![]() |
|
hier ff een schetsje wat ik voor een begin van een nummer heb.
dat de violen en de piano strakker kunnen weet ik. het is slechts een schetsje. MAar moet de beat harder? of moet ik accoestische handtrommels erbij doen?? en hoe moet het verder gaan? nog speciale stukjes die leuk hier voor zouden zijn?? andere ideeen?? laat maar weten!!! doetiehet en als die het niet doet misschien deze wel?? doetiehet Laatst gewijzigd op 01-02-2004 om 23:16. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
jawel laat ik er juist in. Die zijn niet te begrijpen idd kwa tel. Maar ze worden duidelijk als die beat erin komt. maar dan zitten ze nog niet precies in de tel. Maar vind t wel phat klinken juist maar das maar mening. gelukkig is het mijn liedje ![]() .. |
![]() |
||
Citaat:
LEes erboven staat dat dit slechts een klad versie is. Die violen zijn uberslordig in gespeeld en de piano ook wat ongebonden. lijkt net of je nog niet lang speelt?? wat speel ik dan ?? |
![]() |
|
Doordat het zo weinig bpm is verwacht je een softe beat ofzo.. Maar nu je er zon "dikke" kick in heb gezet zit je echt te wachten op een of andere fill naar een twee keer zo snelle
![]() Zeker hats of alternatief voor dat erin doen om het ritme aan te vullen ed. Succes ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
[mp3] Gitaar: twee préludes Verwijderd | 21 | 29-05-2006 16:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik dacht, ik probeer het nog eens me... just me | 22 | 15-01-2006 08:23 | |
Muziek |
[mp3] 8bithype matt trakker | 9 | 19-07-2005 09:08 | |
Software & Hardware |
[MP3-Player] Haperingen..? Someboy | 9 | 20-09-2004 19:58 | |
Software & Hardware |
geluid/muziek bestanden splitsen bewerken enz (.mp3, .mwa) Shade | 8 | 05-02-2004 11:08 | |
Software & Hardware |
MP3's repareren ^Rambo^ | 9 | 31-08-2003 17:01 |