Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Een spoeling wordt met het wassen steeds 'lichter' totdat het er uiteindelijk uit is
gwone haarverf moet eruit groeien. Er zijn idd shampoo's die je kleur er langen er in laten zitten. Gebruik bijvoorbeeld een kerastase product [ te koop bij een kapsalon ] deze heeft er goede producten voor. Een spoeling geeft meer glans als haarverf, en een spoeling is ook minder slecht als haarverf. Het nadeel is alleen dat het er sneller uitgaat. Het verschilt bij elke persoon, ook doordat de een het vaker wast als de ander. |
![]() |
|
Zelf heb ik ook bruin haar, en ook sinds kort mijn haar 'rood' geverfd. Niet echt rood, maar ook gewoon een soort van gloed.
Dit heb ik bij de kapper gedaan, met permanente verf. Maar nu,na een paar wasbeurten is het toch al weer heel erg vervaagd. (Zag ook ineens allemaal rode (niet echt, meer wit met rood ![]() ![]() Wel vreemd allemaal, maar verder weet ik het ook niet.. Was gister wel een reclame op tv over shampoo van Fructis die de ontkleuring van het haar tegen zou gaan...
|
Verwijderd
|
Live is heel slecht. Kleur gaat dr snel uit en word niet wat het op het pakje zegt.
Ik gebruik l'oreal feria color 3d. Die hebben ze in heel veel kleuren en de kleur die je krijgt is ook precies de kleur die op het pakje staat (bij mij dan tenminste) en blijft ook heel lang goed zitten. Na veel wassejn word het wel een paar tinten lichter maar dat zie je nauwelijks. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En kapper is heel erg duur, terwijl als je goede verf koopt en iemand het laat doen die het goed kan het evengoed resultaat geeft. ![]() |
![]() |
|
als je je haar met echte henna verft blijft het zo lang zitten tot het er uit groeit. Vervelende alleen is is dat je soms voor onverwachte verrassingen komt te staan. Een collegaatje (koreaanse met echt pikzwart haar) had het gebruikt en haar haar was nogal oranje geworden. Ga anders eens langs zo'n surinaamse of hindoestaanse toko.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
zoals al eerder gezegd; henna.
je zit even een halve dag met groenbruinetakjessmurrie op je hoofd, maar dan heb je ook een echt mooie kleur die heel langzaam vervaagt (en er bij mij niet echt uit gaat) bij een toko of de body shop hebben ze verschillende kleuren en je kan het zelf nog een beetje aanpassen (wijn voor wat roder, koffie voor wat bruiner)
||
Citaat:
|
kheb mn haar al best vaak zelf geverfd.. heb zelf donkerblond/bruin haar en heb et zon btje alle kleuren al een keer geverfd (rood, bruin, zwart, blond en zon btje alle variaties daarop
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Haar verven Thebestofgirl96 | 6 | 20-02-2015 18:07 | |
Lifestyle |
[Haar geverfd] Niet blij Au | 1 | 11-01-2009 17:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
haar verven tongpiercingkje | 8 | 04-12-2004 21:40 | |