Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Yo, hiero.. Ik speel het elke dag nog! Mail me maar als je wil spele.. Satanass1@hotmail.com
|
![]() |
|
Ik speel het meerdere dagen per week. Als je wilt spelen voeg je me maar toe op msn.
marksnowboarder@hotmail.com Verder ben ik veel hiero te vinden, grootste Nederlandse server: Aaaaargh, 81.17.46.243:27960
|
Ik speelde een jaartje geleden veel Freeze Tag en was er aardig goed in...
Maar ik ben toen gestopt en sinds een paar dagen heb ik Q3A weer geinstalleerd en de PointRelease 1.32 geinstalleerd(met PunkBuster) wat nodig is om online te spelen.... En toch krijg ik foutmeldingen als ik op de servers probeer te spelen waar ik vroeger FT op speelde, namelijk: "server uses protocol version 43" en soms "version 66" Iig bij de Demon servers(Freeze Tag) en ik heb het op andere servers ook geprobeerd en dan kwamen deze 2 foutmeldingen dus..... Iemand een oplossing voor dit probleem....?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ASE en Gamespy(Arcade volgens mij).
Maar eigenlijk moet ik dus....niet updaten(dus op 1.30 laten) om FT te kunnen blijven spelen...? Want toen ik dat dus vorig jaar speelde heb ik em ook geupdate met 1.32 en toen ging het dus wel.... Maar misschien dan dus Ultra Freeze gaan spelen......(ff kijken of er NL servers zijn daarvan) of dus uninstallen en reinstallen zonder de PR 1.32?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Cool een quakemeisje.
![]() Ik wil wel met je quaken hoor, speel quake 3 nog steeds, vooral maps q3dm17 en q3tourney5. Instagib (alleen rail) of gewoon normal. Stuur me priveberichtje of voeg me toe op msn, kunnen we wat afspreken? Woei! ![]()
Laatst gewijzigd op 03-04-2004 om 00:35. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Quake Live Verwijderd | 16 | 01-05-2009 10:26 | |
Games |