![]() |
|
Dit weekend hebben we met de band onze demo opgenomen, ben benieuwd of jullie het wat vinden
![]() http://www.tommy2k.com/nosense/album/ |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
jup ik stem voor. |
![]() |
|
Erg jammer van de toch best wat schoonheidsfoutjes, stem bijvoorbeeld die soms ineens een rare kant inschiet en de toch wel storende simpele drum.
Maar ik heb er toch met plezier naar zitten luisteren, het heeft gewoon net die final touch nodig denk ik. De gitaar is erg vet trouwens.
|
Nouja, als je zo speelt mag het wel...denk ik
![]() Verder ontopic: Zang is niet echt geweldig. Gitaar klinkt best lekker, wel simpele drum, maar je moet ergens beginnen. Blijf in elk geval spelen ![]()
|
heb maar 1 liedje beluisterd (Remember), ma goed, heb nie veel tijd.
'k Moet zeggen dat dit van het betere is wat we hier horen, ma kvind dat uw bas soms beetje veel galmt.. ![]() ![]() mja, en de stem.. misschien weegt ie niet genoeg? ![]() Anyway, niet slecht bezig! ![]()
|
![]() |
ik heb het liedje invisible geluisterd. Drumfills zijn hard nodig denk ik. Verder zingt de zanger uit de maat... solo's zijn opzich wel netjes. Zang zit tegen het randje van valsheid. Verder kan ik de zanger aanbevelen niet cobaineske schreeuwen te doen.
dan heb ik verder ook remember gedownload: ik heb neit op songtekst gelegd, maar dat klinkt wel iets beter, de zang is ook wel beter, doch iets te gemaakt gekweld nog steeds. Opbouw is netjes. Mooie climax opgebouwd, maar op het einde klinkt ie niet zo mooi. de solo vind ik te makkelijk. ook niet op een mooie plek in het nummer. Daarnaast is ie te kort voor een solo. Maak er dan een brug van ofzo. Het is duidelijk dat jullie nirvana leuk vinden enz. Tja, uitvoering is wel leuk enz. Ik zou mijn hoofd nog wel op jullie muziek kunnen bewegen, maar uit mijn dak gaan niet. Menig zaaltje zal jullie wel programmeren omdat het wel toegankelijk is. ![]() |
![]() |
|
Ben Remember aan het luisteren, op zicht ok, alleen mijn [half opgeblazen] boxen doen het nummer geen eer aan
![]() Speel zelf ook in een band, alleen de opnames van ons bestaan voornamelijk uit de 'microfoon-aan-minidisc-recorder' variant, ook is onze zanger geen profi, maar meer in het leven geroepen omdat het even moest ... dus ik weet niet of het benoemenswaardig is om zoiets te posten ![]()
|
Thanks allemaal voor het commentaar!! De drummer heeft de muziek (zonder drumsporen) meegenomen naar zijn leraar, daaraan wordt gewerkt! De gitaarsolo's, daar ben ik zelf ook niet zo enorm tevreden over, maar dit was meer een kwestie van tijd, de hele demo is in 11 uur opgenomen en gemixt, na 7 uur spelen wordt je wat slordiger qua solo's
![]() ![]() Ik had nog wel ff een vraagje, wij weten zelf niet echt wat voor soort muziek wij nu maken, is dit grunge ofzo? Misschien weet iemand in welke categorie onze herrie past? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het zal wel aan mij liggen, maar ik lees steeds Nonsense
![]() Anyway. Ik heb remember opstaan, en het valt me op dat de zanger alvast nogal uit de maat zingt en geen zangtechniek heeft. Bovendien neuzelt ie een beetje, het lijkt net of ie chronisch verkouden is ![]() De tekst is niet bijzonder, daar zou je aan moeten werken. Hij is bovendien niet eens te verstaan omdat de zanger niet goed articuleert. Verder zingt hij precies zoals Kurt Cobain van Nirvana (vooral als Kurt tijdens de unplugged in New York sessies) als hij uithaalt, dat is wel leuk, maar een eigen stijl is leuker, natuurlijk. Ook loopt de overgang naar het refrein niet goed en is het nummer in zijn geheel wat soft, en ik vermoed dat dat niet de bedoeling was. ![]() Maar over het algemeen is het niet vals (dat is al heel wat) en is het wel om aan te horen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
stel nou dat ik tiestos muziek helemaal niet goed vind, dan zou het voor mij vrij makkelijk zijn een nummer te maken dat net zo goed is als een nummer van tiesto. Een ander daarentegen kan het daar natuurlijk helemaal mee oneens zijn. Goed?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Nieuwe demo van mijn band NRK | 44 | 07-11-2006 17:37 | |
Muziek |
Hoesjes voor demo Nijpjes | 8 | 19-06-2006 15:34 | |
Lifestyle |
Wow ja wow! Haligh | 500 | 10-01-2006 10:57 | |
ARTistiek |
[MP3] Een demo! Verwijderd | 37 | 04-02-2004 21:55 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Muziek |
eigen bands > muziek DeadHearT | 36 | 14-03-2003 21:11 |