Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als vBulletin caching heeft gaat dit sowieso al niet goed werken, verder denk ik dat Jon/Simon helemaal geen behoefte hebben aan dit soort features. Als ze dat wel hebben lijkt het me sowieso beter dat leden een soort XML bestandje mogen editen, je wil ze tenslotte niet rechtstreeks in PHP laten coden.
|
Verwijderd
|
Ik bedoelde gewoon een eigen soort shortcut bij de smilies die het dan gewoon in de textbox zet met de [img] tags zodat iedereen die kan zien..
Met een max op 3 zodat je niet teveel crap krijg... En users hoeven dan toch niet in de php te editten, dit kun je gewoon via de database doen.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Leuk dat mensen zeggen dat het overbodig is, maar onderbouw dan ook waarom.. Zoals misbruik, hoezo misbruik.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dat naar desktop gaan en gaan lopen copy/pasten is een baggerwerk.. Voordeel van die smilies is dat je ze er snel even in kan zetten.. En dat het dan voor je eigen gevoel meer tot z'n recht komt... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Maar zijn die smilies links en die vB-code boven een post reactie niet ook overbodig? Ook al is het wel handig.. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
edit: verkeerd gelezen: ja zoveel zooi erboven is ook nutteloze meuk. Maar dat is er nu eenmaal al. Beetje 'dom' dat, als het niet irriteert, je er moeite voor gaat doen om het eruit te jassen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En waarom nieuwe smileys, ik zie het nut er echt niet van. Alles wat ik nodig heb staat er nu links, eigenlijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Aangezien de enigste keren dat er in de code gerommeld word is voor een beveiligingsgat.. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|