Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2004, 19:54
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
.. aan FA...

keej, ik ben al gewoon geirriteerd maar jesus... eerst een topic openen waar ik niks van kan volgen.. (en vooral niet reageren en het ff uitleggen in normaal nederlands)
en daarna nog eens gaan vertellen hoe goed hij wel niet is...

word moe van hem...

srry, voor mijn gezeik, moest het ff kwijt.. en idd.. ik moet me dr niet zo druk om maken..

Laatst gewijzigd op 19-01-2004 om 19:59.
Advertentie
Oud 19-01-2004, 19:59
Verwijderd
Fleet Admiral heeft er inderdaad een handje van om te pas en te onpas te gaan verkondigen hoe goed hij wel niet is en daardoor mensen op de tenen trapt. Maar volgens mij heeft hij al tig waarschuwingen gehad - het helpt gewoon niet, het dringt niet tot hem door dat hij zo raar bezig is.
Oud 19-01-2004, 20:16
miro
miro is offline
Laat even zien anders om welk topic t gaat.

Btw, ik erger me ook wel ns aan hem, maargoed iedereen ergert zich wel eens aan een andere forummer. Negeren lijkt me dan wel zo slim.
Oud 19-01-2004, 20:20
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
miro schreef op 19-01-2004 @ 21:16:
Laat even zien anders om welk topic t gaat. http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=725943 wat ik maar erg vaag vind allemaal, en wat wil hij met dat topic??

en

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=718990
hij moet weer ff laten zien hoe geweldig hij wel niet is, met zijn VWO...

Btw, ik erger me ook wel ns aan hem, maargoed iedereen ergert zich wel eens aan een andere forummer. Negeren lijkt me dan wel zo slim.
ja, weet ik.. maar toch... pff... ben gewoon ff pissed..
Oud 19-01-2004, 20:23
light fighter
light fighter is offline
ik irriteer me er ook aan. Dan heeft ie asperger dan is het weer borderline!! En wat heeft ie nou?? waarschijnlijk niks.

Zijn medische termen zijn niet te begrijpen voor een normaal mens, met een normaal iq.

Wat ik zelf heel vaag vind is zijn topic nu op M&M hij kwest wel mensen door heel moeilijk te doen en weet ik veel maar als er op hem wordt geschoten nou dan mag het weer niet!!

Maar goed ..........
Oud 19-01-2004, 20:30
Remqo
Remqo is offline
Citaat:
light fighter schreef op 19-01-2004 @ 21:23:

Wat ik zelf heel vaag vind is zijn topic nu op M&M hij kwest wel mensen door heel moeilijk te doen en weet ik veel maar als er op hem wordt geschoten nou dan mag het weer niet!!

Maar goed ..........
Ik erger me altijd dood aan hem als ik hem weer zie klagen op M&M over users die in zijn ogen fout bezig zijn, maar zelf het heilige boontje uithangen

word daar ook nog wat aan gedaan?
Oud 19-01-2004, 20:46
Chimera
Chimera is offline
Ach, laat 'em. Het is een kansloze stakker die nieteens een MBO opleiding af kan ronden. Dit forum is 't enige wat 'ie heeft, gun 't 'em.
Oud 19-01-2004, 20:56
Verwijderd
Ik erger me ook ontzettend aan hem, maar ja, wie ben ik.
Oud 19-01-2004, 20:58
light fighter
light fighter is offline
ja en wij maar zeker alles van hem toleren!! dacht het niet. Voor FA gelden dezelfde regels hier als voor mij en weet ik wie. Want hij kan waarschijnlijk alleen maar comuniceren met een beeldscherm er tussen. en nog niet eens op een positieve manier in mijn ogen. Terwijl een vriend van me ook alleen kan comuniceren met een beeldscherm er tussen maar wel op een positieve manier zonder dat mensen zich ergeren
Oud 19-01-2004, 22:00
Verwijderd
Eerlijk is eerlijk, over het algemeen is alles wat hij doet irritant maar niet echt fout of tegen de forumgeboden/regels in.

Ik mag hem ook niet, hij denkt dat hij alles weet terwijl hij helemaal NIKS heeft afgemaakt.

Is het niet mogelijk om hem te vragen een ander forum te zoeken? Dus niet bannen maar vanuit het forumbazen-team duidelijk maken dat hij hier niet gewenst is?

BTW: Volgens mij is het wel degelijk iemand met een of andere ziekte, voor een 'normaal' iemand is hij sociaal wel erg zwak.
Oud 19-01-2004, 22:10
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Wat een gezeik, zeg. Laat die gast lekker z'n ding doen. Hij probeert er volgens mij redelijk op in te gaan.
Oud 19-01-2004, 22:10
Nona
Nona is offline
Ja, hij heeft een sociale stoornis. Dat doet niet ter zake, hij moet zich aan de regels houden.

Als forumbazen hem duidelijk maken dat iets dat hij doet niet gewenst is zal hij daar gehoor aan moeten geven, anders overtreedt hij alsnog regels, ook al staan die niet plat op papier. Zo zal hij zijn theoretisch niveau enigzins moeten aanpassen en heeft hij niet op andere forummers af te geven.
Maar wanneer is iemand irritant? Ja, hij is irritant. Hij geeft te veel blijk van de kennis die hij bezit. Maar is er echt iemand die vindt dat mensen de kennis die ze hebben niet in discussies mogen gebruiken? Andere forummers mogen dat wel.
Hij geeft info die niet ter zake doet om te laten zien hoe veel hij weet. Of misschien om met zijn intelligentie in een beter daglicht te komen van forummers die hem bij voorbaat al haatten?

Tot nog toe heeft niemand hem duidelijk kunnen maken wat wel of niet gewenst is aan zijn postgedrag. Hoe verbied je iemand irritant te zijn? Hoe leg je uit wat irritant is voor medeforummers? Ik ben bang dat hij moeite heeft dit in te schatten. Dat mag in mijn ogen geen reden zijn om hem te bannen. Heeft iemand dus ideeën voor concrete regels om deze aanvaringen te voorkomen? Anders komen we weinig verder vrees ik en blijven we aanmodderen tot hij om een onbenullige reden moet vertrekken.
Oud 19-01-2004, 23:27
Joostje
Joostje is offline
Zoals Kruimel al zei, een psychische stoornis is geen excuus om het forum vol onzin te proppen. Heb he\m een dag of twee al ernstig gewaarschuwd op A&N, waar hij overigens minder betweterig doet en meer zionistisch-fundamentalistisch.
Oud 19-01-2004, 23:37
juno
juno is offline
Nou, echt leuk voor FA om dit te moeten lezen. Kunnen jullie wel? En? Was het lekker? Luchtte het op? Go pick on somebody who's your own size!
Oud 20-01-2004, 08:20
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
juno schreef op 20-01-2004 @ 00:37:
Nou, echt leuk voor FA om dit te moeten lezen. Kunnen jullie wel? En? Was het lekker? Luchtte het op? Go pick on somebody who's your own size!
Inderdaad.

Voeg hem anders toe aan je negeerlijst.
Oud 20-01-2004, 08:38
light fighter
light fighter is offline
@ juno

DIt idd niet leuk voor hem om te lezen geef ik toe maar is zijn topic op M&M dan wel leuk om te lezen voor de betreffende persoon? NEE!! Doet die persoon in kwestie iets fout??? NEE!! Hij opent alleen een topic over xenofobie is wat mis mee??? NEE!! Miss doelt hij idd op FA, so what!!! Daar heeft hij het zelf onder tussen naar gemaakt.

Hij doet niks fout maar hij irriteer heelveel mensen door nutteloze onbegrijpbare informatie toe tevoegen aan zijn posts waar ik met de dikke van dale in mijn hand nog niet eens uit kan komen

Ps: het is Go pick on somebody of your own size!

pps; FA is trouwens ouder dan dat ik ben dussss!!!!

Laatst gewijzigd op 20-01-2004 om 08:40.
Oud 20-01-2004, 08:43
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
"You reap what you sow"
Oud 20-01-2004, 08:57
Verwijderd
Citaat:
Lekker boeiend..
Als je niet tegen zoiets als dit kunt moet je niet onder de mensen komen..
Oud 20-01-2004, 09:00
light fighter
light fighter is offline
en bleef weer beleeft maar ik dacht hetzelfde als mijn voorgangers
Oud 20-01-2004, 09:25
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Chimera schreef op 19-01-2004 @ 21:46:
Ach, laat 'em. Het is een kansloze stakker die nieteens een MBO opleiding af kan ronden. Dit forum is 't enige wat 'ie heeft, gun 't 'em.
hehe
Oud 20-01-2004, 09:37
Nona
Nona is offline
Niet leuk om dit te lezen nee, maar het is nog minder leuk dat er mensen zijn die bij elk topic dat hij opent meteen keihard moeten gillen dat hij het om de aandacht doet. Ja, een topic maak je om de aandacht. Aandacht voor je vraag, je probleem of je interesse. Jij ook, ik ook, iedereen ook.

Mensen moeten de gang van zaken op het forum openlijk kunnen bespreken. Dat daarbij mensen gekwetst worden zouden we zo veel mogelijk moeten voorkomen, maar helaas kunnen bepaalde mensen hun klachten alleen op botte manier uiten. Maar de klachten die er zijn moeten wel besproken worden, daar is BZ voor bedoeld.
Oud 20-01-2004, 11:41
light fighter
light fighter is offline
ben het met Kruimel eens. Het is veel harder voor hem om in een topic dat hij geopend heeft te lezen dat het om aandacht gaat. Want dat kan hij veel moeilijker ont wijken. want je leest toch wel je reactie op je eigen post!!!
Oud 20-01-2004, 11:58
owlbeer
owlbeer is offline
Ik erger me ook. Vooral als ie M&M weer eens heeft gebombardeerd met allerlei berichten over mensen die iets gedaan hebben wat niet door de beugel kan. Om te laten zien wat een attente forummer ie wel niet is.

Maar goed, zie hem maar als je hyperactieve irritante klasgenootje. Je raakt er aan gewend, en als ie in de buurt komt maak je uhm duidelijk dattie dat beter niet kan doen.

Laatst gewijzigd op 20-01-2004 om 12:01.
Oud 20-01-2004, 12:32
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Owwja, de negeerlijst.

Shit, dat ik daar niet eerder aan gedacht heb.
Heb ik nog nooit gebruikt...

Doei dolce.
Wie er achteraan wil, meld je hier aan en je staat erbij.
Oud 20-01-2004, 12:33
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
light fighter schreef op 20-01-2004 @ 09:38:
NEE!! Doet die persoon in kwestie iets fout??? NEE!! Hij opent alleen een topic over xenofobie is wat mis mee???
Neem jij zo'n topic dan serieus?
Citaat:
pps; FA is trouwens ouder dan dat ik ben dussss!!!!
Advertentie
Oud 20-01-2004, 12:36
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
light fighter schreef op 20-01-2004 @ 09:38:
Ps: het is Go pick on somebody of your own size!
Besef je wel dat je hier precies zegt wat ik zou zeggen?
Oud 20-01-2004, 13:38
light fighter
light fighter is offline
[QUOTE]Fleet Admiral schreef op 20-01-2004 @ 13:33:
[B]Neem jij zo'n topic dan serieus?
[b]

Ja, ik ga er vanuit dat ieder topic serieus tenzij het er te dik boven op ligt en dat vond ik hier niet het geval

Ik besef me dat ter dege dat ik het zelfde doe maar ik vond het een stoorde fout gezien het feit dat mijn engels bagger slecht is.

Vraag: Waarom dolce wel je negeerlijst terwijl ik in dit topic meer offence tegen jou geeft, zij heeft het geopend
Oud 20-01-2004, 13:42
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Citaat:
Chimera schreef op 19-01-2004 @ 21:46:
hahahaha
Oud 20-01-2004, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 20-01-2004 @ 13:32:
Owwja, de negeerlijst.

Shit, dat ik daar niet eerder aan gedacht heb.
Heb ik nog nooit gebruikt...

Doei dolce.
Wie er achteraan wil, meld je hier aan en je staat erbij.
Dit vind ik wel een zwakke reactie. Je kunt iedereen wel in je negeerlijst zetten, maar zo werkt dat in het echte leven natuurlijk niet. Als je overal voor blijft wegrennen, dan kom je nergens - behalve dan in de goot of in een psychiatrisch ziekenhuis (als patiënt, welteverstaan.)
Oud 20-01-2004, 14:33
Methuus
Methuus is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 20-01-2004 @ 14:44:
(als patiënt, welteverstaan.)
Oehw, that was uncalled for.
Oud 20-01-2004, 14:33
Verwijderd
Citaat:
owlbeer schreef op 20-01-2004 @ 12:58:
Ik erger me ook. Vooral als ie M&M weer eens heeft gebombardeerd met allerlei berichten over mensen die iets gedaan hebben wat niet door de beugel kan. Om te laten zien wat een attente forummer ie wel niet is.

Maar goed, zie hem maar als je hyperactieve irritante klasgenootje. Je raakt er aan gewend, en als ie in de buurt komt maak je uhm duidelijk dattie dat beter niet kan doen.
Goed gevonden. Zo houd ik het. Ik ben goed in wennen aan irritante klasgenoten

En FM: Wat kan het iemand nou uitmaken of je die persoon in jouw negeerlijst zet? Het zal hen niks uitmaken of je hun reactie wel of niet leest, het gaat hen erom dat ze hun stoom ff afblazen.
Oud 20-01-2004, 14:58
McCaine
McCaine is offline
Beetje nutteloze actie dit. Het openen van een thread "oh nos, ik vind < persoon X> zo irritant dat ik me werkelijk boos ga maken om een paar posts op een internetforum" getuigt niet echt van stijl. Een concrete klacht, allá; maar "durr, Fleet Admiral is zo vervelend en nerderig en dat terwijl ik toch zoveel vrienden heb, waarvan er ook nog een paar echt bestaan" vind ik gewoon een beetje veel van het goede.
Oud 20-01-2004, 15:03
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 20-01-2004 @ 15:58:
Beetje nutteloze actie dit. Het openen van een thread "oh nos, ik vind < persoon X> zo irritant dat ik me werkelijk boos ga maken om een paar posts op een internetforum" getuigt niet echt van stijl.
Dit geldt dan voor het grootste deel van de klachten.

Citaat:
"durr, Fleet Admiral is zo vervelend en nerderig en dat terwijl ik toch zoveel vrienden heb, waarvan er ook nog een paar echt bestaan"
Ik snap hem niet helemaal?
Oud 20-01-2004, 15:04
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 20-01-2004 @ 13:32:
Doei dolce.
doei FA
Oud 20-01-2004, 15:10
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 20-01-2004 @ 16:03:
Daar heb je dan ook helemaal gelijk in. 99% van de klachten zijn voor een groot deel een gevolg van de wijze van handelen van de klager. Of dat een argument is om iemand niet te waarschuwen is trouwens een totaal andere discussie.
Oud 20-01-2004, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Tampert schreef op 20-01-2004 @ 16:10:
Daar heb je dan ook helemaal gelijk in. 99% van de klachten zijn voor een groot deel een gevolg van de wijze van handelen van de klager. Of dat een argument is om iemand niet te waarschuwen is trouwens een totaal andere discussie.
'Conflicten' zijn een wisselwerking, beide partijen hebben er 'schuld' aan. Wat ik wel vind, is dat als de meerderheid er hinder aan ondervindt, er iets aan gedaan moet worden. En in dit geval is het niet alleen de ergernis van dolce die er speelt, dat lijkt me duidelijk. En de rest is idd een andere discussie.
Oud 20-01-2004, 15:18
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 20-01-2004 @ 16:03:
Klopt.

Citaat:
Ik snap hem niet helemaal?
Ik wil maar zeggen, hij die zonder zonde is werpe de eerste steen als het om nerderigheid gaat.
Oud 20-01-2004, 15:20
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 20-01-2004 @ 16:18:
Ik wil maar zeggen, hij die zonder zonde is werpe de eerste steen als het om nerderigheid gaat.
Dat maakt het een stuk duidelijker...
Oud 20-01-2004, 15:32
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
light fighter schreef op 20-01-2004 @ 14:38:
Vraag: Waarom dolce wel je negeerlijst terwijl ik in dit topic meer offence tegen jou geeft, zij heeft het geopend
Omdat het de eerste keer is dat jij zo over me zeurt.

Dolce doet dat al een hele tijd. En nee, ik gebruik die negeerlijst dus niet. Liever niet. Nog nooit gebruikt zelfs.

Maar toen ik dit topic zag staan wist ik al dat het over mij zou gaan.

Dat was gewoon een verhaal van druppel-emmer.

Jij begint er net mee. Misschien mag je ook in de negeerlijst, maar dan moet je nog een maandje geduld hebben en nog heel wat zeuren.
Oud 20-01-2004, 15:33
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
FA, misschien is het handig om nou even te kijken waarom deze mensen zo geirriteerd zijn, zonder meteen te zeggen dat ze op de negeerlijst gaan.
Oud 20-01-2004, 15:35
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 20-01-2004 @ 16:33:
FA, misschien is het handig om nou even te kijken waarom deze mensen zo geirriteerd zijn, zonder meteen te zeggen dat ze op de negeerlijst gaan.
Iets soortgelijks heb ik vandaag op S&S ook al geopperd...
Oud 20-01-2004, 15:37
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 20-01-2004 @ 16:33:
Als je even beter zou lezen zou je zien dat alleen dolce op m'n negeerlijst staat en dat dat is omdat ze alsmaar topics over mij opent en over mij zeurt terwijl ze zelf geen haar beter is.
Als ze een probleem met mij heeft kan ze dat ook prive bespreken, via PM of MSN.

En even voor diegenen die nu zeuren dat ik ook zoveel op M&M post. Als ik op M&M post is dat voor een topic dat overduidelijk dicht moet of een user die de forumregels duidelijk overtreden heeft. Bovendien zijn er wel meer die veel op M&M melden.
Over bv. Gothic staat hier ook geen zeiktopic, terwijl zij heel wat meer topics op M&M opent dan ik.
Oud 20-01-2004, 15:41
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 20-01-2004 @ 16:37:
Als je even beter zou lezen zou je zien dat alleen dolce op m'n negeerlijst staat en dat dat is omdat ze alsmaar topics over mij opent en over mij zeurt terwijl ze zelf geen haar beter is.
Als ze een probleem met mij heeft kan ze dat ook prive bespreken, via PM of MSN.

En even voor diegenen die nu zeuren dat ik ook zoveel op M&M post. Als ik op M&M post is dat voor een topic dat overduidelijk dicht moet of een user die de forumregels duidelijk overtreden heeft. Bovendien zijn er wel meer die veel op M&M melden.
Over bv. Gothic staat hier ook geen zeiktopic, terwijl zij heel wat meer topics op M&M opent dan ik.
Nou geef je weer haar de schuld.

Steeds vaker zie ik topics voorbijkomen over jouw gedrag, denk je nou nooit eens 'hee het kan ook wel aan mij liggen' in plaats van meteen die anderen de schuld te geven?

en over Gothic: die wekt idd niet de irritatie van anderen op door haar posts

@Leonoor: stug door blijven gaan
Oud 20-01-2004, 15:42
Verwijderd
Citaat:

Lieve schat, daar doelt WD niet zo zeer op. Het gaat niet alleen om dolce, dat zegt WD ook al in haar post. Het gaat er om dat jij je ogen sluit voor wat anderen zeggen en alles af doet met 'onzin'. Ga eens naar je zelf kijken ipv alles op anderen af te schuiven.

De reacties die jij geeft zijn op het forum, dus mag dolce en ieder ander dat ook op het forum bespreken. Dat doe jij ook nogal regelmatig over anderen. Wil je niet dat mensen iets over je zeggen, dan moet je niks op het forum schrijven. Dan moet je privécontacten met mensen onderhouden en verder niet.

Het gaat niet alleen over je postgedrag op M&M, het gaat over heel andere dingen (die oa ook de reden zijn van het openen van deze topic). Doe je ogen open, denk na over wat er gezegd word en kom dan weer terug.

En wat ik ook op S&S al zei: "Het is niet zo dat jij een heilige bent, die alles goed doet en dat alles alleen maar aan anderen ligt."

Laatst gewijzigd op 20-01-2004 om 15:44.
Oud 20-01-2004, 15:42
Nona
Nona is offline
Nee, niet alleen M&M.

- Overdrijven van eigen kennis. Hebben ze een punt volgens jou?
- Gebruik van medische termen: is dit zo noodzakelijk dat je hiermee door moet gaan?
- Topics over opleidingen: worden het er niet onderhand te veel?
- Je gedrag over het algemeen: ben je drammerig?
- Luister je goed genoeg naar anderen?

Denk er even goed over na en schrijf dan even op wat je volgens jou kunt doen om mensen minder te irriteren. Ja?
Oud 20-01-2004, 15:55
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
pardon??!!
PM, kan niet he.. nu ik op je negeerlijst sta

maar wat jij wilt, je hebt helemaal gelijk..
Oud 20-01-2004, 16:13
light fighter
light fighter is offline
Citaat:

Dat was gewoon een verhaal van druppel-emmer.

Jij begint er net mee. Misschien mag je ook in de negeerlijst, maar dan moet je nog een maandje geduld hebben en nog heel wat zeuren. [/B]
Het is idd het verhaal van de druppel-emmer en miss zet dat nu wel aan het denken

klopt idd dat ik er nu mee begin maar ik heb ook mij irritaties wel hoor!! Alleen reageer bewust!! niet op jouw topics omdat ik me dan toch ga irriteren en een kut reactie stuur dan kan ik toch beter me bek houen en nu in zo'n topic reageren en ik denk dat er wel meer zijn
Oud 20-01-2004, 19:37
Verwijderd
Het begon een beetje een flame-war te worden zonder nut... De forumbazen WD,Leonoor en Kruimel doen het hier erg goed om het een serieuze topic te houden.. die meer nut heeft.

Mijn complimenten daarvoor
Oud 20-01-2004, 19:48
owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:

Jongen jij post zo veel onzin op M&M. En het zijn bijna altijd van die onbenullige dingen die je net zo goed niet had kunnen melden. Ik krijg iig het idee dat je het in eerste instantie doet om mensen in discrediet te brengen oftewel te laten zien dat je wel een heel erg oplettende en attente forummer bent die de fb's wel ff zal helpen.
In beide opties vind ik je bijzonder irritant.
Oud 20-01-2004, 20:15
Verwijderd
Fleety boy is de ene keer en de andere keer
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten