![]() |
|
een mp3!
nu hoef je daar niets mee te doen nu kan je er wel iets mee doen. naam:caldera waar ik in zing waar ce-el-wan inspeelde (riffs hier zijn van hem , om hem wat credits te geven) http://www.xs4all.nl/~aroussa/Calder...Extinction.mp3 is de link naar een mp3 die we vorige week opgenomen hebben samen met 3 andere mp3's. Demo/EP verschijnt ergens in september denk ik. hier alvast voorproefje. 'the whoring of music is evil' ![]()
Laatst gewijzigd op 23-07-2004 om 19:37. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
het is muziek. en het is een sort of tip. dan moeten muziektips ook ergens anders. dus als je het niet zelf gecreerd hebt mag het hier heb je dat wel moet het op artistiek? dan zouden de gedichten op dansen op papier daar ook moeten staan.
||
Citaat:
ik krijg echt het idee dat je geen meter verstand hebt van muziek. simpele soulfly riffs? allesbehalve dat ga eens naar meshuggah/dying fetus/strapping young lad en aanverwanten luisteren deze reactie kan ik dan ook niet echt serieus ne,em.. het zijn andere maatsoorten dan de 4kwarts nu-metal waar je normaal misschien naar luisterd.
Laatst gewijzigd op 23-07-2004 om 22:39. |
![]() |
||
Citaat:
solo's breken hetop het is studio opgenomen crappy mp3 opname en wederom een vreemde reactie, waarschijnlijk omdat je normaal ook niet naar deze muziek luistert. en het is overigens niet cliche, geloof ik. desondanks dank ik u voor een uitgebreide reactie.
Laatst gewijzigd op 23-07-2004 om 22:40. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
en BWAHAHAHAHA!!!!!!!! Als je DIT vergelijkt met meshuggah/dying fetus/strapping ben je een idioot, ok? Dying fetus is overrated als de pest en strapping is leuk voor een kwartier. Meshuggah heb ik zowat hun hele catalogus, dus hou je kop over mijn muzikale kennis. Ik speel sinds men 8e muziek en ben geen wannabe die denkt dat ie een growl (of hoe je die poging tot ook kan noemen) kan neerzetten. Liever 500 nummers 4 kwarts nu metal kutnummers, dan caldera (zelfs je naam schreeuwt soulfly) nog es aan te hore. Het is niet omdat je wat variatie in je maatsoorten hebt dat je fucking muziek een reet interessanter is. Iedere persoon die een week tijd heeft om gitaar te leren kan deze (soulfly)riffs dus doe niet alsof je in de meest fucking progressieve kutband van Europa zit. Wil je een beginner horen die muziek maakt die verwant is met meshuggah, luister dan hier naar: www.tesseract-project.tk En dat lijkt geen meter op die bak rommel wat jij op ons hebt afgevuurd. En ik vroeg me af waarom hier nauwelijks serieuze reacties in stonde ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Mijn mening: Ik mis nog wat power erin, de bas is te clean en te veel high erin. Het drumstel is heel erg als een jazzinstrument uitgemixt, komt ook geen bas in voor. De stem vind ik ook veel power missen. De opbouw van het nummer is wel goed gedaan, wel strak neergezet dus technische wel goed.
Goed voorbeeld hoe het moet kun je vinden op http://www.sengaia.com ![]() |
![]() |
||
Citaat:
qua stem: zo is het er ingemixt, dit is ook 1 vna de 4 nummers.
||
Citaat:
dying fetus overrated? en fijn dat je meshuggah collectie in huis hebt staan, dat hebben wel meer mensen. En de mensen in onze band spelen al jaren gitaar/bas, dus ik blijf erbij dat het niet echt een reactie is die ergens op slaat ik kan je eventueel een ander nummer laten horen.
Laatst gewijzigd op 26-07-2004 om 13:25. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() *edit* ff over het nummer nog....ten eerste lijkt het totaal niet op soulfly! ![]() Het geheel klinkt vrij rommelig en veel te mat...was mischien mooier geweest als er wat meer tone in zat, het klinkt in ieder geval alsof de middle volledig uistaat, bass vol aan en de tone op de helft of daar onder....standaard nu-metal zeg maar! ![]() Al is diet geen nu-metal, maar vin de grunt stem egt zwaar onder de maat, het punt met grunten is niet om je stem gewoon zwaarder te maken, je moet er gewoon veel kracht achter zetten en vanuit je buik halen in plaats van je keel, het klinkt vrij vaak alsof je je stem aardig forceert! ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 27-07-2004 om 18:39. |
![]() |
||
Citaat:
hoe lijkt het op mr. Bungle dan? ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Bas is cool, de afwisselende maten zijn cool, stem iets minder, het geluid mist iets, grunt vind ik niets verkeerds aan.
Vanaf 0:45 vind ik het wel verdacht veel hierop lijken: http://www.homestarrunner.com/cheatvideo.html Not the cheat, Not the cheat...
||
![]() |
Citaat:
Dus Friso. Als je geen commentaar kan gebruiken, niet posten. Dat weet je best ![]() En aangezien jij niet voor mij kan bepalen wat een al dan niet goed onderbouwde mening is, zou ik het bitchen maar achterwege laten ![]() De muzak ken ik nou al wel, en mijn mening ken je. Ik wil alleen heel graag het eens op de orriginele opnames luisteren, deze mp3 is te slecht. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
[metal/rock/dinges] Mo.Thek demo-check, uw mening graag Ce-El-Wan | 20 | 03-11-2003 20:16 |