![]() |
|
Verwijderd
|
waarom geen get up kids appreciation topic?
vele haters zullen wel 100 redenen kunnen verzinnen, maar daarom moeten wij er maar 101 tegenin brengen. want het nieuwe album komt er aan, ik heb hem, hij is heerlijk. ik, als fan van vooral oude werk [woodson/RLD ep's], vind hem mooi. het is geen on a wire, die is veel gevoeliger. veel piano hierin, up tempo, vrollijk. teksten even guk als altijd. download nieuwe track Martyr Me, geweldig nummer, catchy as hell. *klik* en ik kreeg mail dat je op vagrant site kon luisteren naar heel album. er staan ook een aantal rustigere nummers op, ook met piano. lekkerrr nu jullie beste records, fijnste nummers, herinneringen, shows ea memorabilia ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 19-01-2004 om 23:01. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar heb jij de aas? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
het is altijd niets waar ik alles vind. en niets vind ik waar alles wordt verwacht. ik denk alleen nog maar in toeval
||
Citaat:
misschien is het te licht in de kamer van want en waarom misschien moet ik doen alsof dit niet voorbij gaat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en is elke puzzel slechts een stukje in morgen. want morgen, verandert er evenveel als de verandering toelaat. Maar ik zal zoveel proberen als het proberen toelaat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
IK vind the get up kids geniaal. Something to write home about zit nu alweer 2 maanden in mn cd speler en bezorgt mij nog steeds kippenvel. keer op keer.
1x live gezien op pukkelpop, maar toen werd ik alleen gelaten door mijn vriendinnetje, dus extra emo!
||
Citaat:
eenmaal daarin, kom je er niet meer uit.
|
|