Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Over die spoiler.
Men heeft daar geen knopje van gemaakt omdat die smilie enkel ten doel staat om op F&T te worden gebruikt. Dáárom is die TAG gemaakt en ook omdat die dan niet ter overvloed op andere fora wordt gebruikt. Maargoed, ik ben er niet tegen. Van mij mag daar best een knopje van komen. Luiheid siert de mens.
|
Als het toch over de combinatie smilies en spoiler gaat:
is het mogelijk dat de smilies ook niet meer te zien zijn in een spoiler? Als ik namelijk zie staan: ik denk dat ie wel blijft leven en vervolgens staat er een spoiler:
Spoiler
dan weet ik dus al wel hoe laat het is. Ik weet niet of dit makkelijk te doen is of niet, zo niet dan is het geen mega probleem, maar 't zou wel fijn zijn.
|
De code:
Upload eerst de volgende bestanden naar de forum-root: vbcode.js PHP-code:
PHP-code:
PHP-code:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
spoilers worden ook op andere fora dan Films & TV gebruikt hoor, bijvoorbeeld in topics over Mysteriax.
wat mij betreft vervang je dat PHP knopje door het spoiler knopje.. of die http:// (http:// lijkt me nuttelozer dan PHP, als iemand de link naar een website wil geven typt diegene dat zelf wel, lijkt me). maarja, dat gebeurt toch niet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De spoiler tag heeft Jon er ook zelf in het forum bijgezet, is geen standaard functie... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
het php knopje word minder gebruikt, maar ook zat.. Volgens mij word het U of het @ knopje het misnt gebruikt.. Maar ik denk dat de spoiler knop nog het allerminst gebruik zal worden.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Want de tetx heeft gewoon dezelfde kleur als de achtergrond.. Dan zou je nu de smilies ookd e achtergrond kleur moeten kunnen maken.. (Ja, het kan wel, met javascript ed, maar das useless) Zorgen dat smilies niet werken in de spoilertag is beter |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Er kan natuurlijk altijd wel wat. Als je een specifieke smilie in gedachte hebt en je overtuigt mij ervan dat het een groot gemis is, en welke code deze uitbeeldt, misschien dat 'ie er dan komt.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
*kusje* smilies Verwijderd | 16 | 06-09-2005 21:51 | |
Lifestyle |
Keuvelen over smilies. Broeder | 1 | 03-08-2005 00:57 | |
Software & Hardware |