Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() *doet vlooi helpen herinneren aan* ![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn pa was vroeger een tree-hugging hippie en blowde wel wat af ja. Ook in ze diensttijd
![]() ![]() ![]() Me ma heeft een aantal keer emt mij en me broer meegedaan, vet hijzen, alleen merkte nix ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik maak nergens meer een geheim van. Alhoewel ik ze bepaalde HD uitstapjes nooit uit mezelf over zou beginnen zou ik er eerlijk over antwoorden indien er vragen komen.
Mijn ma weet trouwens veel meer dan mijn pa, die er vanuit ga dat ik niets gebruik behalve bier ![]() Ze vinden mijn drankgebruik acceptabel en mijn softdrugsgebruik ook. Ik vertel ook vaak over dingen en dan zegt mijn ma lachend dat we een stelletje idioten zijn en dan zeg ik iets van; Ja dat krijg je als je stoned bent ![]() |
![]() |
|
van mij weten ze het ook bijna allemaal behalve dan het blowen kheb dat ooit verteld dat ik het ooit deed maar toen ik dat vertelde deed ik het niet vaker als 1 x per 2 maanden ofzo (is inmiddels 1x per week zoiets)
en drinken weten ze dat ik veel zuip maarja kweet niet of ze er zorgen over maken |
![]() |
|
misschien dat ze me in me slaap hoort snuiven etc. etc. lol, en trekt ze daar haar conclusies uit! droomde vannacht weer es heeel fijn
maarja, iig... alcohol: ze weet dat ik drink, niet precies hoeveel ik drink, ze vind het niet goed, ze wil dat ik keihard minder terwijl ik daar al druk mee bezig ben ![]() ![]() andere drugs: nee, al heeft ze op de een of andere manier vermoedens en vraagt ze altijd: "en weer lekker geslikt?" ze vind het helemaal niks als ik zeg dat ik LSD wel es wil proberen, of als op tv over drugs gaat: oh das ook wel eens leuk maybe.. nja, whatever vage shit.. blowen vond ze geen probleem aangezien ze dat vroeger ook wist. |
![]() |
||
Citaat:
en mijn ouders weten dat ik wel eens XTC neem en gedogen het
|
![]() |
Mijn ouders weten niet dat ik drink en ze weten niet dat ik blow...
Mijn ma heeft er altijd ingepompt dat als ze me ooit met een sigaret of drugs betrapte dak buitenvloog... Maar ik doe het nu ongeveer al een jaar en een half bijna dagelijks (blowen) en ze merkt er niks van ... Mja komt ervan als mijn tante heroine spoot ![]()
|
JA, hier denken ze ook dat ik al jaren aan de drugs en weet ik allemaal wat niet zit....ook denken ze dat je van 1 trekje dood bent...?!?!?! Maja, deze discussie valt gewoon nooit te voeren, want ze geloven me toch niet!
|
Verwijderd
|
Mijn ouders weten alles, nouja ik heb m'n ma nog niet van de lsd verteld geloof ik, maar dat komt nog wel.
En met m'n pa heb ik al spacecake gegeten, met m'n ma gaat dat nog gebeuren. Ze hebben er niet echt heel veel problemen mee, ze weten wel dat ik weet hoever ik kan gaan (en terecht). |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat ik hier nog niet gepost heb
![]() Iig. Mijn ouders weten dat ik blow, ze weten dat ik niet drink (ik drink niet) maar toch bieden ze elke keer weer bier, wijn of een jaegerthee aan... (of hoe je het ook mag schrijven) Ze weten niet met welke mate ik blow... Iig, ik blow nu al 2 weken niet (nuchterings periode) en ben een beetje verkouden Gister: Ik hoesten, ff andere kamer Moeder tegen mijn vader: Dat is nou al 2 weken zo, wat rookt hij allemaal de laatste tijd? Ze vinden me nu "anders gedragen" alsof ik nu juist veel drugs enzo doe... Omdat ik nuchter ben... naja, vage ouders. Ik blow ook altijd thuis, geeen joints want mijn ma kan dat ruiken (ik rook niet, en rook van tabak blijft lang hangen en is erg sterk) Ze hebben echt nooit iets door. (1x, hasj gerookt, geen wierrook !DOM! mijn vader: Het ruikt hier vreemd ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn ouders weten dat ik drink en hebben daar geen problemen mee. Ze weten ook dat ik blow en mijn pa vind dat prima maar me moeder zit er wel mee. Laatst heb ik ze verteld dat ik wel eens paddos eet maar dat boeide ze geen hol. Het ergste vonden ze toch wel dat ik rookte maar daar ben ik nu een jaar mee gestopt op de dag af.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
dan ben je ook geen echte rebel ![]()
|
kheb ze pas maar verteld dat ik gestopt ben met alles, das beter voor iedereen. en als ik in mn kamer blow met de deur open en wierook aan merken ze het toch niet.
mn papa was eerst zo van nee wil ik niet bla zeur. maar verder niets van dat ik op mn flikker kreeg ofzo. en mn moeder tsjah, die vind het best als ze in een goeie bui is en me aardig vind (zelfs een keer leuk mee geblowt op een of ander feestje) maar maakt er een probleem van en doet alsof ik een junk ben als ze shaggerijnig is en kwaad op me. edit: o en op datze;fde feestje maakte mn vader nog leuk een foto vanme toen ik die blow aan het draaien was ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm beetje vaag. Afgelopen vrijdag was me broertje jarig en mijn ouders waren er beiden ook.
Mijn moeder weet van mijn gebruik en ook van mijn jongste broertje. Die was de hele dag stoned, 4 jaar lang en blowt sinds een week of 10 helemaal niet meer. Mijn vader was dus opeens helemaal raar aan het doen: "Ik wil er gvd niets over horen blahblah" ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Vriend van me en drugs. Verwijderd | 28 | 09-02-2012 21:40 | |
Psychologie |
Ouders Balpen | 39 | 13-09-2011 12:34 | |
Drugs & Alcohol |
schoolonderzoek over jeugd en drugs..heb je even tijd? nono | 24 | 21-03-2007 14:19 | |
Drugs & Alcohol |
Gaarne lezen, over dit drugs en alcohol forum Internationalist | 61 | 02-10-2003 22:05 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Drugs & Alcohol |
damn ouders en drugs :S Günther | 3 | 16-01-2002 19:10 |