Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ja en wij maar zeker alles van hem toleren!! dacht het niet. Voor FA gelden dezelfde regels hier als voor mij en weet ik wie. Want hij kan waarschijnlijk alleen maar comuniceren met een beeldscherm er tussen. en nog niet eens op een positieve manier in mijn ogen. Terwijl een vriend van me ook alleen kan comuniceren met een beeldscherm er tussen maar wel op een positieve manier zonder dat mensen zich ergeren
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Eerlijk is eerlijk, over het algemeen is alles wat hij doet irritant maar niet echt fout of tegen de forumgeboden/regels in.
Ik mag hem ook niet, hij denkt dat hij alles weet terwijl hij helemaal NIKS heeft afgemaakt. Is het niet mogelijk om hem te vragen een ander forum te zoeken? Dus niet bannen maar vanuit het forumbazen-team duidelijk maken dat hij hier niet gewenst is? BTW: Volgens mij is het wel degelijk iemand met een of andere ziekte, voor een 'normaal' iemand is hij sociaal wel erg zwak. |
![]() |
|
Ja, hij heeft een sociale stoornis. Dat doet niet ter zake, hij moet zich aan de regels houden.
Als forumbazen hem duidelijk maken dat iets dat hij doet niet gewenst is zal hij daar gehoor aan moeten geven, anders overtreedt hij alsnog regels, ook al staan die niet plat op papier. Zo zal hij zijn theoretisch niveau enigzins moeten aanpassen en heeft hij niet op andere forummers af te geven. Maar wanneer is iemand irritant? Ja, hij is irritant. Hij geeft te veel blijk van de kennis die hij bezit. Maar is er echt iemand die vindt dat mensen de kennis die ze hebben niet in discussies mogen gebruiken? Andere forummers mogen dat wel. Hij geeft info die niet ter zake doet om te laten zien hoe veel hij weet. Of misschien om met zijn intelligentie in een beter daglicht te komen van forummers die hem bij voorbaat al haatten? Tot nog toe heeft niemand hem duidelijk kunnen maken wat wel of niet gewenst is aan zijn postgedrag. Hoe verbied je iemand irritant te zijn? Hoe leg je uit wat irritant is voor medeforummers? Ik ben bang dat hij moeite heeft dit in te schatten. Dat mag in mijn ogen geen reden zijn om hem te bannen. Heeft iemand dus ideeën voor concrete regels om deze aanvaringen te voorkomen? Anders komen we weinig verder vrees ik en blijven we aanmodderen tot hij om een onbenullige reden moet vertrekken.
|
Zoals Kruimel al zei, een psychische stoornis is geen excuus om het forum vol onzin te proppen. Heb he\m een dag of twee al ernstig gewaarschuwd op A&N, waar hij overigens minder betweterig doet en meer zionistisch-fundamentalistisch.
||
Citaat:
Voeg hem anders toe aan je negeerlijst.
|
![]() |
@ juno
DIt idd niet leuk voor hem om te lezen geef ik toe maar is zijn topic op M&M dan wel leuk om te lezen voor de betreffende persoon? NEE!! Doet die persoon in kwestie iets fout??? NEE!! Hij opent alleen een topic over xenofobie is wat mis mee??? NEE!! Miss doelt hij idd op FA, so what!!! Daar heeft hij het zelf onder tussen naar gemaakt. Hij doet niks fout maar hij irriteer heelveel mensen door nutteloze onbegrijpbare informatie toe tevoegen aan zijn posts waar ik met de dikke van dale in mijn hand nog niet eens uit kan komen Ps: het is Go pick on somebody of your own size! pps; FA is trouwens ouder dan dat ik ben dussss!!!! Laatst gewijzigd op 20-01-2004 om 08:40. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je niet tegen zoiets als dit kunt moet je niet onder de mensen komen.. |
![]() |
|
Niet leuk om dit te lezen nee, maar het is nog minder leuk dat er mensen zijn die bij elk topic dat hij opent meteen keihard moeten gillen dat hij het om de aandacht doet. Ja, een topic maak je om de aandacht. Aandacht voor je vraag, je probleem of je interesse. Jij ook, ik ook, iedereen ook.
Mensen moeten de gang van zaken op het forum openlijk kunnen bespreken. Dat daarbij mensen gekwetst worden zouden we zo veel mogelijk moeten voorkomen, maar helaas kunnen bepaalde mensen hun klachten alleen op botte manier uiten. Maar de klachten die er zijn moeten wel besproken worden, daar is BZ voor bedoeld.
|
Ik erger me ook. Vooral als ie M&M weer eens heeft gebombardeerd met allerlei berichten over mensen die iets gedaan hebben wat niet door de beugel kan. Om te laten zien wat een attente forummer ie wel niet is.
Maar goed, zie hem maar als je hyperactieve irritante klasgenootje. Je raakt er aan gewend, en als ie in de buurt komt maak je uhm duidelijk dattie dat beter niet kan doen.
Laatst gewijzigd op 20-01-2004 om 12:01. |
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]Fleet Admiral schreef op 20-01-2004 @ 13:33:
[B]Neem jij zo'n topic dan serieus? ![]() [b] Ja, ik ga er vanuit dat ieder topic serieus tenzij het er te dik boven op ligt en dat vond ik hier niet het geval Ik besef me dat ter dege dat ik het zelfde doe maar ik vond het een stoorde fout gezien het feit dat mijn engels bagger slecht is. Vraag: Waarom dolce wel je negeerlijst terwijl ik in dit topic meer offence tegen jou geeft, zij heeft het geopend |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En FM: Wat kan het iemand nou uitmaken of je die persoon in jouw negeerlijst zet? Het zal hen niks uitmaken of je hun reactie wel of niet leest, het gaat hen erom dat ze hun stoom ff afblazen. |
![]() |
|
Beetje nutteloze actie dit. Het openen van een thread "oh nos, ik vind < persoon X> zo irritant dat ik me werkelijk boos ga maken om een paar posts op een internetforum" getuigt niet echt van stijl. Een concrete klacht, allá; maar "durr, Fleet Admiral is zo vervelend en nerderig en dat terwijl ik toch zoveel vrienden heb, waarvan er ook nog een paar echt bestaan" vind ik gewoon een beetje veel van het goede.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Dolce doet dat al een hele tijd. En nee, ik gebruik die negeerlijst dus niet. Liever niet. Nog nooit gebruikt zelfs. ![]() Maar toen ik dit topic zag staan wist ik al dat het over mij zou gaan. Dat was gewoon een verhaal van druppel-emmer. Jij begint er net mee. Misschien mag je ook in de negeerlijst, maar dan moet je nog een maandje geduld hebben en nog heel wat zeuren. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Als ze een probleem met mij heeft kan ze dat ook prive bespreken, via PM of MSN. En even voor diegenen die nu zeuren dat ik ook zoveel op M&M post. Als ik op M&M post is dat voor een topic dat overduidelijk dicht moet of een user die de forumregels duidelijk overtreden heeft. Bovendien zijn er wel meer die veel op M&M melden. Over bv. Gothic staat hier ook geen zeiktopic, terwijl zij heel wat meer topics op M&M opent dan ik. |
![]() |
||
Citaat:
Steeds vaker zie ik topics voorbijkomen over jouw gedrag, denk je nou nooit eens 'hee het kan ook wel aan mij liggen' in plaats van meteen die anderen de schuld te geven? en over Gothic: die wekt idd niet de irritatie van anderen op door haar posts @Leonoor: stug door blijven gaan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De reacties die jij geeft zijn op het forum, dus mag dolce en ieder ander dat ook op het forum bespreken. Dat doe jij ook nogal regelmatig over anderen. Wil je niet dat mensen iets over je zeggen, dan moet je niks op het forum schrijven. Dan moet je privécontacten met mensen onderhouden en verder niet. Het gaat niet alleen over je postgedrag op M&M, het gaat over heel andere dingen (die oa ook de reden zijn van het openen van deze topic). Doe je ogen open, denk na over wat er gezegd word en kom dan weer terug. En wat ik ook op S&S al zei: "Het is niet zo dat jij een heilige bent, die alles goed doet en dat alles alleen maar aan anderen ligt." Laatst gewijzigd op 20-01-2004 om 15:44. |
![]() |
|
Nee, niet alleen M&M.
- Overdrijven van eigen kennis. Hebben ze een punt volgens jou? - Gebruik van medische termen: is dit zo noodzakelijk dat je hiermee door moet gaan? - Topics over opleidingen: worden het er niet onderhand te veel? - Je gedrag over het algemeen: ben je drammerig? - Luister je goed genoeg naar anderen? Denk er even goed over na en schrijf dan even op wat je volgens jou kunt doen om mensen minder te irriteren. Ja? ![]()
||
Citaat:
![]() PM, kan niet he.. nu ik op je negeerlijst sta ![]() maar wat jij wilt, je hebt helemaal gelijk.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
klopt idd dat ik er nu mee begin maar ik heb ook mij irritaties wel hoor!! Alleen reageer bewust!! niet op jouw topics omdat ik me dan toch ga irriteren en een kut reactie stuur dan kan ik toch beter me bek houen en nu in zo'n topic reageren en ik denk dat er wel meer zijn |
![]() |
||
Citaat:
In beide opties vind ik je bijzonder irritant.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #112 Verwijderd | 492 | 06-11-2007 19:05 | |
Films, TV & Radio |
Waar erger jij je aan? *** Sido *** | 77 | 08-02-2006 12:23 | |
Drugs & Alcohol |
ben ik verslaafd misteriousgirly | 40 | 18-07-2003 20:07 | |
Psychologie |
Ik erger me soms kapot Leemer | 13 | 19-05-2003 16:54 | |
Lifestyle |
Je zit op school... Verwijderd | 134 | 20-03-2003 17:41 | |
Psychologie |
even verdwijnen, even helemaal weg, dat is wat ik momenteel wens..... herkenning? Mef | 14 | 30-01-2002 22:33 |