Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je moet ook geen forwardslash (/) gebruiken, maar een backslash (\) dus: woordenboek\engels\eng.exe |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() uhmmm ja vliegtuig.... ik bedoelde eigenlijk m'n eerste voorstel... dus even een programma zoeken. ik weet alleen niet of dit al bestaat. eddie: is er dan wel een variabele voor de CD-ROM? ik dacht dat die niet bestond. kan het zo snel even niet vinden op de site van microsoft.
||
![]() |
Citaat:
Het is dus een snelkoppeling, in de root van mijn CD. Een snelkoppeling met een leuk icoontje. Bij doel staat: "Van Dale Woordenboeken\VDDN32\VDDN32.EXE" Bij Beginnen in staat: "Van Dale Woordenboeken\vddn32" Druk ik dan op toepassen, om de instellingen op te slaan krijg ik: De map Van Dale Woordenboeken\vddn32, die is opgegeven in het vak beginnen, is ongeldig. Controleer of de map bestaat en of het pad juist is. ![]() ![]() Ik snap er dus niets van!! Zet ik voor het doel f:\ (locatie van de CD) dan werkt het wel.... WAT DOE IK FOUT??? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Deze computer -> Eigenschappen en dan het laatste tabblad. Daarop staat een knop 'omgevingsvariabelen'. Nou... tadaaaa! Gewoon erbij zetten. ![]() De variabele %HOME% enzo bestaan ook niet; ze worden in de omgevingsvariabelen gezet (%HOME% = C:\winnt, oid). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar daar heb je natuurlijk niet veel aan als je iets gaat distribueren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
een autorun-bestand, of een snelkoppeling naar een bepaald bestand op de cdrom, of beide? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat ik wil? Ik wil in de root van mij CD een snelkoppeling maken. Zodat als ik daarop klik, hij het bestand '\Van Dale Woordenboeken\VDDN32\VDDN32.EXE' start. Natuurlijk zou je een prachtig programmaatje kunnen schrijven zodat je een menuutje krijgt en dat je daarin kan kiezen uit de 6 woordenboeken, maar dat kan ik niet...ik wilde gewoon 6 snelkoppelingen maken in de root. En het is voor iemand anders, dus ik heb er weinig aan als ik in mijn win2k iets van %home% ga maken. Het is voor iemand bedoeld die W98 heeft. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nog één klein vraagje dan, kan ik dat .bat bestandje ook een ander icoontje geven? Dus dat ik hem hetzelfde icoontje geef als bij die .lnk? Of vraag ik nu iets onmogelijks? (rechtermuisknop-->eigenschappen werkte niet iig) |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Wat wel kan in je de verkenner naar 'Mapopties' gaan (extra->mapopties ofzo), en dan op het tabblad 'Bestandstypen' de extensie 'bat' opzoeken en het icoontje veranderen ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Linux] Ubuntu: paar vraagjes. Verwijderd | 62 | 11-01-2006 07:03 | |
Software & Hardware |
[CD-ROM] Multi-sessie CD-ROM branden hhendrikxx | 4 | 31-10-2004 14:59 | |
Software & Hardware |
Probleem bij spel installeren Verwijderd | 17 | 07-12-2003 13:51 | |