Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat meende ik niet zo? Ik bedoelde dat ik m niet echt fantastisch vind en ik !denk! dat de reden is dat de boodschap er iets te duidelijk bovenop ligt. Beetje het disney-film-idee (verder niks slechts over dinsey-films overigens).
||
Citaat:
Misschien dat de uitroep- en vraagtekens iets te dik zijn? |
![]() |
|
Cool! Grappig ook wel...
Maar ik zou die ?s en !s wat subtieler maken, bijvoorbeeld alleen zwarte randen. En idd die witte rand onderaan ff wegknippen. Ook leuk is misschien als je het weinige rood wat accentueert, vooral dat rood in die bakstenen onderin is mooi...
|
als je een statief koopt dan kan je beter gelijk een goede kopen
dan kan je er alles mee, en je kan er je hele leven mee doen beste is zo'n universeel ding die geschikt is voor alle camera's en video camera's ik heb zelf een manfrotto statief en die kan ongeveer 160 cm hoog, kan je alles mee ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar manfrotto is dan ook een topmerk zeg maar en dat is ook de prijs voor andere hele stevige statieven die waaien tenminste niet om als je met dikke windkracht op een heuveltje staat ik ken iemand waarvan het statief was omgewaaid, dan ben je echt niet blij als je camera in duigen (edit © bram) ligt maar 2dehands kostte de mijne 'maar' 80 euro dus dat is relatief heel weinig
Laatst gewijzigd op 24-01-2004 om 20:01. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
You don't have permission to access /upload/74778967.jpg on this server.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
[edit] Je sokjes zijn niet zo schoon! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[SK] Hoe monomeren ''ontdekken'' uit polymeer Starbucks- | 1 | 13-04-2013 18:13 | |
ARTistiek |
oordeel zelf : IS DIT VINCENT VAN GOGH? [foto ] devilcat | 61 | 19-06-2005 17:22 | |
Verhalen & Gedichten |
[kort verhaal] schuld Envy | 12 | 07-06-2004 18:40 | |
Lifestyle |
belangrijk: de ontmaskering van spirit/fornarina.. Verwijderd | 113 | 10-03-2003 10:36 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
oud nederlands...vraagje Toet0r | 13 | 18-02-2003 13:57 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |