Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Vrijheid betekent voor mij geen grenzen, geen verantwoordelijkheid. Een soort van 'niks moet alles mag' iets.
Geen verplichtingen, je kunt gaan en staan waar je wilt. Je kunt zeggen wat je wilt, zonder dat er consequenties zijn. Dat je onafhankelijk bent, en mensen zijn op hun beurt onafhankelijk van jou. Dát omschrijft kort wat ik onder vrijheid versta.
|
![]() |
dat ik kan gaan en staan waar ik wil
dat ik kan zeggen wat ik wil dat ik kan doen wat ik wil (dit allemaal met beperkingen natuurlijk, maar die blijf je houden) als er 1 wegvalt is het gevoel van vrijheid verdwenen...
||
Citaat:
- je bent gebonden aan treintijden kunt niet vertrekken wanneer je wilt - je kunt niet veel bagage meenemen anders moet je zeulen - je kunt niet overal komen in Nederland, alleen op stations, en bushaltes - vertragingen en uitval als je een auto hebt, DAT is pas vrijheid. ( vooral als iemand het rijbewijs, de auto, de verzekering en de benzine voor je betaalt ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
wat heb je dat toch mooi gezegd ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() en ik deed inderdaad even een voorbeel dvan vrijheid ontnemen ![]()
|
een eigen mening openbaar mogen vertolken
vrij over straat lopen zonder dat je voor je leven moet vrezen je eigen keuzes maken
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouweouwe]Wat staat er onder jouw ctrl+v? fractuur | 500 | 14-09-2004 19:15 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Respect Hannibal | 7 | 02-05-2002 18:50 | |
vrijheid ~Frederique~ | 3 | 15-03-2002 14:38 | |
ARTistiek |
Respect Hannibal | 6 | 13-09-2001 17:00 |