak moeilijk (lees onmogelijk)

En aanvullende info ikke 18 bijna 19, zij net 16, en 3 weken nu wat (kennen elkaar sinds de DoP - meeting, 4 weken geleden) maar zo snel zoveel voor iemand iets voelen, het is perfect gewoon echt fantastisch!! *zwijmel is fliefd*
Oud 04-02-2002, 14:16
Alet
Alet is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ja, die persoon heb ik gevonden ja.

ahhhhh
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 14:21
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Soullar schreef:
beste mensen,

Hebben jullie wel eens je gelijke gevonden?

daarmee bedoel ik iemand die echt net als jij denkt over dingen, en dezelfde interesses heeft, gewoon bijna jou is behalve dan het uiterlijk en de sexe.

en het dan ook over echt alles kan hebben met diegene zelfs over je goede kanten, dus dat je niet dingen niet gaat zeggen omdat ze ongeloofwaardig over kunnen komen, maar ze wel kan zeggen omdat simpelweg hij/zij er ook zo over denkt dus het niet zo ervaart als ongeloofwaardig omdat hij/zij je begrijpt... (is maar een voorbeeld)

Ik wel, m'n huidige vriendin... is echt bizar, ... we hoeven nooit dingen aan elkaar uit te leggen, begrijpen elkaar... dezelfde rare gewoontes, zelfde interesses, dezelfde mate van hygiene (we zijn 2 sloddervosjes) .. erh, bijna alles 't zelfde..
Oud 04-02-2002, 18:03
Loesje
Loesje is offline
nee ik heb nog geen gelijke gevonden.

Met mij wordt dat denk ik ook best wel moeilijk, iemand die net zo is als ik, zou die bestaan?
Oud 04-02-2002, 18:15
angel_undercover
angel_undercover is offline
Mijn ex.. was helemaal perfect en gelijk.. Al is het nu over.. en ik mis hem zoooooooo!!!!!!!!!

grxxtz
Oud 04-02-2002, 18:37
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Ik heb haar gevonden, het is mijn vriendin. Zelfde persoon alleen ander lichaam, opvoeding en omgeving.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 19:04
SevenLayersDeep
SevenLayersDeep is offline
niet helemaal een gelijke.. maar dat lijkt me oowk zow verdomde saai alz je overal pcies t zelfde over denkt, lijkt me egt gaan vervele, hoor
maar met diegene kannik t gwoon goed vinde enzow. *iz flieft*
woej! ik moet oppasse, hij post sinds kort oowk op t forum *lol*
Oud 05-02-2002, 14:25
Princess Vampiria
Princess Vampiria is offline
Jah, die heb ik gevonden...

En laat hem nooit meer gaan!
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 14:31
snoopy
snoopy is offline
ja.
Oud 05-02-2002, 17:08
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Ja die heb ik gevonden. Al een paar jaar geleden. Ik, pfff echt moeilijk uit te leggen, maar ik weet gewoon, ik voel gewoon dat hij het is. Als we elkaar aankijken is het gewoon van 'klik': ment to be. Dat gevoel hebben we allebei.
Als ik mezelf zou moeten beschrijven als ik bij hem ben zie ik een bloemenknopje voor me die langzamerhand helemaal openbloeit...damn...We zijn gewoon een supergoede aanvulling op elkaar. Van de ene kant zijn we hetzelfde, van de andere kant hebben we precies wat er nodig is om die ander te stimuleren...om t beste in die ander naar boven te halen. Dat gaat vanzelf gewoon!
We hadden 3 jaar geleden voor t eerst iets, toen is het uitgegaan en hebben we 1,3 jaar geleden weer iets gekregen. De eerste avond dat we weer 'herenigd' waren (zo voelde het echt) hadden we het er al over dat we gewoon bij elkaar horen. We hadden het gevoel elkaar door en door te kennen, na die ene avond al. Het is gewoon zoiets vaags, dat als ik hem aankijk, ik het gewoon 'weet'...dat we voor elkaar gemaakt zijn ofzo. We voelen dat allebei zo sterk, dat het gewoon niet te begrijpen is. Soulmates.
We begrijpen elkaar eigenlijk altijd. Vorig jaar twijfelde ik om het uit te maken. Dat had ik nog niet eens tegen hem gezegd. Op een gegeven moment zei hij '...Stel dat het uit zou gaan...en je zou nog een andere vriend krijgen...dat zou niet uit maken...want we komen toch wel bij elkaar terug'...en toen zat ik daar echt van ' je hebt gewoon helemaal gelijk!'
Ohhh echt een vaag gevoel, dat je dat zo sterk bij iemand kan hebben.
Het is natuurlijk iets geweldigs, en heel speciaals MAAR vorig jaar werd ik dus ineens verliefd op een ander. Het is toen uitgegaan en ik kon gewoon niet snappen dat ik, ondanks dat ik HET helemaal had gevonden toch verliefd was op een ander.
Tis nu nog steeds uit maar ik WEET gewoon dat we bij elkaar komen. Ik denk ook gewoon nog zoveel aan hem. Alleen het lijkt wel of de tijd voor ons nog niet rijp is.
Dus ja, ik heb mijn gelijke gevonden, maar dat betekent niet dat alles ineens perfect is ofzo. Tis juist erg verwarrend.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 17:54
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
ja zekerzz...

hij heet marlon, ik leerde hem kennen via internet en na een half jaar belde we en bleken we nog meer gemeen te hebben!!!
haha we hadden het over Hubba Bubba kauwgom, hij zei dat dat ze lievelings kauwgom was, dat was dus allang die van mij haha gingen we verder praten en jah we hadden heel veel gemeen! dezelfde humor, zelfde gedachten,zelfde uitspraken en zelfde problemen --> de telefoonrekening!
nu kunnen we elkaar niet meer zo vaak bellen, duss het contact is minder nu

maar ik hou wel van hem als me beste vriend!
duss marlon!! deze is voor joe!! haha lop joe!!!

KoeS,
iNDo SHorTY

P.S. me vriend en ik verschillen totaal van elkaar haha, ik ben bazig en hem maakt het nix uit, maar toch... IK HOU VAN HEM!!
Oud 16-02-2002, 15:06
ZzZzJaNtAlZzZzkiE
ZzZzJaNtAlZzZzkiE is offline
hahaa...ummmm ....wel soon beetje ja .....haha ......denk van wel......durf alles te zeggen tegu um...als ik wat te zeggen heb. Ook wel de selfde intressus...zo ongevir haha...cool

[Dit bericht is aangepast door ZzZzJaNtAlZzZzkiE (16-02-2002).]
Oud 16-02-2002, 17:03
bracelance
bracelance is offline
mijn vriendin en ik zijn niet gelijk want dat zou namelijk botsen want we hebben allebei een hekel aan onze eigenschappen (soms dan). Maar we denken wel vaak hetzelfde en begrijpen elkaar op een manier zoals niemand dat kan. We krijgen steeds vaker momenten dat we niets doen en in de lach schieten omdat we weten wat de ander bedoelt of gaat doen.
Oud 16-02-2002, 17:40
Verwijderd
Citaat:
bracelance schreef:
mijn vriendin en ik zijn niet gelijk want dat zou namelijk botsen want we hebben allebei een hekel aan onze eigenschappen (soms dan). Maar we denken wel vaak hetzelfde en begrijpen elkaar op een manier zoals niemand dat kan. We krijgen steeds vaker momenten dat we niets doen en in de lach schieten omdat we weten wat de ander bedoelt of gaat doen.

Jah of van die momenten waarop je niet eens iets hoeft te zeggen omdat je weet/voelt wat die ander voelt/denkt... Prachtig

Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 18:16
Verwijderd
nee
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 18:51
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Ja.. Over veel dingen kan ik het in iemand vinden. We denken hetzelfde en voel als er wat met hem is, en we zeggen soms dezelfde dingen tegelijk. Heel geweldig.. Alleen hebben we allebei hele andere toekomstplannen en dat is wel jammer.

Kuzz
Oud 16-02-2002, 19:19
W1ZZ
W1ZZ is offline
die bestaat niet
Oud 16-02-2002, 20:08
jenny13
jenny13 is offline
Oh yeah
haha
Just don't think he realises yet...
Betekent niet dat ik verkering hoef en zo by the way maarreh tja... ongeveer zelfde mind...

maar tog het is moeilijk iemand te vinden die PRECIES hetzelfde is
Oud 16-02-2002, 20:55
laydee
laydee is offline
'zoekt en gij zult vinden'. Hoefde niet eens te zoeken, hij lag naast me op de kraamzaal van het ziekenhuis haha. We zijn vrienden, wonen nu ver van elkaar af, maar zijn nog steeds begrijpenden.

[Dit bericht is aangepast door laydee (16-02-2002).]
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten