Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Wij hebben het uitgebreid over mijn ex(-en) gehad... over zijn ex-en hebben we het kort gehad, alleen zegt hij er nooit zoveel over, het waren er ook niet veel en stelde niets voor volgens hem, allemaal niet langer dan 2 maanden oid.
|
Verwijderd
|
Ik vind op zich dat je wel mag/moet kunnen praten over je exen en de exen van je vriend(in). Lijkt me dat dat ook zorgt voor meer wederzijds begrip en misschien geeft het ook nog een soort verklaring voor een of ander vaag trekje van je vriend(in). Daar hoeft het natuurlijk niet om te gaan, dat weet ik wel, maar het is een optie natuurlijk. Je ex afkraken is opzich ook niks mis mee, maar misschien een beter onderwerp om het met je vrienden over te hebben
![]() |
![]() |
|
![]() |
Praten over ex(en)...ik weet het niet, het is op zich idd wel goed als dat ''kan'', maar in mijn relatie is er iets te veel over (voornamelijk zijn) ex gepraat.....dat heeft wat te veel invloed op mij gehad, dat ik na bijna 2 jaar soms nog steeds aan die ''beruchte'' ex van hem denk..(zijn relatie met haar was zijn eerste, en zij 2en waren elkaars eerste met alles, en het duurde ong. 1,5 jr)....zij betekende heel veel voor hem...tja
![]() iemand ook ervaring met zoiets? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik vind het wel okey als je over je ex praat met je huidge vriend(in),want het is toch een gedeelte van het verleden van zijn/haar leven en in sommige gevallen is het belangrijk om over je ex te praten als er wat voorgevallen is , waarom je uit elkaar bent gegaan ensoow.
ik heb het met mijn vriend ook over mijn ex gehad dat was mijn eerste vriendje en er is veel gebeurt en we zijn heel rot uitelkaar gegaan vooral daarna hele veel ruzie gehad ensoow en ik vond het belangrijk omdat aan mijn vriend te vertellen omdat ik op sommige dingen snel gekwetst door ben of te fel op reageer terwijl ik het dan niet zo bedoel maar dan heeft het gewoon met mn verleden te maken.... hij vertelt alleen weinig over zn exen ![]()
|
Verwijderd
|
Ik praat de laatste tijd best wel veek met mijn vriend over mijn ex-en... en das eigenlijk neit omdat ik het zo fijn vind om er over te praten, maar meer omdat hij er dingen over vraagt... Gewoon uit nieuwsgierigheid en interesse denk ik...
Ik praat ook met hem over zijn ex-en, maar daar praat hij liever niet zoveel over... hij vind idd dat dat verleden tijd is enzo... Maar op zich heb ik toch al een paar goede gesprekken erover gehad met hem, en ik vind het ook enit erg eigenlijk... Ik heb neits voor hem te verbergen, dus hij mag gerust alles weten... |
![]() |
|
![]() |
een van mijn exen was nogal vol van zijn ex, en dat was een beetje jammer.
verder vind ik het altijd wel prettig om wat te weten over zijn ex, omdat het waarschijnlijk toch een belangrijk persoon was in zijn leven, die ook wel veel voor m betekend heeft enzo.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Nog bevriend met zijn ex... ~Lin | 6 | 20-08-2015 06:25 | |
Liefde & Relatie |
Mijn beste vriend is nu mijn vriend maar doet nu raar..help..:(. 6776 | 44 | 09-07-2006 21:07 | |
Liefde & Relatie |
vriendschap met je ex (on)mogelijk cruella de vil | 62 | 22-09-2005 17:40 | |
Liefde & Relatie |
de bekende ex van je vriend(in)... pienie | 26 | 16-02-2004 09:50 | |
Liefde & Relatie |
ouders accepteren relatie niet? CoveredEyes | 13 | 16-04-2003 08:10 | |
Liefde & Relatie |
the "after love blues" muckymouse | 19 | 13-09-2002 12:31 |