Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2008, 20:30
Southtown
Southtown is offline
Hallo mensen!

Ik zoek software die me toelaat de muis op een bepaalde plek op het beeldscherm te klikken door op een bepaalde toets te drukken.

Bv. ik druk op "A" en hij klikt op (x,y) 365,265
Bv. ik druk op "%" en hij klikt op (x,y) 1298,698

De software die ik vond kan slechts één bepaalde coördinatenset onthouden, of is er wel een ander mankement. Het punt is dat het snel moet kunnen klikken, op een bepaalde plek, en dat ik meerdere coördinaten kan opgeven die met behulp van het toetsenbord bediend kan worden.

Weet iemand of er dergelijke software bestaat, ook al is het een trial-versie?

Dank bij voorbaat!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-06-2008, 21:03
freyk
freyk is offline
Je kan dit op verschillende manieren doen, maar toch is het beter om te weten wat je precies wil doen.
Want misschien kan je dit ook met batschripts, autoit, macro's, enz doen.
Oud 01-06-2008, 21:08
Southtown
Southtown is offline
Wel, ik wil kunnen het klikken van een muis simuleren door eenvoudigweg een toets op het toetsenbord in te drukken.
Het is de bedoeling dat op voorhand ik een aantal coördinaten op het scherm ingeef, en die koppel aan een bepaalde toets op het toetsenbord. Dus als ik een toets op het toetsenbord indruk, beweegt de muiscursor naar de gewenste locatie op het scherm en klikt éénmaal. Dus één toets indrukken is hetzelfde als de muiscursor naar een bepaalde plaats bewegen en te klikken

De bedoeling van dat alles is eenvoudigweg om veel tijd te sparen bij eenvoudige klik-klussen.

Helaas ben ik niet zo vaardig met programmeren, vandaar dat ik vraag of dergelijke software bestaat (of iemand zo vriendelijk wil zijn een klein programma of script te schrijven, indien dit niet veel werk is). Het hoeft niet met toetsers en bellen en een mooie interface, als het mijn werk maar sneller laat verlopen

Dank!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2008, 17:03
Southtown
Southtown is offline
Weet niemand software die doet wat ik ervan verlang? Of kan iemand niet een klein scriptje schrijven om dat te verwezenlijken?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2008, 18:30
T_ID
T_ID is offline
Tasker
http://www.softpedia.com/get/Securit...g/Tasker.shtml

Virusbeveiligingen schakelen het in de regel preventief uit omdat het in essentie een keylogger is.

Vast niet de beste manier, maar wel met een interface en bediening waarmee een kind de was kan doen.
Reageren

Regels voor berichten