Advertentie | |
|
![]() |
|||
Ik vind hem wel leuk eigenlijk. Eerste strofe is inderdaad creatief en spreekt me ook nog aan, je gaat er daarna leuk mee om. Goed afgebroken vind ik wel, als ik alles achter elkaar zou zetten staat er niet zo veel, maar doordat je alles op deze manier hebt afgebroken ontstaat er toch een bepaalde sfeer vind ik, iets ongelukkigs, maar alsof je daar toch rust in hebt gevonden, dat vind ik mooi.
Citaat:
![]() Citaat:
|
Thx
![]() Over die ben ik.... Het is eigenlijk een beetje om mensen te verwarren, je kan het namelijk op verschillende manieren lezen. ik heb geen kristallen bol geslepen ben ik jou nu uit het oog verloren ----------------------------- ik heb geen kristallen bol geslepen ben ik jou nu uit het oog verloren ---------------------------------- ik heb geen kristallen bol geslepen ben ik jou nu uit het oog verloren Ik zou het nooit willen voorlezen dus, want ik hou ervan dat mensen het zelf kunnen interpreteren. De eigenlijke inhoud heb ik reeds verteld. |
![]() |
|
![]() |
hehe, joepie
![]() Maar ff over je gedicht, dat vind ik ook wel mooi eigenlijk, lekker abstract daar houd ik wel van, en toch knap dat je niet de inhoud ermee te kort doet. Alleen jammer van die rijm (vol/kristallen bol). Ja ik vind gewoon dat dat erg snel gemaakt overkomt...zo ook hier..das echt heel erg zonde! maarja das mijn mening, veel mensen vinden rijm juist mooi ![]()
||
Citaat:
Bedankt ![]() |
![]() |
|
Ik houd op zich niet zo van deze dichtvorm (waarbij de regels erg kort zijn, 2 à 3 woorden per regel), maar toch vind ik dit een erg prettig gedicht; lekker abstract, leuke vergelijkingen (vooral de eerste strofe), en het leent zich erg goed om voorgedragen te worden!
'ik heb geen kristallen bol' vind ik wat minder in dit gedicht; doel je hiermee op het idee dat je niet in de toekomst kan kijken, of dat je de passende bol niet hebt die in de holte past (dat laatste komt ook op mijzelf wat vreemd over ![]() ![]()
|
|