Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
http://www.awfulplasticsurgery.com//...ein_after1.jpg (Als link voor de mensen die de afgelopen 48 uur gegeten hebben). Ik vind met plastische chirurgie opzich niks mis. Sommige mensen hebben echt flinke complexen omdat ze een lelijke neus, te kleine cup of uitgezakte wangen hebben. Als een corrigerende ingreep hun hun zelfvertrouwen teruggeeft, why not? |
![]() |
||
Citaat:
Als die mensen doodgaan moeten ze begraven worden in onverwoestbaar metaal ofzo, om de natuur te beschermen.. http://www.awfulplasticsurgery.com/a...e_stallone.jpg Dan heb je enorme lippen en dan ga je nóg buiten de lijntjes tekenen om ze groter te laten lijken.....
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In dezelfde categorie Pamelaaaa: ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
omg.. die lippen... knapt dat niet ofzo
![]() maar uhm.. bijvoorbeel sting, die heeft ook plastische chirugie ondergaan, en die heeft het nog wel natuurlijk, waarschijnlijk alleen wat botox ofzo. Als ik op mn 30e al vette kraaienpoten heb en weetikveel, en ik het geld heb, zou ik ook wat botox erin douwen, anders lijk je al 50 op je 30e.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
plastische chirurgie is voor iedereen goed die op de een of andere manier niet tevreden is met zijn/of haar uiterlijk. ik vind het voor sommige mensen het een uitkomst, als je bijvoorbeeld kijk na programma's als extreme make-over sommige mensen die leven echt hun hele leven al met het gezich dat hij of zij absoluut niet wil.. kijk dan vind ik het oke..
maar die lippen die ingespoten zijn lijken allemaal op mekaar, en ik vind als een vrouw ouder word vaak nog veeel en veeeel antrekkelijker als dat ze met al die operaties "mooi" gehouden word.. oud worden kan tenslotte ook erg mooi zijn. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik vind dat plastische chirurgie moet kunnen, zolang het maar 'klein' blijft en jezelf niet compleet veranderd.
Mijn gezicht is a - cymetrisch als gevolg van een hersenoperatie. Het is iets heel kleins, maar toch wil ik het laten weghalen. En wat kan, dat kan maar je moet jezelf niet totaal geen verbouwen. Neem nou Michael Jackson. Ik denk dat zijn plastische ingrepen zijn ondergang worden. Die man zal over een antal jaar echt instorten. Zijn organen zullen het begeven omdat bijna niets meer echt van zichzelf is. Zijn laatste levensjaren zal hij ergens stilletjes wegkwijnen omdat hij zich nergens meer durft te vertonen. Zijn gezicht is ingevallen, zijn hoofd is bijna kaal en zijn neus is veranderd in een kleine bobbel in het midden van zijn gezicht. ( waar ken ik dit verhaal toch van??) ( O'ja, het was 'de Klokkenluider van de Notre Damme'.)
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Plastische Chirurgie Snoop doggydog | 14 | 20-04-2006 15:04 | |
Algemene schoolzaken |
enquête plastische chirurgie wiebertje | 59 | 09-03-2005 16:14 | |
Lifestyle |
plastische chirurgie? Jellientje | 41 | 07-05-2004 20:02 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
betoog/beschouwing over plastische chirurgie of studiefinanciering Scatterbrain | 0 | 10-11-2003 17:44 | |
Lichaam & Gezondheid |
Plastische Chirurgie... I'ts Moi | 6 | 28-09-2002 19:06 | |
Lifestyle |
Plastische chirurgie......... O.N.H.M.K.N.A.V | 54 | 14-05-2002 10:33 |