Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind niet dat je je aanstelt. Kan je niet met haar en haar ouders mee op vakantie? En waarom gaan jullie niet samen?
Na vorig jaar wil ik mn vriend absoluut niet meer zo lang missen (en dat waren nog niet eens 2 weken). Dus dit jaar gaan we samen. Ik kan me goed voorstellen dat je dr helemaal niet zo lang wilt missen. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb vorige zomer mijn vriendin 12 dagen moeten missen in de vakantie en dat leek al een eeuwigheid... Ik begrijp jouw reactie dus volledig. Maar zou je er dan niet eens gewoon met haar over praten? Misschien is er wel een mogelijkheid om met haar mee te gaan tijdens 1 van die 3 reisjes. Anders kan je er alleen nog voor zorgen dat die 2 weken vakantie van jou zeker niet vallen op een moment dat zij thuis is. Dan maak je gewoon van die 2 weekjes dat je wel samen bent een heerlijke tijd
![]() ![]() Maar probeer eerst gewoon eens met haar te praten. Zeg haar dat je dat toch wel heel erg lang vindt... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
kun je niet met haar en dr ouders mee en als je 4wk te lang of te duur vind 1 of 2 weken?? en waarom gaat ze 2x een week met vriendinnen? waarom niet 1x met vriendinnen en 1x met jou?
ik zou t ook niet aan kunnen zou helemaal gek worden van verdriet.. dat hebben wij ondervonden toen we allebei 10dgn zonder elkaar gingen... ik ben van ellende 4dagen later thuisgekomen (ben in mn eentje met de bus trug gegaan vanuit salou) en mn vriend heeft 10dagen alleen maar overgegeven van ellende.. tis niet voor iedereen hetzelfde mensen zeggen al snel wel dom dat jullie niet zonder elkaar kunnen bla bla.. maar 6 weken is ook een lange tijd en daarbij idd heel je vakantie is dan al voorbij en je hebt je vriendin niet een skunnen zien laat staan samen ff van de vakantie kunnen genieten ![]() probeer toch eens ofje misschien meemag met hun?? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat je het neit leuk vind kan ik begrijpen... maar gefrustreerd?! Mijn vriend gaat ook 5 weken op vakantie met zijn ouders, en helemaal naar singapore en maleisie ensjow... dus nog verder weg... We vinden het allebei niet leuk... maja, je kan er weinig aan veranderen...
Ik ga in die 5 weken dat hij weg is waarschijnlijk zelf 2 weken naar een vriendin in de UK samen met mijn beste vriendin... dus ik heb wel afleiding... Dus ik dnek dat je zelf het beste gewoon leuke dingen kunt gaan doen zodat je er niet de hele tijd aan hoeft te denken... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Regelmatig contact zoub est wel kunnen, je hebt daar van die kaarten en kan je voor 5 euro anderhalf uur bellen...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Stel ik mij nou aan of niet? Noddy | 59 | 25-07-2008 23:26 | |
Liefde & Relatie |
stel ik me aan..? devilcat | 7 | 23-08-2003 18:28 | |
Liefde & Relatie |