Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Knip allerlei plaatjes, artikelen, interviews en alles wat je maar leuk vind uit tijdschriften etc, en naai/speld die allemaal op een grote (effen) lap stof om aan je muur te hangen.
Klinkt vaag ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dus echt iets bijzonders (b.v. savanne met leeuwen/giraffen, maarja dan moet je daar wel geweest zijn).
|
![]() |
Van filmposters en landschappen ben ik niet zo gek, ben nu wel bezig om een schilderij te maken op een heel groot stuk papier, het stelt nog niet veel voor, maar wordt misschien wel leuk.
Natuurlijk de tips van opruimen en schoonhouden... erg vanzelfsprekend.... Bedankt voor alle reacties! Andere originele ideeen altijd welkom! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik was duf, zeer duf.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ga de muren in een soort heel licht beige verven (de kleur heet magnolia) en de deur en de kastdeur hebben van die vierkante vlakken erin, de vlakken worden 'licht zalm' en de lijsten om de vlakken en ook het raamkozijn terracotta, ik krijg een hoogslaper en heb zwart beddengoed met een paar dunne lichtbruine bloemen erop, vanaf het plafond tot aan de rand van mijn hoogslaper komt dan een beige gordijntje te hangen. Op de vloer ligt nu nog erg lelijk blauwgroen zeil, maar als ik genoeg geld heb dan ga ik er denk ik een kleed kopen om erop te leggen of misschien mooi marmoleum... de hoogslaper en mijn boekenkast en het kastje boven de wastafel zijn van licht hout, de wastafel is een soort ouderwets beige (de kleur die electrische apperaten hadden in de jaren 50). En verder wil ik misschie nog ergens 1 mooie rustige poster ophangen, maar ik heb nog geen mooie rustige poster gevonden. |
![]() |
|
paar mooie kussens op bed, weinig gekke frutsels. foto's in een strakke lijn op de muur. niet te drukke kleuren wat muren aangaat, maar misschien wel kleuraccenten in je meubilair aanbrengen. (bijv. handvaten kastje zilver spuiten oid of patroontje spuiten op een kast of plek op de muur in een kleur als:zwart/zilver/donkerblauw.
hmz... best moeilijk zo'n kleine kamer.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Misschien een persisch tapijt op de vloer? (als je geld teveel hebt of er goedkoop een kunt regelen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar kan me voorstellen dat met kookluchtjes een keuken op je kamer niet zo handig is ![]() Nog twee weken dan mag ik er in... spannend!! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een beetje vreemd formaat poster gekocht voor op mn kamer, en nu wil ik hem eigenlijk inlijsten omdat ik die posterstrips niet zo erg mooi vind.. maar waar vind je een lijst voor een poster van 150 breed en 50 hoog... en liefst niet zo'n speciaal op maat gemaakt want dat ken ik wel, maar dat is duurrrr
![]() iemand misschien? en ontopic: ik heb ook niet zo'n erg grote kamer en ik heb 3 muren (licht)geel geverfd en de 4e echt blauw. verder een witte bank, zo'n modern design ding die ik voor weinig geld kon krijgen. en wit bureau. er staan nog niet zo veel frutsels verder voor aankleding, maar dat komt nog wel. |
![]() |
|
Ik vind het echt knap als je op 8/9 vierkante meter kunt leven...
Ik heb 18 vierkante meter en ik word af en toe al gek! Ik zou het inderdaad rustig houden, niet te veel rommeltjes, ook qua kleur. Foto's aan de muur zijn een must ![]() Dit is mijn kamer op het moment en hij is grijs, wit en fuchia-roze ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|