Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mja. Het feit dat je hem een man noemt en geen jongen zegt volgens mij al genoeg over hoe je er zelf tegenaan kijkt. Ook dat jij al niet wil zoenen na de eerste date en hij op zich in een relatie waarschijnlijk vrij snel sex wil, lijkt me een lastig punt.
En inderdaad, jij en hij zitten op een heel ander niveau... Ik zou het niet doen als ik jou was. Nou ken ik overigens wel een stel die bij elkaar kwamen toen zij vijftien was en hij 23 en nu nog steeds bij elkaar zijn (drie jaar later), maar zij was echt zo'n type dat op de basisschool al bij volwassenen rondhing in plaats van bij leeftijdsgenoten... Ze wou zó graag volwassen zijn, meetellen in de 'echte' wereld... |
![]() |
|
Ik denk dat 23-15 een beetje een te groot verschil is. Als het nou 28-20 was kon het denk ik wel, maar op deze leeftijd zitten jullie op een totaal verschillend niveau volgensmij. Ik zou het even aankijken als ik jou was....
|
waarom heb ik toch altijd zoveel moeite met voorstellen hoe dat dan zou moeten gaan tussen mensen met zulke leeftijds verschillen ?!?!
Maar ook gewoon.....wat ziet iemand van 23 nou in iemand van 15, en andersom......wat ziet iemand van 15 in iemand van 23 ![]() Tuurlijk, je kan elkaar harstikke aardig vinden. En je zal best goed met elkaar op kunnen schieten enzo. Maar ja.....daar blijft het dan toch bij. Ik probeer het echt niet af te kraken ofzo, maar dat is gewoon hoe ik er over denk. Ik snap dat soort dingen niet.
|
Verwijderd
|
Tsja... het kan wel.
Ik ben een groot voorstander van 'probeer het uit, kijk waar het heen gaat'. Als je het niet probeert, zul je het ook nooit weten. Als je het wel probeert en het gaat mis, zul je even een gebroken hartje hebben maar dan heb je er wel weer van geleerd enzo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
In eerste instantie zal het allemaal wel goed lopen als jullie allebei verliefd zijn, maar jullie zitten toch in een andere 'levensfase' (jij op school, hij er allang vanaf) en ik denk dat die uiteindelijk toch te verschillend is voor het hebben van een relatie.
|
![]() |
Voor mijn gevoel kan het niet, ik vind het leeftijdsverschil te groot, vooral omdat jij nog zo jong bent.
Maar het feit dat je eraan twijfelt en het op een forum aan onbekenden vraagt, zegt in mijn ogen al genoeg.
|
ik ben voor een 15jarige opzich wel "volwassen."
Dat hoor ik van iedereen. Tuurlijk zal niet het makkelijk worden, maar proberen kan altijd vind ik. je zult nier zeggen kwa hoe ie zich gedraagt dat ie 23 is, sneller jonger, maar jah, het blijft natuurlijk 15 en 23.. Maar aan jullie reacties heb ik wel veel. bedankt. Ik zou ALS ik wat met hem zal krijgen eerst een goed gesprek willen, over hoe hij denkt over een relatie tussen een 15 en 23jarige. Want hij zal wel weten dat het anders is als met ene leeftijdgenoot.. Kus Angela
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Oké, on topic: ik vind acht jaar op dit moment best wel een groot verschil.. Het is in jullie geval het verschil tussen een volwassen man en een kind (ja sorry, maar dat ben je nog echt). Ik begrijp wel dat jij het nu niet als zo'n groot probleem ziet (en misschien wordt het dat ook wel niet, als het klikt tussen jullie, mijn zegen heb je) maar toen ik 14/15 was vond ik het ook alleen maar *cool* als iemand van zoveel ouder interesse in mij toonde. Op mn 15e heb ik bijv een tijdje *wat* gehad met iemand van 24.. Nu ik zelf twintig ben denk ik echt: wat bezielde die jongen?
|
![]() |
|
die jongen werkt waarschijnlijk, en straks heeft hij een bedrijfsfeestje, en hij neemt zo'n 15jarige kleuter mee.. de mensen verklaren je dan echt voor gek, en voor pedofiel.
"Ha lul, heb je nog geneukt?!" vragen zijn vrienden. Het enige dat hij kan doen is een beetje ongelukkig voor zich uit staren... ![]()
|
Verwijderd
|
Toen ik zelf vijftien was, ontmoette ik mijn huidige vriend van toen 24. 't Kan dus, zolang je het zelf goed vindt...
Mijn vriend en ik hebben in het begin ook wel wat probleempjes gehad, twijfels etc.. Maar met praten zijn we daar goed uit gekomen.. Geef het een kans, als het verschil te groot blijk te zijn, jammer... Maar bedenk je; niet iedere jongen van 16 maakt een goede vriend voor een meisje van dezelfde leeftijd. 't Gaat niet altijd om leeftijd, maar ook om 'of het gewoon klikt', zeg maar... Ga d'r voor en je merkt vanzelf of het klikt of niet... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Als je een jongen van 23 al een man noemt, weet ik niet of het iets zou kunnen worden. Je kijkt veel te veel tegen hem op, je ziet echt dat hij een stuk ouder is. Als je een relatie met elkaar aangaat, moet je op één lijn zitten en elkaar als je gelijke zien.
In jullie situatie lijkt het me niet dat jullie elkaar als je gelijke ziet. En daarbij gaat het niet alleen over je woordkeuze in je topic...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vraag me dan ook altijd af wat een jongen van 23 met zo'n jong meisje moet... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik heb er geen problemen mee hoor; zolang zij er maar gelukkig mee zijn, maar dan kan ik het toch nog een groot verschil vinden! |
![]() |
|
Ach toen ik 15 was had ik ook altijd oudere vriendjes. Vooral omdat je jezelf dan een stuk volwassener voelt. Ik heb 2 jaar een relatie gehad met een jongen van 20 ( toen ik 15 was) en dat is altijd goed gegaan, dus het kan wel, zolang je maar op een lijn zit met elkaar. Het vervelende is vaak dat zulke jongens zich "superieur"aan jou voelen. En dat kan nog wel eens vervelend worden. Dus zolang jullie gelijk zijn dan moet het kunnen.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En, even een schets van mijn ouders, mijn moeder heeft veel opleidingen gedaan, is behoorlijk intelligent. Mijn vader heeft niet eens z'n basisschool afgemaakt, heeft dan ook geen werk en is gewoon heel anders... Ze lijken voor geen meter op elkaar, houden totaal van verschillende dingen... Maar tóch houden ze van elkaar... Je kan overal wat van maken, als je maar wil... En in een relatie met verschillen moet je gewoon allebei moeite doen om het te doen laten werken, maar het kán. |
![]() |
|
ik heb nu wat met hem.
we zijn dr achter gekomen dat we héél vele gemeen hebben en over ene boel dingen t zelfde denken. ik denk eerder gezegd dat het wel gaat lukken, maar het is nog maar net aan dus we zullen zien! silvio, k hou van je!
|
god je zegt nu al van em te houden!..weetje dan wel wat houden van betekent ?als je iets hebt met iemand die je als ''MAN'' aanspreekt...dat zit volgens mij niet goed marjaah...van fouten moetje leren en dat ga jij vast wel merken..
(sorry als ik te negatief overkom maar heb ervaring met dit soort relaties..mn vriendinnen dan..) |
![]() |
|
![]() |
Ik wil niet lullig doen hoor, maar ik vraag me af wat die gozer bezielt om met een meisje van 15 aan te pappen! Et zal ongetwijfeld een prima kerel zijn, maar ik vind dit best wel ziek eigelijk.Khoop dat et lang aanblijft enzow, maar ik zie dr nie veel heil in....
|
![]() |
sorry voor mijn negatieve reactie maar het verschil is simpelweg te groot. Het leven dat jullie leiden is compleet verschillend. Ik ben wel van mening dat als jullie allebei een stuk ouder waren geweest bijvoorbeeld 30 en 38 dat de kans van slagen dan een stuk groter was geweest omdat jullie dan beide een vastere structtur in jullie leven hadden gehad.
Ik ben van mening dat je daar nu nog te jong voor bent. Maar men zegt dat liefde alles kan overwinnen dus je kunt het altijd proberen
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Chaos, toekomstonzekerheden, je kent het wel Verwijderd | 33 | 06-05-2013 11:45 | |
Studeren |
HAVO -> VWO -> WO of HAVO -> HBO -> WO QWERTYNOPL | 5 | 05-07-2009 21:55 | |
Software & Hardware |
[algemeen] Software database maken nuttig? Krekker | 15 | 31-12-2004 10:59 | |
Liefde & Relatie |
Relatie doorzetten of niet verwijderen_aub | 26 | 09-01-2004 17:40 | |
ARTistiek |
[oud onzin verhaal] Het Verhaal DarkCat | 3 | 16-08-2002 17:58 |