Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
die mensen die zeggen neem es een kalmeringspilletje ofzo moeten niet zo zeuren...ik ben meestal ook wel harstikke druk! hoe drukker...hoe meer fun k heb
![]() en anders...als je er echt iets aan wilt doen...iets zoeken om je op af te reageren...zoals een sport...of een boksbal...of elke dat een eind rennen ofzo...fietsen...skeeleren...dat doe k ook altijd (jaja sportief he) in de zomer ben ik minder druk als in de winter (ja t hoort stom ik weet t maar het is zo) want zomers ga ik s`avonds altijd keihard een end skeeleren....en bovendien ben ik dan altijd buiten te vinden zodat ik me lekker kan uitleven ![]() dus...
|
![]() |
Graag wil ik hier een oude Romein citeren:
Heen en weer rennen is van een zieke geest: het eerste deel van een goed gebalanceerde geest meen ik het overeind kunnen blijven en met zichzelf te kunnen verwijlen. Nergens is hij die overal is. Mensen die hun hele leven reizen gebeurt dit, namelijk dat zij vele gastheren hebben, geen vrienden. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Enquête: de jeugd heeft het druk denise90 | 11 | 06-07-2008 18:51 | |
Software & Hardware |
Gezocht: software om met keyboard te klikken Southtown | 4 | 03-06-2008 18:30 | |
De Kantine |
'Tegenwoordig is iedereen te gejaagd.' Missy | 27 | 24-12-2007 22:29 | |
Psychologie |
Wat te doen na een angstaanval ExiledAgony | 10 | 27-12-2005 13:55 | |
Psychologie |
Is het weer te druk thuis? Eend | 10 | 01-04-2005 13:51 | |
Software & Hardware |
[Davi-adres 7 deluxe] Fout in programma - waar updates te halen Tuinkabouter !! | 0 | 04-09-2003 20:22 |