Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat ik eerst in de ogen kijk, want als je elkaar aanspreekt ligt dat voor de hand. Verder denk ik naar lippen en de rest van het gezicht.
|
![]() |
Ik kijk altijd naar de kleding en naar de mensen waar hij bijstaat, hoe z'n houding is, ook naar wat ie rookt en hoe hij dat doet.
![]() Als ik hem beter leer kennen let ik vooral op z'n taalgebruik, beetje apart misschien maar ik wil gewoon niet iemand die hun als onderwerp gebruikt. ![]() Als mensen mij voor het eerst zien weet ik niet waar ze het eerst naar kijken eigenlijk, let ik nooit zo op eigenlijk..
|
![]() |
Gezicht, kleding, kapsel; niet in die specifieke volgorde, maar dit zijn toch zo de dingen waar ik op let. En natuurlijk naar het geheel (maar als je deze drie dingen bij elkaar optelt heb je al bijna het geheel
![]() Waar mensen bij mij naar kijken? Geen idee ![]()
|
Als iemand er niet te afgezaagd uitziet, en een beetje interessant overkomt qua kleding, houding. En het leukste is als ie aandacht krijgt van anderen, beetje competitie kan nooit kwaad
![]() Ik let ook echt op de geur.. ik kwam er laatst achter dat de laatste 4 jongens waarmee ik heb gezoend, allemaal hetzelfde luchtje gebruikten ![]() En op het kapsel, ik hou van middel-lang haar zonder gel en een beetje krullen <3 Ik krijg het meest opmerkingen over m'n kont, en van mn uitstraling zeggen mensen dat hij relaxed is, of klassiek. Dus daar kijken mensen naar bij mij ![]()
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Normaal kijken mensen het eerste naar mijn ogen of kapsel. Toen ik nog een kassamevrouwtje was zeiden mensen vaak wat over mijn ogen. Bijvoorbeeld "Dat zijn zeker nepwimpers he?" of "Wat heb jij een mooie grote ogen" Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Beïnvloeding van de media op basisschoolkinderen Verwijderd | 2 | 14-10-2010 17:05 | |
Studeren |
capaciteitentest, havo of vwo? lottaa | 10 | 27-04-2006 16:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Kijk nou naar buiten... Little Dutchess | 14 | 06-02-2006 10:33 | |
Films, TV & Radio |
Waar kijken wij naar uit en waarom? Verwijderd | 48 | 11-06-2003 20:15 | |
Algemene schoolzaken |
twijfelgeval: waar kijken ze naar? s101 | 30 | 27-05-2003 21:43 |