Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
de meeste winkels verkopen alleen nog 133 en aangezien deze automatisch terugschakelt naar 100, moet dat geen probleem zijn
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Heb ik ook al vaak gezegd op dit forum, straks denken ze nog dat ik er reclame voor maak ofzo. ![]() ![]() |
![]() |
|
Tja, zonder twijfel XP.
Waarom? - Stabieler - Sneller (Tenminste, met meer geheugen. 256 is lekker, 512 is perfect ![]() ME is gewoon het slechtste product ooit gemaakt door Microsoft (IMO, zijn ook mensen die er erg tevreden mee zijn). Btw, ik heb mijn duron wel een tijdje met DDR gehad ![]() Maar in jou geval weet ik 99,9% zeker dat het SDram is.
||
Citaat:
|
Ikzelf installeer altijd 2 Windows, WinME en WinXP.
ik vindt WinME echt fantastisch werken, lekker snel, stabiel en veel oude software die er nog prima op draaid. zo kan mijn scanner alleen onder WinME werken, daar is WinXP te nieuwerwets voor Ik weet niet hoe het komt, maar iedereen schijnt probs te hebben met WinME, maar ik heb er nooit last van. Ik denk dat het heel erg aan de gebruiker ligt hoe WinME zich gedraagt. WinME was DE uitkomst toen blaster er was, omdat WinME daar geen last van had, en heb ik daarmee de updates kunnen binnenhalen ^_^
|
ME loopt behoorlijk stabiel, is erg licht maar loopt technologisch ver achter. XP is ook wel erg mooi maar ik vind het persoonlijk niet alles, het dringt zichzelf zo op........ en het is vrij zwaar. Bij beeldbewerking of veel dingen tegelijk kom je waarschijnlijk in de problemen met 128 mb SDRAM.... je kunt erbij kopen, maar misschien zijn alle poorten al vol - en dat zou vervelend zijn.
Mijn advies is: probeer windows 2000, dat is XP in een simpel jasje, en dan lichter. Werkt perfect en is voorlopig wel ondersteund. Nadat je het hebt geinstalleerd wel even de blaster worm fix downloaden, zo snel mogelijk. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ME stabiel? ME is de instabielste Windows dat er is ![]() En Windows XP met de thema's uit zal beter werken dan Windows 2000. Daarbij komt dat er niet alle drivers voor Windows 2000 zijn.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
XP heeft AFAIK niet meer geheugen nodig, en bovendien start het stukken sneller op dan 2k, ook een pre. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|