Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2004, 19:33
86dagreed
86dagreed is offline
een mp3!
nu hoef je daar niets mee te doen

nu kan je er wel iets mee doen.

naam:caldera
waar ik in zing
waar ce-el-wan inspeelde (riffs hier zijn van hem , om hem wat credits te geven)

http://www.xs4all.nl/~aroussa/Calder...Extinction.mp3

is de link naar een mp3 die we vorige week opgenomen hebben samen met 3 andere mp3's.

Demo/EP verschijnt ergens in september denk ik.
hier alvast voorproefje.

'the whoring of music is evil'

Laatst gewijzigd op 23-07-2004 om 19:37.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-07-2004, 19:34
Rieno
Rieno is offline
dit mag niet hè

Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 19:35
Haligh
Haligh is offline
Die gast heeft een enge stem...
86dagreed
86dagreed is offline
dat ben ik
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
Reel Big Nothin schreef op 23-07-2004 @ 20:34 :
dit mag niet hè

is dat zo?
Oud 23-07-2004, 19:36
Rieno
Rieno is offline
Goeie stem voor deze muziek dan
niet mijn muziek, wel kwaliteitopname

dit moet tegenwoordig op ARTistiek....vraag me niet waarom, maar dat vinden ze
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 19:37
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
Reel Big Nothin schreef op 23-07-2004 @ 20:36 :
Goeie stem voor deze muziek dan
niet mijn muziek, wel kwaliteitopname

dit moet tegenwoordig op ARTistiek....vraag me niet waarom, maar dat vinden ze
fuck dat.
het is muziek.
en het is een sort of tip.
dan moeten muziektips ook ergens anders.
dus als je het niet zelf gecreerd hebt mag het hier
heb je dat wel moet het op artistiek?

dan zouden de gedichten op dansen op papier daar ook moeten staan.
Oud 23-07-2004, 19:38
Verwijderd
Ik hoor veel verschillende invloeden, strak spel. Zangstukjes vind ik niet zo goed er bij passen. Ik kan er verder weinig mee maar het klinkt goed.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 19:47
Verwijderd
klinkt best ok, vind de zang alleen niet zo
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 19:51
Verwijderd
Vette intro, beetje jazz oid achtig, in die richting. Jammer van de eerste zangstukjes als je het mij vraagt, maar dan bedoel ik niet de grunt, die's vet. Vind het eigelijk over het algemeen wel vet klinken .
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 19:55
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
kan niet luisteren. maar iedereen zegt dat et vet is.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 19:59
Verwijderd
Eigen mp3's horen idd op Artistiek. Die regel is een hele tijd geleden ingevoerd, ik geloof dat het was omdat Muziek een druk forum is, en door bepaalde dingen naar andere fora te verplaatsen wordt Muziek wat rustiger en die andere fora wat drukker

Net zoals festivals op N&F horen, en dat je op Contact Gezocht moet zijn als je bandleden zoekt.

Dus deze gaat naar Art
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 20:07
Roxy
Roxy is offline
mijn mening ken je
Oud 23-07-2004, 20:17
Verwijderd
caldera: waar 'kut' en 'kutter' samenkomen om samen 'kutst' te vormen. - demo 2004.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 20:19
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
muziek is mij te metal en stem is mij te belachelijk
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 20:57
Verwijderd
lol, zal maar es een opinie geven die meer dan een halve regel beslaat zeker, anders heb je der ook nie veel aan.

Het klinkt allemaal nogal rommelig, dat moet toch een pak strakker gespeeld kunnen worden, het zijn maar simpele soulfly-achtige riffs.
De drum mocht wat luider in de mix vind ik, vooral de basdrum dan, meer dan een "thumpje" hoor je er niet van, maar voor de rest wel zeer acceptabele productie.
Songconstructie is verekkes raar, maar niet raar in de zin dat et me kan boeie, daarvoor zijn de riffs eigenlijk gewoon te saai, lijkt me meer raar om raar te doen.
Het gitaargeluid is wel dik in orde voor wat er gespeeld wordt, alleen niet strak, zit gewoon geen drive achter.
Bas klinkt retecool, vooral tijdens dat breakdown ding naar het einde toe, lekker "twangy".
Stem, I'm sorry to say, vinnek echt niks, klinkt veeeeeel te geforceerd.

int kort: gitaristen zijn te lui en stem komt abnormaal onnatuurlijk over maar potentieel is er wel volgens mij.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 21:02
Wenomic
Wenomic is offline
Jij hebt een keelsnoepje nodig. Ik kan niet langer dan 20 sec. ernaar luisteren. Zal wel aan de muzieksmaak liggen. Ik krijg er moordneigingen van. Maar dat zal wel cool zijn ofzo
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 21:21
Verwijderd
Grotendeels eens met Linchpin, maar op een aantal punten niet.

Persoonlijk vind ik het warme geluid lekker in het gehoor liggen. Soms kan metal vrij vlak afgemixed zijn, waardoor een soort marmergeluid ontstaat, waarnaar ik niet lang kan luisteren.

Ik vind - zeker in het begin - hier en daar best aardige metalen stukken in zitten. Misschien enigzins cliché, maar er is duidelijk geprobeerd meer uit de muziek te halen dan gemiddeld...en pogingen tellen ook; we hebben het hier over demo, niet een hele plaat.

De bassist is idd zeer creatief en vrij bekwaam. Verder gebruikt ie een lekker geluid.

Drum is adequaat, meer niet.

Ik vind dat je van een dergeljke 'demo' (lees:thuisopname) niet te veel studiokwaliteit mag verwachten, dus met de matige opnamekwaliteit heb ik in deze context weinig problemen.

Het klinkt idd hier en daar wat rommelig, vooral de gitaar rechts in het spectrum valt erg op. Verder vind ik het enerzijds zeker wat geforceerd overkomen, hoewel dat vooral voor de twee helft van het nummer geldt en minder voor de eerste helft. De tweede stem klinkt wat ielig (ff de baard in de keel krijgen )

Ik mis een lekkere wette huilende solo.

Ik heb slechter voorbij horen komen en ik denk dat hier meer inzit dan dat ik hier hoor - en ik denk dat dat ook nog wel zal komen.

- beetje losse opmerkingen allemaal. Maar de strekking is duidelijk, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 22:36
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
Linchpin schreef op 23-07-2004 @ 21:57 :
lol, zal maar es een opinie geven die meer dan een halve regel beslaat zeker, anders heb je der ook nie veel aan.

Het klinkt allemaal nogal rommelig, dat moet toch een pak strakker gespeeld kunnen worden, het zijn maar simpele soulfly-achtige riffs.
De drum mocht wat luider in de mix vind ik, vooral de basdrum dan, meer dan een "thumpje" hoor je er niet van, maar voor de rest wel zeer acceptabele productie.
Songconstructie is verekkes raar, maar niet raar in de zin dat et me kan boeie, daarvoor zijn de riffs eigenlijk gewoon te saai, lijkt me meer raar om raar te doen.
Het gitaargeluid is wel dik in orde voor wat er gespeeld wordt, alleen niet strak, zit gewoon geen drive achter.
Bas klinkt retecool, vooral tijdens dat breakdown ding naar het einde toe, lekker "twangy".
Stem, I'm sorry to say, vinnek echt niks, klinkt veeeeeel te geforceerd.

int kort: gitaristen zijn te lui en stem komt abnormaal onnatuurlijk over maar potentieel is er wel volgens mij.
'

ik krijg echt het idee dat je geen meter verstand hebt van muziek.
simpele soulfly riffs? allesbehalve dat
ga eens naar meshuggah/dying fetus/strapping young lad en aanverwanten luisteren
deze reactie kan ik dan ook niet echt serieus ne,em..

het zijn andere maatsoorten dan de 4kwarts nu-metal waar je normaal misschien naar luisterd.

Laatst gewijzigd op 23-07-2004 om 22:39.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 22:37
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
alluman schreef op 23-07-2004 @ 22:21 :
Grotendeels eens met Linchpin, maar op een aantal punten niet.

Persoonlijk vind ik het warme geluid lekker in het gehoor liggen. Soms kan metal vrij vlak afgemixed zijn, waardoor een soort marmergeluid ontstaat, waarnaar ik niet lang kan luisteren.

Ik vind - zeker in het begin - hier en daar best aardige metalen stukken in zitten. Misschien enigzins cliché, maar er is duidelijk geprobeerd meer uit de muziek te halen dan gemiddeld...en pogingen tellen ook; we hebben het hier over demo, niet een hele plaat.

De bassist is idd zeer creatief en vrij bekwaam. Verder gebruikt ie een lekker geluid.

Drum is adequaat, meer niet.

Ik vind dat je van een dergeljke 'demo' (lees:thuisopname) niet te veel studiokwaliteit mag verwachten, dus met de matige opnamekwaliteit heb ik in deze context weinig problemen.

Het klinkt idd hier en daar wat rommelig, vooral de gitaar rechts in het spectrum valt erg op. Verder vind ik het enerzijds zeker wat geforceerd overkomen, hoewel dat vooral voor de twee helft van het nummer geldt en minder voor de eerste helft. De tweede stem klinkt wat ielig (ff de baard in de keel krijgen )

Ik mis een lekkere wette huilende solo.

Ik heb slechter voorbij horen komen en ik denk dat hier meer inzit dan dat ik hier hoor - en ik denk dat dat ook nog wel zal komen.

- beetje losse opmerkingen allemaal. Maar de strekking is duidelijk, denk ik.

solo's breken hetop
het is studio opgenomen
crappy mp3 opname
en wederom
een vreemde reactie, waarschijnlijk omdat je normaal ook niet naar deze muziek luistert. en het is overigens niet cliche, geloof ik.

desondanks dank ik u voor een uitgebreide reactie.

Laatst gewijzigd op 23-07-2004 om 22:40.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 22:37
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
Rogue schreef op 23-07-2004 @ 21:17 :
caldera: waar 'kut' en 'kutter' samenkomen om samen 'kutst' te vormen. - demo 2004.
nog steeds gefrustreerd dat je geen groupie mag worden?
Oud 24-07-2004, 10:58
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
Wenomic schreef op 23-07-2004 @ 22:02 :
Jij hebt een keelsnoepje nodig. Ik kan niet langer dan 20 sec. ernaar luisteren. Zal wel aan de muzieksmaak liggen. Ik krijg er moordneigingen van. Maar dat zal wel cool zijn ofzo
Dat ligt dan volledig aan jou..
Oud 24-07-2004, 12:25
Escapism
Escapism is offline
ik kan t wel diggen, maar had et wat experimenteler verwacht
Oud 24-07-2004, 14:00
Verwijderd
Citaat:
86dagreed schreef op 23-07-2004 @ 23:36 :
'

ik krijg echt het idee dat je geen meter verstand hebt van muziek.
simpele soulfly riffs? allesbehalve dat
ga eens naar meshuggah/dying fetus/strapping young lad en aanverwanten luisteren
deze reactie kan ik dan ook niet echt serieus ne,em..

het zijn andere maatsoorten dan de 4kwarts nu-metal waar je normaal misschien naar luisterd.
thanx voor de Kutreactie troll, zal nog es moeite in een onderbouwde mening steken, jij bent echt dè man.

en BWAHAHAHAHA!!!!!!!! Als je DIT vergelijkt met meshuggah/dying fetus/strapping ben je een idioot, ok? Dying fetus is overrated als de pest en strapping is leuk voor een kwartier. Meshuggah heb ik zowat hun hele catalogus, dus hou je kop over mijn muzikale kennis. Ik speel sinds men 8e muziek en ben geen wannabe die denkt dat ie een growl (of hoe je die poging tot ook kan noemen) kan neerzetten. Liever 500 nummers 4 kwarts nu metal kutnummers, dan caldera (zelfs je naam schreeuwt soulfly) nog es aan te hore.

Het is niet omdat je wat variatie in je maatsoorten hebt dat je fucking muziek een reet interessanter is. Iedere persoon die een week tijd heeft om gitaar te leren kan deze (soulfly)riffs dus doe niet alsof je in de meest fucking progressieve kutband van Europa zit.

Wil je een beginner horen die muziek maakt die verwant is met meshuggah, luister dan hier naar:
www.tesseract-project.tk

En dat lijkt geen meter op die bak rommel wat jij op ons hebt afgevuurd.

En ik vroeg me af waarom hier nauwelijks serieuze reacties in stonde
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 14:23
uptomyneck
uptomyneck is offline
ok mijn mening ook nog maar ff!

kheb je cdtje al geluisterd.. en kvind t over algemeen gewoon vet!
khad niet verwacht dat je zon bruute stem had!
alleen idd ik had de 'kick' wat verder naar voren gezet.
en misschien de hihat ietsje naar achter en de right ook.. die staan veel te ver naar voren als je mij vraagt..

verder: puik werk!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2004, 18:55
Verwijderd
Citaat:
86dagreed schreef op 23-07-2004 @ 23:37 :
solo's breken hetop
het is studio opgenomen
crappy mp3 opname
en wederom
een vreemde reactie, waarschijnlijk omdat je normaal ook niet naar deze muziek luistert. en het is overigens niet cliche, geloof ik.

desondanks dank ik u voor een uitgebreide reactie.
Oh, en nog een opmerking: wees zelfkritisch en neem kritiek van anderen ter harte in plaats van deze af te doen als komende van mensen 'die er geen verstand van hebben'.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 19:03
Ischenbaert
Ischenbaert is offline
vieze nu-metal hehe
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 06:22
Unique Clone
Unique Clone is offline
Voortaan een glaasje water drinken voordat je gaat grunten, voorkomt dat het zo droog klinkt. Technisch vind ik het niet slecht maar het is niet mijn ding. Ik snap alleen niet wat je dan zeikt over El Shit want dat vind ik wel een stuk lekkerder klinken dan dit .
Oud 26-07-2004, 11:56
Q
Q is offline
Mijn mening: Ik mis nog wat power erin, de bas is te clean en te veel high erin. Het drumstel is heel erg als een jazzinstrument uitgemixt, komt ook geen bas in voor. De stem vind ik ook veel power missen. De opbouw van het nummer is wel goed gedaan, wel strak neergezet dus technische wel goed.

Goed voorbeeld hoe het moet kun je vinden op http://www.sengaia.com
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 13:18
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
alluman schreef op 24-07-2004 @ 19:55 :
Oh, en nog een opmerking: wees zelfkritisch en neem kritiek van anderen ter harte in plaats van deze af te doen als komende van mensen 'die er geen verstand van hebben'.
dat neem ik ook, maar ik kan weinig met dingen die niet kloppen.

qua stem: zo is het er ingemixt, dit is ook 1 vna de 4 nummers.
Oud 26-07-2004, 13:20
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
Linchpin schreef op 24-07-2004 @ 15:00 :
thanx voor de Kutreactie troll, zal nog es moeite in een onderbouwde mening steken, jij bent echt dè man.

en BWAHAHAHAHA!!!!!!!! Als je DIT vergelijkt met meshuggah/dying fetus/strapping ben je een idioot, ok? Dying fetus is overrated als de pest en strapping is leuk voor een kwartier. Meshuggah heb ik zowat hun hele catalogus, dus hou je kop over mijn muzikale kennis. Ik speel sinds men 8e muziek en ben geen wannabe die denkt dat ie een growl (of hoe je die poging tot ook kan noemen) kan neerzetten. Liever 500 nummers 4 kwarts nu metal kutnummers, dan caldera (zelfs je naam schreeuwt soulfly) nog es aan te hore.

Het is niet omdat je wat variatie in je maatsoorten hebt dat je fucking muziek een reet interessanter is. Iedere persoon die een week tijd heeft om gitaar te leren kan deze (soulfly)riffs dus doe niet alsof je in de meest fucking progressieve kutband van Europa zit.

Wil je een beginner horen die muziek maakt die verwant is met meshuggah, luister dan hier naar:
www.tesseract-project.tk

En dat lijkt geen meter op die bak rommel wat jij op ons hebt afgevuurd.

En ik vroeg me af waarom hier nauwelijks serieuze reacties in stonde
ik neem je nu nog minder serieus.
dying fetus overrated?
en fijn dat je meshuggah collectie in huis hebt staan, dat hebben wel meer mensen.
En de mensen in onze band spelen al jaren gitaar/bas, dus ik blijf erbij dat het niet echt een reactie is die ergens op slaat
ik kan je eventueel een ander nummer laten horen.

Laatst gewijzigd op 26-07-2004 om 13:25.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 14:22
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
Hey ik heb ff je mp3 beluisterd.

Begin vind ik leuk gedaan alleen mist de gitarist dynamiek in zen spel. Voorderest vind ik het opzich wel ok gespeeld, maar het is totaal niet vernieuwend. Zoals andere al zeiden het is cliché, maar dan ook nog eens op een foute manier. De stukjes dat de vocals zijn gevoiced en je de stem gepanned hoort vind ik ook niet passen. Er is wel een stukje dat ik tof vond, dat stuk waarbij de Bass zo lekker grooved en ohjah het belangrijkste element onbreekt... Een gitaarsolo.

Btw ik zie dat de mp3 op de webspace van Meijke ( aroussa ) staat. Zit ze ook bij de band? ( ik heb ooit es 1 week met haar in een doomband gezeten )
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 14:34
Verwijderd
Het is niet omdat jij vindt dat ze niet kloppen dat dat ook zo is.

Verder weinig zin om nog een nummer te horen aangezien meningen toch niet echt positief ontvangen worden, wat op zich al belachelijk is, maar kom.

Done with this thread
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 14:51
botulismf
botulismf is offline
de 2e helft vind ik aanzienlijk beter dan de eerste
niet echt mijn ding
Oud 26-07-2004, 21:59
metallicpatrick
metallicpatrick is offline
bah
Oud 27-07-2004, 03:32
Verwijderd
Wel cool. Zeker geen nu-metal, toch iets experimenteler . De stem vind ik iets te ruw/eentonig. Opzich is klinkt hij wel evil dus werk er verder aan.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 18:18
--GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
Citaat:
86dagreed schreef op 26-07-2004 @ 14:20 :
En de mensen in onze band spelen al jaren gitaar/bas, dus ik blijf erbij dat het niet echt een reactie is die ergens op slaat
Tja...maar ik geloof toch egt dat een Max Cavalera ook al heel wat jaartjes gitaar speelt! ......maakt geen flikker uit hoe lang je gitaar speelt.....al speel je al 100 jaar gitaar, daarom kun je nog wel simpele kutriffs spelen! Niet dat dat hier het geval is, maar als jij al begint zeuren over argumenten die je niet serieus kan nemen dan kun je jou argumenten nou ook niet echt serieus nemen!

*edit*
ff over het nummer nog....ten eerste lijkt het totaal niet op soulfly! hehe....Soulfly grooft veeeel meer!
Het geheel klinkt vrij rommelig en veel te mat...was mischien mooier geweest als er wat meer tone in zat, het klinkt in ieder geval alsof de middle volledig uistaat, bass vol aan en de tone op de helft of daar onder....standaard nu-metal zeg maar!
Al is diet geen nu-metal, maar vin de grunt stem egt zwaar onder de maat, het punt met grunten is niet om je stem gewoon zwaarder te maken, je moet er gewoon veel kracht achter zetten en vanuit je buik halen in plaats van je keel, het klinkt vrij vaak alsof je je stem aardig forceert! .....de bass is overigens wel leker strak!

Laatst gewijzigd op 27-07-2004 om 18:39.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 08:06
Halogeen
Halogeen is offline
Ik vind het veel weg hebben van mr. bungle en dat is goed

EDIT: fucking hell, ik heb het nu afgeluisterd en wat is dit wreeeeeed. *doet chinese buiging*

Laatst gewijzigd op 29-07-2004 om 08:11.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 11:02
toemba
toemba is offline
niet mijn cup of tea

te nu-metalig voor mij (ondanks dat het vast wel in een ander hokje te proppen valt)
Oud 29-07-2004, 14:34
--GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
Citaat:
Halogeen schreef op 29-07-2004 @ 09:06 :
Ik vind het veel weg hebben van mr. bungle en dat is goed

EDIT: fucking hell, ik heb het nu afgeluisterd en wat is dit wreeeeeed. *doet chinese buiging*

hoe lijkt het op mr. Bungle dan? ...het enigste wat er een beetje van heeft is de bass op ene gegeven momen, maar verder! ...hmmm.....
Oud 29-07-2004, 21:51
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
deze kende ik al, is dit de afgemixte versie? klinkt wel vet, maar het naar mijn mening iets compacter gemogen.. maar mijn toch leuk om eigen geschreven muziek door anderen uitgevoerd te horen

@Linchpin: de drummer is een halve Suro, de bassist een halve Indo en Caldera de heetste chili-saus die er bestaat... wat kom jij nu met Soulfly aanzetten?
Oud 31-07-2004, 18:58
Ringfen
Ringfen is offline
Ow, jullie zijn wel aardig voor elkaar!

Ik vind Caldera super! En jullie worden steeds beter ... en ingewikkelder

Maar wees toch een beetje aardig voor elkaar! Bandleden onder elkaar zeg!

Caldera....Go for it!!!!

Enn ehh even voor de weet, die halve indo..Hihi is die leuke jongen op mn avatar....

Succes Caldera!
Oud 31-07-2004, 18:59
Escapism
Escapism is offline
haha
Oud 31-07-2004, 19:12
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
De muziek is leuk, maar die stem klinkt inderdaad iets te irri. De zang is trouwens ook niet helemaal overtuigend, terwijl dat met het (wel overtuigende) muziekspel makkelijk zou moeten kunnen.
Oud 01-08-2004, 11:43
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
Citaat:
Escapism schreef op 31-07-2004 @ 19:59 :
haha
fuckin second that.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 17:19
Droyd
Droyd is offline
Bas is cool, de afwisselende maten zijn cool, stem iets minder, het geluid mist iets, grunt vind ik niets verkeerds aan.

Vanaf 0:45 vind ik het wel verdacht veel hierop lijken:
http://www.homestarrunner.com/cheatvideo.html

Not the cheat, Not the cheat...
Oud 01-08-2004, 18:38
Ragnar
Ragnar is offline
mp3 zojuist beluisterd. De muzikanten verstaan hun vak opzich wel maar een vergelijking met bands als Dying Fetus en Meshuggah vind ik toch wel een beetje ver weg op het moment.
De zang vind ik saai en geforceerd, beetje een hoestgrunt. Bovendien vind ik de opname en dan doel ik vooral op de zangopname niet van echt hoogstaande kwaliteit.
Oud 01-08-2004, 22:22
Ringfen
Ringfen is offline
hahaha, oops...ander plaatje
Oud 02-08-2004, 14:40
teutje
teutje is offline
ik vond et wel n grappig achtergrond muziekje....
(tijdens het computeren dus)
Oud 09-08-2004, 13:43
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
86dagreed schreef op 26-07-2004 @ 14:20 :
ik neem je nu nog minder serieus.
dying fetus overrated?
en fijn dat je meshuggah collectie in huis hebt staan, dat hebben wel meer mensen.
ik kan je eventueel een ander nummer laten horen.
Het komt er gewoon op neer dat iemand een persoonlijke mening geeft op voor hem/haar gebaseerde gronden.
Dus Friso.
Als je geen commentaar kan gebruiken, niet posten. Dat weet je best .
En aangezien jij niet voor mij kan bepalen wat een al dan niet goed onderbouwde mening is, zou ik het bitchen maar achterwege laten .

De muzak ken ik nou al wel, en mijn mening ken je. Ik wil alleen heel graag het eens op de orriginele opnames luisteren, deze mp3 is te slecht.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten