Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2004, 11:53
Rareman2
Rareman2 is offline
Het zit zo: Ik heb net van mijn vriendin gehoord dat ze in de zomervakantie 6 weken weg gaat. Ze gaat 4 weken met der ouders op vakantie en daarnaast ook nog 2 keer een week met vriendinnen. En daar ben ik dus even niet zo blij mee... Want 6 weken, dat is zo'n beetje de hele zomervakantie! En aangezien ik maar 2 weken wegga in de vakantie is de kans groot dat we elkaar zo'n 7 weken niet zullen zien. En daar zit ik dus niet echt op te wachten... Vorig jaar was ze ook al 4 weken op vakantie met der ouders en dat vond ik al behoorlijk moeilijk. Aangezien ze naar frankrijk gaat is er van regelmatig contact ook niet echt sprake. Nu ben ik dus even behoorlijk gefrustreerd en begin ik steeds minder zin in de zomervakantie te krijgen.

Wat vinden jullie? Stel ik me aan? Moet ik het gewoon accepteren en haar lekker haar gang laten gaan? Of ben ik terecht zo gefrustreerd en zou ze wat meer rekening met mij moeten houden?
Alvast bedankt!
Oud 03-02-2004, 12:00
groovy
groovy is offline
je bent dus 17 jaar en jullie gaan dus met de zomervakantie al zeker een jaar met elkaar..waarom gaan jullie dan niet samen op vakantie?! Ze kan toch ook 1 week minder gaan met haar vriendinnen..het zal goed zijn voor jullie relatie, en jullie hebben dan een hartstikke leuke vakantie samen!
Ik snap best dat je het moeilijk vindt, om nu al te weten dat je gewoon de 'leukste vakantie van het jaar' alleen moet doorbrengen..

Maar ik vind het ook een beetje gek, dat jullie niet samen iets gaan doen dan..? Of mag dat nog niet van jullie ouders?

Suc6 ermee!!

Kus
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 13:55
Susanne
Susanne is offline
als je haar niet 6 weken kan missen zou ik bij me zelf eens afvragen of je wel toe bent aan een serieus relatie. en anders uitmaken zodat je je gang kan gaan in de vakantie en het na die 6 weken weer goed maken

waarom maak je je daar nu eigenlijk al druk over? Weet je hoeveel water er nog door de zee gaat voor het zover is
Oud 03-02-2004, 14:06
Verwijderd
Ik vind je een beetje... mja, niet zo aardig. Je gaat zelf wel 2 weken weg, maar zodra jij je thuis zit te vervelen mag zij niet op vakantie gaan...
Maar goed, ik begrijp ook wel dat je het vervelend vindt. Misschien kan je d'r idd vragen een weekje met jou weg te gaan..
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 14:18
miekmuis
miekmuis is offline
Ik kan me best voorstellen dat je er niet zo blij mee bent, maarja het is nou eenmaal zo.
Probeer er het beste van te maken, door misschien een weekje met haar weg te gaan, of met een van de twee vakanties die ze al heeft geboekt mee te gaan.
Oud 03-02-2004, 14:37
Gothic
Gothic is offline
Waarom ga je niet met haar mee? Desnoods 2 weken ofzo met haar ouders?
Oud 03-02-2004, 14:55
Eurydice
Eurydice is offline
Citaat:
Susanne schreef op 03-02-2004 @ 14:55:
als je haar niet 6 weken kan missen zou ik bij me zelf eens afvragen of je wel toe bent aan een serieus relatie.
Dit heeft er echt zeer weinig mee te maken. Dat hij zich nu al zorgen maakt over missen, wil juist zeggen dat hij veel om hara geeft. Wat heeft dat nou te maken met wel of niet toe zijn aan een serieuze relatie??

Verder sluit ik me aan bij de rest
Oud 03-02-2004, 15:02
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik vind niet dat je je aanstelt. Kan je niet met haar en haar ouders mee op vakantie? En waarom gaan jullie niet samen?
Na vorig jaar wil ik mn vriend absoluut niet meer zo lang missen (en dat waren nog niet eens 2 weken). Dus dit jaar gaan we samen.

Ik kan me goed voorstellen dat je dr helemaal niet zo lang wilt missen.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 16:05
Auryon
Auryon is offline
Ik heb vorige zomer mijn vriendin 12 dagen moeten missen in de vakantie en dat leek al een eeuwigheid... Ik begrijp jouw reactie dus volledig. Maar zou je er dan niet eens gewoon met haar over praten? Misschien is er wel een mogelijkheid om met haar mee te gaan tijdens 1 van die 3 reisjes. Anders kan je er alleen nog voor zorgen dat die 2 weken vakantie van jou zeker niet vallen op een moment dat zij thuis is. Dan maak je gewoon van die 2 weekjes dat je wel samen bent een heerlijke tijd . En de tijd dat ze op vakantie is gewoon heeeeeeeel veel brieven en smsjes sturen en bellen natuurlijk .

Maar probeer eerst gewoon eens met haar te praten. Zeg haar dat je dat toch wel heel erg lang vindt...
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 17:23
snoodaard
snoodaard is offline
Zoek een hobby, het liefst een die vloeibaar is en 40% of meer bevat.

Hoewel puzzelen ook erg 'in' schijnt te zijn.
Oud 03-02-2004, 17:29
Verwijderd
tja, je hebt wel gelijk, mijn vriend gaat ook zoiets als 6 weken op vakantie.. maar dat is in Nederland..

wat vindt zij ervan?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 17:40
Luna
Luna is offline
Citaat:
Gothic schreef op 03-02-2004 @ 15:37:
Waarom ga je niet met haar mee? Desnoods 2 weken ofzo met haar ouders?
ja, det begrijp ik ook niet. Ik snap dat je haar gaat missen maar waarom ben je pissed? Gun je het haar niet? Aan de andere kant had ze ook wel even een beetje rekening met jou kunnen houden. Tja, ik weet het niet. Je hebt iig nog 5 maanden om aan het idee te wennen .
Oud 03-02-2004, 17:45
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
kun je niet met haar en dr ouders mee en als je 4wk te lang of te duur vind 1 of 2 weken?? en waarom gaat ze 2x een week met vriendinnen? waarom niet 1x met vriendinnen en 1x met jou?
ik zou t ook niet aan kunnen zou helemaal gek worden van verdriet.. dat hebben wij ondervonden toen we allebei 10dgn zonder elkaar gingen... ik ben van ellende 4dagen later thuisgekomen (ben in mn eentje met de bus trug gegaan vanuit salou) en mn vriend heeft 10dagen alleen maar overgegeven van ellende..
tis niet voor iedereen hetzelfde mensen zeggen al snel wel dom dat jullie niet zonder elkaar kunnen bla bla.. maar 6 weken is ook een lange tijd en daarbij idd heel je vakantie is dan al voorbij en je hebt je vriendin niet een skunnen zien laat staan samen ff van de vakantie kunnen genieten
probeer toch eens ofje misschien meemag met hun??
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 18:17
sas_andrea
sas_andrea is offline
ik snap wel hoe je je voelt, ik zou t ook niet leuk vinden. maar ik vind dan ook dat ik mezelf aanstel. als je 6 weken niet zonder haar kunt "overleven", wat heb je dan voor een relatie?!
Oud 03-02-2004, 21:27
Sade
Sade is offline
Accepteren... ik ga ook totaal 5 weken op vakantie, en dat moeten m'n vriend en ik maar uithouden. Ik zal hem echt wel missen, maar toch, het zijn maar een paar weekjes
Oud 03-02-2004, 22:23
Verwijderd
Dat je het neit leuk vind kan ik begrijpen... maar gefrustreerd?! Mijn vriend gaat ook 5 weken op vakantie met zijn ouders, en helemaal naar singapore en maleisie ensjow... dus nog verder weg... We vinden het allebei niet leuk... maja, je kan er weinig aan veranderen...

Ik ga in die 5 weken dat hij weg is waarschijnlijk zelf 2 weken naar een vriendin in de UK samen met mijn beste vriendin... dus ik heb wel afleiding... Dus ik dnek dat je zelf het beste gewoon leuke dingen kunt gaan doen zodat je er niet de hele tijd aan hoeft te denken...
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 22:35
merijn
merijn is offline
Je stelt je aan

Maak er zelf een leuke tijd van en stel anders voor dat je bijvoorbeeld een weekje met haar ouders meegaat naar frankrijk ofzo.... of ga gewoon lekker uit je dak met al je maatjes en ga in de winter met haar op vakantie....

6 weken is echt zo voorbij hoor
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 00:26
Danny
Danny is offline
Liefde is niet tijdsgebonden.. Zéker niet als je weet dat er andere tijden volgen
Oud 04-02-2004, 09:14
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Citaat:
Rareman2 schreef op 03-02-2004 @ 12:53:
verhaal
Kijk is allemaal heel vervelend voor je, maar je vriendin gaat er van genieten dus probeer een beetje blij voor d'r te zijn.. tuurlijk ga je d'r missen, maar zij jou ook hoor!
Regelmatig contact zoub est wel kunnen, je hebt daar van die kaarten en kan je voor 5 euro anderhalf uur bellen...
Reageren

Regels voor berichten