![]() |
|
Verwijderd
|
Hallo allemaal,
Vorige week heb ik met mijn bandje (Simon The Ghost) een demo opgenomen. We spelen Nederlandstalige rock, alleen weten we niet precies waar we op lijken. Nu ben ik wel benieuwd wat jullie ervan vinden, dus vandaar dit topic. De Simon The Ghost website De directe link voor de luie mensen onder ons ![]() Titels van de nummers zijn Ontspring de Dans, Pyramus & Thisbé en Pieter. Teksten kun je hier vinden. Groetjes, Krummeltje. P.S. Kritiek mag natuurlijk, maar wel genuanceerd graag, zodat we er wat aan hebben. Aan alleen 'het is bagger' hebben we natuurlijk niets. ![]() edit: titel gewijzigd |
Advertentie | |
|
![]() |
|
hey, hebben jullie een echte demo/ of zelfopgenomen?
want ik wil met mn band ook een demo opnemen > profficionele en wat zijn ong de prijzen? www.new-project.tk > media > fly want ds toch wel leuk een echte en kun je ook wat mee nnou gewoon live wat opgenomen met een minidisc mja kwaliteit is niet helemaal super.
||
Citaat:
IK KEN JOU!!! wij hebben al een keer een demo opgenomen... maar misschien kun je het bij conijn laten doen ofzo? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar wel fijn dat je het wel om aan te horen vindt. |
![]() |
|
![]() |
Ik vind caesar toch beter
![]() Wel goed dat jullie het in het nederlands doen. Ontspring de dans vind ik van de 2 die ik kon downloaden (?) het leukst. Koele baspartij (ben stiekem bassist, dus vind dat toch altijd leuk om te horen). Zang vind ik ook mooier. alleen het refrein mag wat ehm. strakker. zuiverder? anders?. nee: klinkt erg goed.
|
De intro is mooi
![]() gitaren , bass, etc klinken erg mooi maar daarna als het nummer op gang begint te komen gaan die gitaren zoals in veel bands "ploinkerig" klinken. Dat vindik erg bout... Sorry maar toen de zang begon moestik em wel uitdoen, das gewoon een ingebakken fobie voor nederlandstalige muziek... verder kannik dr niet erg veel over zeggen.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk eigenlijk dat ik toch weet wat je bedoelt, maar dat is de fout van de basgitaar. Die doet namelijk constant (*denkt*) een D, volgens mij, en normaal speel ik daar sneller een (*denkt*) ander akkoord (nl. 2e vakje op 3e snaar) Dus dan klinkt het niet helemaal, maar da's dus mijn fout ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nice Marjo.
Ik kan moeilijk wat anders zeggen.. Want ik moet je nog onder ogen komen ![]() Maar supernetjes en zuiver allemaal. Alleen zijn die eerste twee nr's wel een beetje de sfeer kwijt door de netheid. 'Pieter' is wel okikidokie ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gedeeltelijk daarop gebaseerd ja. Maar daar zijn er wel meer van, dat soort verwijzingen ![]() Alleen in andere nummers. |
![]() |
|
Best wel goed. Ik hou niet van nl-talige muziek, vind de zang beetje lame...mag wel wat specialer ofzo, wat meer kracht dr bij. Wat mij betreft mogen sommige stukjes sowieso nog wel wat ruiger...t klinkt beetje ingehouden...
|
Zang in "Pieter" is soms een beetje onzuiver.
Bij "Ontspring de Dans" hoor je Marjolein, lijkt wel, steeds slikken. Wel grappig gedaan met tweede stem, alhoewel het een beetje vals over kan komen (Wat het overigens niet is, maar dat heeft te maken met door jullie gekozen hoogte van de tweede stem), Bij "Pyramus & Thisbe" mogen de drums wel wat "strakker", als je begrijpt wat ik bedoel. Soms verzwakt de maat een beetje. Zang hierin is wel erg netjes gedaan ![]() Ik heb jullie lyrics trouwens toegevoegd aan m'n songtekstensite. Ik zal geen reclame maken, maar 't is tegenwoordig een van de grotere. PM me maar als je benieuwd ben naar het wat en hoe ![]() Grtx, en tot snel op een festival ofzo ![]() Danny
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik bescheur mij op dit moment om de geweldige remix ![]() Echt cool... Je hoort er als band wel echt bij, pas als je bent geremixt ![]() Ben jij dat op het einde trouwens, Marjo?? ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Gascoigne [mp3's] STP | 94 | 28-03-2006 14:50 | |
Muziek |
[mp3/rock] zelfgemaakte liedjes, please oordeel Gubbe | 20 | 16-01-2006 22:27 | |
Muziek |
[mp3] Demo "Freedom of Speech" Pim89 | 30 | 20-02-2005 07:03 | |
ARTistiek |
Check onze mp3 (of niet) -metal 86dagreed | 55 | 14-08-2004 00:00 | |
ARTistiek |
[MP3] Zelfgemaakt lied Anathema | 7 | 11-04-2004 21:41 | |
Muziek |
nieuwe Shun Demo 86dagreed | 3 | 04-08-2002 18:36 |