Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2004, 16:42
Verwijderd
Dit topic is (dacht ik) al een tijd niet meer geweest, dus hij kan wel weer. Zijn ook weer nieuwe mensen op het forum en misschien weten je ouders inmiddels alweer meer van je drugsgebruik.
Dus van welke drugs weten je ouders dat je het gebruikt en hoe kwamen ze erachter en vooral hoe staan ze ertegenover?

Bij mij weten ze dat ik af en toe blow, veel drink (maar niet hoeveel) en een keer fout ben gegaan op spacecake.
Blowen kwamen ze achter door politie. Veel drinken ook door politie, verhalen van anderen of dat ik in me drunk bui opbel dat ik later kom. En spacecake zelf vertelt (omdat misschien een rekening kregen van docterspost op lowlands...).
Over blowen doen ze niet zo moeilijk (zolang ik het maar niet te vaak doe), spacecake weer wel , en dat ik veel drink vinden ze echt kut.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2004, 16:45
HenkMul
HenkMul is offline
Ik mag alles gebruiken, alleen alcohol heeft ze liever niet.

(jaja, de omgekeerde wereld.)

Henk Mul !
Oud 13-01-2004, 16:47
Footprint
Footprint is offline
ehm blowen weten ze, maar ik denk niet echt de hoeveelheid. ze vinden het eigenlijk niet ok maar ehm ze accepteren het, dat is wel fijn. Drinken weten ze ook en ehm vinden ze gewoon ok, doen ze nooit moeilijk over. Me moeder vindt space cake maar raar maar ook niet echt problemen mee al vraagt ze altijd wel de ochtend erna wat ik gedaan heb de avond ervoor omdat ik er wel Gruwelijk brak van word altijd. ehm paddo's weten ze niet, hebben ze nooit naar gevraagd en ehm niet echt ooit een moment gehad om ze het te vertellen, herbal zooi gebruik ik zelden/nooit ehm weten ze ook niet is te verwaarlozen
Oud 13-01-2004, 16:52
Vlooienband
Vlooienband is offline
Mijn ouders verkeren in zalige onwetendheid. Ze hebben geen flauw idee dat ik blow, zijn er heilig van overtuigd dat de plantjes die ik op het aanrecht heb staan ()
en de paar plantjes in de tuin gewone, doodnormale planten zijn.

Zouden ze het weten, dan zou ik waarschijnlijk alle financiele hulpmiddelen van hun kant weg kunnen denken.
Qua alcohol weten ze dat ik vodka drink, maar niet hoeveel. Mijn moeder weet dat ik zelf soms ook stook, omdat zij een brouwseltje van mij weg had gegooid en ik daar boos om werd, omdat het meer dan zeventig procent alcohol had. Maar ze deknen dat ik niet veel drink.
Oud 13-01-2004, 16:54
Verwijderd
godver, had ik een heel verhaal getypt houdt internet er weer mee op
in t kort overnieuw dan maar:

Blowen: weten ze, niet hoevaak en hoeveel, kunnen ze mee leven
Drinken: idem
Paddo's: weten ze niet
Komende (smart)drugs: ik was niet van plan ze dat mede te gaan delen
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 16:56
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Vlooienband schreef op 13-01-2004 @ 17:52:
[afbeelding])

*doet vlooi helpen herinneren aan*
Oud 13-01-2004, 17:42
Blenderhead
Blenderhead is offline
k heb geen flauw idee of ze eigenlijk al weten dat ik bijna nie meer blow
Oud 13-01-2004, 17:56
Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 13-01-2004 @ 17:56:

*doet vlooi helpen herinneren aan*
Oud 13-01-2004, 18:12
Verwijderd
hehe vertel!!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 18:14
zeehond23
zeehond23 is offline
die van mij weten dak blow, volgens mij vermoedens van de rest, maarja. Volgens my info weten ze alleen wiet, maarja, meningen verschillen
Oud 13-01-2004, 18:16
Verwijderd
wat zijn dat voor plantjes vooienband?

eh mijn mam weet niks
omdat ze niks vraagt

ask me no questions i'll tell you no lies
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 18:18
Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
eXo schreef op 13-01-2004 @ 19:16:
wat zijn dat voor plantjes vooienband?
de plant-plantjes: alruin. (en verdomde sterk)
de dingen ernaast: catnip en alsem.
Oud 13-01-2004, 18:22
Verwijderd
Blowen: ja
Drinken: ja
HD: nee
Nicotine: niet meer, gezegd dat ik gestopt ( nja gezegd dat ik nog heel af en toe rook voor het geval ze me zien ) ben omdat ze dat gewoon zo erg vonden ( me pa is al full time roker vanaf ze 15 ofzo en is nu 52 ), dus ik dacht, ik zeg wel dat ik gestopt ben en dat zorgt er meteen voor dat ik stukke minder rook
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 19:38
coopergirl
coopergirl is offline
Uhmz, mijn moeder weet vrijwel _alles_

wiet, hasj, smartproducts like green-energie, space-energie, lsa, pure ephedra, kava kava et cetera... Als ik het met mate gebruik, dus NIET doordeweeks, heb ze er vrede mee.

speed, xtc, dxm, ghb e.d. weet ze ook. Uhmz, ze is er niet echt blij mee oid eens per kwartaal 'gedogen' ze... Maareh, m'n ma zag op m'n kamer 10 gr, bankpas, spiegel en rietje liggen... Dus heeft ze wel door dat ik vaker dan eens per kwartaal gebruik...

Alcohol zeuren ze nooit over.. Ik moet wel m'n eigen kots opruimen, maar da's meer dan logisch ... Dan nog zeggen ze er nx van... Hoogstens 'heb je nog last van een kater??'

M'n stiefpa denkt dat ik 'vroegah' ooit af en toe wel 'ns heb geblowd... That's all
Oud 13-01-2004, 20:12
vixen
vixen is offline
Mn ouders weten dat ik soms blow, hebben ze geen problemen mee,. Ze weten niet dat ik rook, en ze weten dat ik niet drink. Paddo's weten ze wel en uhm, herbals dan weer niet.
Oud 13-01-2004, 20:55
DaFrostyOne
DaFrostyOne is offline
me ma en me stiefvader weten dat ik blow...

hoe het komt:

ik was een weekend in Delft (bij me pa en me broer), en me broer had me een blow meegegeven. Dus thuis aangekomen, ging ik op msn en vroeg aan een vriend of ie mee ging blowen. Dit was rond 10 uur 's avonds. Me ma vond dit op de een of andere manier verdacht en ging toen maar in me MSN lezen. Dit zag ze dus, ze zei er ook maar gelijk bij dat heel me kamer naar de wiet stonk (terwijl ze het ervoor nooit had geroken of zo), ook al had ik buiten geblowd.

Maar goed, ik kom 's middags om 2 uur me bed uit, kom beneden, me ma en me stiefpa helemaal pissed. Allemaal schelden, toen rustig om de tafel gaan zitten, afspraken gemaakt. Waaronder dat ik niet mag liegen over waar ik dan 's avonds naartoe ga, me ma niet meer vraagt wat ik daar dan ga doen en dat ik in het weekend mag blowen ().

Verder weten ze ook dat ik wel es zuip, maar nooit teveel
Oud 13-01-2004, 21:02
probeer
probeer is offline
dude.. toch vrij streng als je kijkt dat anderen hier dr geen last mee hebben (ok eigenlijk helemaal niet streng, maarja dit is nederland met zun gedoogbeleid).

mun ma weet dat ik soms blow, heeft dr totaal geen probleem mee, weet t ook van de paar keer cocaine, ook geen probleem mee, zolang t maar een keertje proberen was, en niets meer (ben 16).
Oud 13-01-2004, 21:14
Type
Type is offline
Ik drink helemaal niet, en dat weet mijn pa.
Ik rook niet, en dat weet hij.

Ik blow, en dat weet hij niet. Mijn pa is ook al 28 jaar politie-agent, en ik denk dat als hij daar achter komt, dat ik dan echt nog niet jarig zal zijn. ECHT nog niet jarig...
Verdere experimentjes met drugs die nog kunen/zullen komen zal hij dus ook niet te weten komen.
Oud 13-01-2004, 21:25
Verwijderd
mijn ouders weten dat ik blow en drink, van paddo's, spacecake, smartproducts en mijn ervaringen met XTC weten ze niks.

Ze houden me niet tegen, maar ze vinden het niet leuk
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 21:27
Verwijderd
M'n ouders weten wat dat betreft alles over mij. Dat ik héél soms blow. En niet overdreven veel drink met uitgaan. Ik zie ook totaal geen reden om níet over dat soort dingen te praten. Ik zit wat dat betreft behoorlijk op 1 lijn met m'n ouders.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 21:29
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
erm mijn moeder blowt heel af en toe
en ik verdenk mn pa ervan cocaine te gebruiken
Oud 13-01-2004, 21:31
Verwijderd
^Meen je dat van je pa?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 21:33
Verwijderd
psst. Ik denk eigenlijk dat hij een schertsende reply gaf, alleen afgaande op de topicTITEL

en zo niet, dan ehm: meen je dat?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 21:34
Verwijderd
Juist, daarom ik denk voor ik zelf verder geintjes ga maken en hij ut meent.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 21:34
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Robo schreef op 13-01-2004 @ 22:31:
^Meen je dat van je pa?
erm ja als je wel eens leest dat managers enz dat vaker gebruiken en ik hoor hoe veel hij af en toe werkt ik een week dan denk ik wel eens.......

vragen lijkt me echter niet zo verstandig

en ik weet dat zijn zus (=mijn tante) het wel met enige regelmaat doet
Oud 13-01-2004, 21:35
Verwijderd
Neuh, vragen lijkt me neit verstandig nee .
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 21:36
Verwijderd
hm mijn pa blowt wel eens.
mn ma heeft t drie keer gedaan, maar ze kan er niet tegen.

hehe trouwens: "hey pa, nog gesnoven?"
hm..doe maar niet nee
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 21:38
Verwijderd
Mijn pa was vroeger een tree-hugging hippie en blowde wel wat af ja. Ook in ze diensttijd . Heeft mij geleerd hoe je waterpijpen meot maken van een colafles . Deed ie in dienst altijd .
Me ma heeft een aantal keer emt mij en me broer meegedaan, vet hijzen, alleen merkte nix . En ik en me broer amar stoned zijn .
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 21:38
Günther
Günther is offline
weten dat ik blow en drink e.d. en ze verwachten datik wel meer doe... maar ach... hoeveelheden weten ze niet, ze weten dat het genoeg is
Oud 13-01-2004, 22:44
Verwijderd
Ik maak nergens meer een geheim van. Alhoewel ik ze bepaalde HD uitstapjes nooit uit mezelf over zou beginnen zou ik er eerlijk over antwoorden indien er vragen komen.
Mijn ma weet trouwens veel meer dan mijn pa, die er vanuit ga dat ik niets gebruik behalve bier .
Ze vinden mijn drankgebruik acceptabel en mijn softdrugsgebruik ook.
Ik vertel ook vaak over dingen en dan zegt mijn ma lachend dat we een stelletje idioten zijn en dan zeg ik iets van; Ja dat krijg je als je stoned bent .
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 23:04
rock gek
rock gek is offline
van mij weten ze het ook bijna allemaal behalve dan het blowen kheb dat ooit verteld dat ik het ooit deed maar toen ik dat vertelde deed ik het niet vaker als 1 x per 2 maanden ofzo (is inmiddels 1x per week zoiets)
en drinken weten ze dat ik veel zuip maarja kweet niet of ze er zorgen over maken
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 08:40
Mir-idiotA
misschien dat ze me in me slaap hoort snuiven etc. etc. lol, en trekt ze daar haar conclusies uit! droomde vannacht weer es heeel fijn

maarja, iig...
alcohol: ze weet dat ik drink, niet precies hoeveel ik drink, ze vind het niet goed, ze wil dat ik keihard minder terwijl ik daar al druk mee bezig ben en dan wordt ze nog kwaad ook als ik beetje chaggerijnig ben

andere drugs: nee, al heeft ze op de een of andere manier vermoedens en vraagt ze altijd: "en weer lekker geslikt?"

ze vind het helemaal niks als ik zeg dat ik LSD wel es wil proberen, of als op tv over drugs gaat: oh das ook wel eens leuk maybe..

nja, whatever vage shit..

blowen vond ze geen probleem aangezien ze dat vroeger ook wist.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 11:11
Seven-Eleven
Seven-Eleven is offline
Mijn pa blowt af en toe.
Heb nog een keer met mijn ouders en ouders van een vriendin van me samen geblowt.
Dus ik denk wel dat ze het weten
Oud 17-01-2004, 20:24
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 13-01-2004 @ 20:38:
Uhmz, mijn moeder weet vrijwel _alles_

wiet, hasj, smartproducts like green-energie, space-energie, lsa, pure ephedra, kava kava et cetera... Als ik het met mate gebruik, dus NIET doordeweeks, heb ze er vrede mee.

speed, xtc, dxm, ghb e.d. weet ze ook. Uhmz, ze is er niet echt blij mee oid eens per kwartaal 'gedogen' ze... Maareh, m'n ma zag op m'n kamer 10 gr, bankpas, spiegel en rietje liggen... Dus heeft ze wel door dat ik vaker dan eens per kwartaal gebruik...

Alcohol zeuren ze nooit over.. Ik moet wel m'n eigen kots opruimen, maar da's meer dan logisch ... Dan nog zeggen ze er nx van... Hoogstens 'heb je nog last van een kater??'

M'n stiefpa denkt dat ik 'vroegah' ooit af en toe wel 'ns heb geblowd... That's all
10 GRAM??????

en mijn ouders weten dat ik wel eens XTC neem en gedogen het
Oud 18-01-2004, 08:57
love is life
love is life is offline
Mijn ouders weten niet dat ik drink en ze weten niet dat ik blow...
Mijn ma heeft er altijd ingepompt dat als ze me ooit met een sigaret of drugs betrapte dak buitenvloog... Maar ik doe het nu ongeveer al een jaar en een half bijna dagelijks (blowen) en ze merkt er niks van ...
Mja komt ervan als mijn tante heroine spoot daardoor denkt mijn ma dat blowen hetzelfde is en blabla...
Oud 18-01-2004, 11:06
abandon17
abandon17 is offline
JA, hier denken ze ook dat ik al jaren aan de drugs en weet ik allemaal wat niet zit....ook denken ze dat je van 1 trekje dood bent...?!?!?! Maja, deze discussie valt gewoon nooit te voeren, want ze geloven me toch niet!
Oud 18-01-2004, 13:12
Verwijderd
van 1 trekje dood bent? juist ja

laat ze folders lezen over drugs, of sites lezen op internet (jellinek ofzo)
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 13:56
Verwijderd
toch komt dan het argument dat dan de informatie van een slechte bron komt, terwijl jellinek altijd goede info heeft.

tja ouders
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 20:34
Verwijderd
Mijn ouders weten alles, nouja ik heb m'n ma nog niet van de lsd verteld geloof ik, maar dat komt nog wel.
En met m'n pa heb ik al spacecake gegeten, met m'n ma gaat dat nog gebeuren.
Ze hebben er niet echt heel veel problemen mee, ze weten wel dat ik weet hoever ik kan gaan (en terecht).
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 20:37
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
********** schreef op 19-01-2004 @ 21:34:
Mijn ouders weten alles, nouja ik heb m'n ma nog niet van de lsd verteld geloof ik,
Dat kon je ook geen lsd ervaring noemen
Oud 19-01-2004, 21:13
Verwijderd
stfu

binnenkort weer
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 12:43
Verwijderd
Dat ik hier nog niet gepost heb

Iig. Mijn ouders weten dat ik blow, ze weten dat ik niet drink (ik drink niet) maar toch bieden ze elke keer weer bier, wijn of een jaegerthee aan... (of hoe je het ook mag schrijven)

Ze weten niet met welke mate ik blow...
Iig, ik blow nu al 2 weken niet (nuchterings periode)
en ben een beetje verkouden
Gister:
Ik hoesten, ff andere kamer
Moeder tegen mijn vader: Dat is nou al 2 weken zo, wat rookt hij allemaal de laatste tijd?
Ze vinden me nu "anders gedragen" alsof ik nu juist veel drugs enzo doe... Omdat ik nuchter ben...
naja, vage ouders.

Ik blow ook altijd thuis, geeen joints want mijn ma kan dat ruiken (ik rook niet, en rook van tabak blijft lang hangen en is erg sterk)

Ze hebben echt nooit iets door. (1x, hasj gerookt, geen wierrook !DOM! mijn vader: Het ruikt hier vreemd )
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 13:43
Verwijderd
Mijn ouders weten dat ik drink en hebben daar geen problemen mee. Ze weten ook dat ik blow en mijn pa vind dat prima maar me moeder zit er wel mee. Laatst heb ik ze verteld dat ik wel eens paddos eet maar dat boeide ze geen hol. Het ergste vonden ze toch wel dat ik rookte maar daar ben ik nu een jaar mee gestopt op de dag af.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 14:56
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Lompo de Clown schreef op 20-01-2004 @ 14:43:
Mijn ouders weten dat ik drink en hebben daar geen problemen mee. Ze weten ook dat ik blow en mijn pa vind dat prima maar me moeder zit er wel mee. Laatst heb ik ze verteld dat ik wel eens paddos eet maar dat boeide ze geen hol. Het ergste vonden ze toch wel dat ik rookte maar daar ben ik nu een jaar mee gestopt op de dag af.

dan ben je ook geen echte rebel
Oud 20-01-2004, 18:21
Griller
Griller is offline
Mijn ouders weten alles en zien het als een deel van mijn ontwikkeling..
Oud 20-01-2004, 20:17
BBEM
BBEM is offline
Dat weten ze
Oud 20-01-2004, 21:57
slender_fungus
slender_fungus is offline
kheb ze pas maar verteld dat ik gestopt ben met alles, das beter voor iedereen. en als ik in mn kamer blow met de deur open en wierook aan merken ze het toch niet.

mn papa was eerst zo van nee wil ik niet bla zeur. maar verder niets van dat ik op mn flikker kreeg ofzo. en mn moeder tsjah, die vind het best als ze in een goeie bui is en me aardig vind (zelfs een keer leuk mee geblowt op een of ander feestje) maar maakt er een probleem van en doet alsof ik een junk ben als ze shaggerijnig is en kwaad op me.

edit: o en op datze;fde feestje maakte mn vader nog leuk een foto vanme toen ik die blow aan het draaien was
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 22:00
slender_fungus
slender_fungus is offline
Citaat:
Vlooienband schreef op 13-01-2004 @ 17:52:
Mijn ouders verkeren in zalige onwetendheid. Ze hebben geen flauw idee dat ik blow, zijn er heilig van overtuigd dat de plantjes die ik op het aanrecht heb staan ([afbeelding])

Zouden ze het weten, dan zou ik waarschijnlijk alle financiele hulpmiddelen van hun kant weg kunnen denken.
Qua alcohol weten ze dat ik vodka drink, maar niet hoeveel. Mijn moeder weet dat ik zelf soms ook stook, omdat zij een brouwseltje van mij weg had gegooid en ik daar boos om werd, omdat het meer dan zeventig procent alcohol had. Maar ze deknen dat ik niet veel drink.
oke das wel tof
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 09:55
Verwijderd
Hmm beetje vaag. Afgelopen vrijdag was me broertje jarig en mijn ouders waren er beiden ook.
Mijn moeder weet van mijn gebruik en ook van mijn jongste broertje. Die was de hele dag stoned, 4 jaar lang en blowt sinds een week of 10 helemaal niet meer.
Mijn vader was dus opeens helemaal raar aan het doen: "Ik wil er gvd niets over horen blahblah" . Had ik niet verwacht. Hij loopt regelmatig bij mij in huis rond dat er om mijn computer heen lege of halfvolle zakjes hash liggen. Ik vind het een beetje raar dat hij er nu zo over doet.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 15:24
Verwijderd
zo idd, en zeker omdat je 22 bent
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten