| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
En het klinkt ook niet als te weinig. Drie maaltijden per dag eten is prima, en erg veel tussendoortjes eten is niet nodig.Sport je erg veel of val je op een andere manier af? (Just checking )
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En tussendoortjes als fruit zijn best goed (te lang niets eten tussen maaltijden is niet goed en fruit moet je ook binnen krijgen).@TS: misschien kan je je moeder de site van het voedingscentrum ook laten zien (daar staat een schema op met hoeveel je ongeveer moet eten) en nav daarvan misschien een schema opstellen? |
|
|
|
||
|
Citaat:
Heeft je moeder misschien iemand gehad die ze kende of zij zelf een eetziekte gehad? Of ergens op tv er wat over gezien, dat ze zo bang is dat jij het ook hebt? Ben je al aan de pil?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ze bedoeld gewoon dat ts hier heus wel de waarheid spreekt (geen reden om te liegen) en dat haar moeder dat heus ook wel zou inzien. xxx
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik snapte alleen het stukje dat ik quotete niet. En ik zou niet weten waarom ts hier geen reden heeft om te liegen...? Ik ken genoeg mensen die ook op internet over dergelijke dingen liegen. En haar moeder is ook niet dom, die kan het dan ook zo draaien dat ze dat alleen doet om haar te overtuigen en daarvoor moet ze dan dus wel liegen, enz. En het aandachtgedeelte is er ook nog niet mee verklaard. En de gevolgtrekking dat ze met deze topic laat blijken dat er niets aan de hand is volg ik helemaal niet...? Ik zie de logica gewoon niet. ![]() Maar dat geeft niet.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
). sommige mensen hebben gewoon geen aanleg om dik te worden, ze kunnen eten wat ze willen en komen niet aan. misschien ben jij zo'n persoon? ik zou eens goed met je moeder praten hierover...vind je jezelf eigenlijk te dik? as ik vragen mag...
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
weerwolfspel #32 Eye of Sauron | 345 | 15-04-2007 22:09 | |