Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wel grappig. Niet echt bijzonder.
||
Citaat:
![]() *edit: al veranderd*
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Het heeft wel wat, maar als ik er te lang naar kijk lijkt die scheiding toch wel erg kalend te zijn, maar aan de andere trekt ze dan ook wel weer zo'n kop dat ze best eens een haar-uit-trek-aanval zou kunnen hebben gehad.
||
Citaat:
oke, de tranen weggeveegd, maar ik vind de tekening nog steeds niet mooi
|
Mja, geloof d'r dus ook geen donder van.. Dit oogt alleen al niet photoshop achtig, komt in de buurt van Painter werk.. zowel, hoe ben je te werk gegaan, welke brushes e.d...
Verder die subitiliteit van 't licht op haar kin heb ik alleen nog maar bij pro's gezien, dat rode op d'r neus same story.. de gehele lichtval..
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
|
![]() |
|
![]() |
Ja dat bedoel ik, je moet wel echt supertalent hebben als je dat bij je eerste(!) photoshop hebt gedaan.. ennuh laat me raden, je hebt geen tutorials gebruikt maar alles zelf uitgevonden
![]() edit: o help zie ik daarna 'Muse!!' in haar tag staan. (ik ben erg achterdochtig van nature, sorry ![]() Laatst gewijzigd op 24-01-2004 om 20:52. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|