Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb het in gewone weken nooit. Ik heb gewoon zo'n sterk verschillend gevoel bij elke dag dat ik gewoon weet wat voor dag het is, ook als ik net wakker ben. Dat is heel raar...
ALs ik vakantie heb dan weet ik het niet meer en dat interesseert het me ook niet zo, behalve als ik toch nog moet werken. Ik heb dan ook geen idee hoeveel dagen ik nog vrij heb enzo. |
![]() |
|
Vanochtend maakte mijn moeder me wakker en wist ik totaal niks meer:
"Huh? Hoe laat is het?" "Ja, tien uur!" "Oh.. oh! dan heb ik les!" "Nou, schiet op dan!" "Ik schiet op, ik schiet op! Welke dag is het?" "Dinsdag, hoezo?" "Pff. Ik dacht dat het friday was en iik een toets voor wiskunde had." ![]() dat is echt gruwelijk irritant. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik dacht dat het gisteren vrijdag was. Viel dat even tegen (was nl. maandag...
![]() Ik denk dat het komt doordat ik dan bepaalde vakken heb die ik vrijdags ook heb, of dat ik een vrijdaggevoel heb... maar waardoor dat komt. In tentamenweken heb ik daar trouwens absoluut geen last van, doordat ik precies weet wanneer ik welke toets heb. |
![]() |
|
Ik heb dit eigenlijk nooit gehad tot dit schooljaar. Ik hoer maar een paar uurtjes in de week naar school, werk een beetje en verder geniet ik gewoon van alles wat ik doe. Ik merk dat het helemaal niet belangrijk is welke dag het is en daardoor weet ik het soms ook echt niet.
Ik ben begin december een maand naar Ethiopie geweest en daar was ik helemaal de draad kwijt. De mensen daar houden de dagen van de week niet bij en tijd is een begrip dat ze niet kennen. Ze staan op als het ligt wordt en als het donker wordt gaan de kindjes naar bed en vlak daarna de papa en mama ook. Nu ben ik weer een paar weekjes terug in Nederland en het lukt me niet om hier weer in m'n ritme te komen. Ik kijk daarom ook iedere dag in mijn agenda welke dag het is.. en dat werkt!! |
![]() |
|
Ik heb het heel vaak. Je hebt toch een soort ritme in je week zitten. Dingen die op een bepaalde dag terug komen. En als die dan ontbreken kun je het gevoel hebben dat het een andere dag is. Of als iemand altijd op vrijdag langs komt, en nu op dinsdag, dan kun je het gevoel hebben dat het al vrijdag is. Ik heb dat soort dingen echt te vaak. Gister had ik bijvoorbeeld het gevoel dat het donderdag was... Ik moest mezelf maar blijven vertellen dat het woensdag was, en dat ik s'avonds niet hoefde te gaan werken
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: Ja dat heb ik ook wel eens. Vreemd is dat. Soms ben ik er zo van overtuigd dat ik iets moet inleveren, terwijl het dan twee dagen later pas hoeft. Wel een voordeel in stressgehalte voor die andere dag ![]() je hetb tentamens en examens. De tentamens krijg je vanaf de 4e en worden bedacht door de leraren.De examens worden bedacht door cito en krijg je aan het eind van de rit. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Dieren die denken dat ze een ander dier zijn... Verwijderd | 40 | 04-09-2005 16:07 | |
Psychologie |
Mijn moeder denkt dat ik een eetziekte heb. Lane | 20 | 01-05-2005 16:07 | |
Liefde & Relatie |
Advies nodig: Je denkt altijd dat het iemand anders overkomt The Anointed | 30 | 21-05-2004 21:19 | |
De Kantine |
Auw.. je hebt van die momenten :( Verwijderd | 38 | 19-01-2003 20:47 | |
ARTistiek |
Het begin van een boek Era | 4 | 12-11-2001 12:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Het begin van een boek Era | 1 | 08-11-2001 18:19 |