Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik weet niet of ik er met haar over durf te praten ![]()
|
![]() |
ik denk wel dat erover praten met je moeder iig een stap vooruit zal zijn, ze kan zo rekening houden met jouw gevoelens, je bent haar dochter en ze wil alleen maar het beste voor jou (klinbkt cliché maar het is wel zo!) dus vertel haar eerlijk waar je mee zit!
succes
|
![]() |
Hele moeilijke situatie.
Als je veel van iemand houdt en een relatie begint wil je natuurlijk ook dat je bij hem thuis geaccepteerd wordt. Heb je het met hem erover gehad? en hoe denkt hij zelf over zijn ouders? Misschien goede vrienden blijven en het aankijken. Misschien komt er verandering in de situatie. |
![]() |
|
Heej, bedankt voor je reactie! Het is idd moeilijk! We hebben het er weinig over, hoe hij over zijn ouders denkt? Tjah, hij kijkt erg tegen zijn (zeer strenge) vader op en wil dat hij trots op hem is en dat zal hij nooit zijn als hij met mij thuis zou komen
![]() Zijn moeder moet een schat zijn (dat weet ik dus niet) maar hij praat zelden over ze eigenlijk...
|
get over him.
dat is denk ik het verstandigst. Je bent jong en je zegt zelf dat het niet langer vol te houden was, wat is er verandert waardoor je denkt dat je het nu wel kunt? je bent jong en je komt er overheen, zoiets wil je toch nooit horen, maar ja, het is wel zo. De relatie was de moeite niet meer waard door alle problemen er omheen, jullie hebben het geprobeert maar het was niet genoeg. klaar dit is hem dus niet, verder dus. Natuurliijk mis je hem, de mooie dingen , de warmte , die zekerheid dat er iemand is. komt wel weer. Ik denk dat de beslissing die je genomen hebt de goede is. als je hiervan walgt zul je met hem moeten trouwen ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zeker de moeite waard om dit te lezen! Je89 | 12 | 26-10-2014 14:10 | |
Psychologie |
Ik weet het niet meer Shaneq | 1 | 15-12-2011 14:59 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #99 Kitten | 450 | 27-06-2009 12:24 | |
Liefde & Relatie |
Hoe ga ik haar vergeten.. phvb | 32 | 12-10-2007 12:17 | |
Liefde & Relatie |
Ik en mijn ex komen later niet bij Memories. Hoe moet ik hier mee omgaan? jansepansekever | 43 | 01-04-2006 23:46 | |
Liefde & Relatie |
Plakkerige ex... Dark Angel | 5 | 30-07-2003 14:15 |