![]() |
||
Citaat:
![]() Zeg, ik zou het niet zo gauw weten. Ik moet ineens denken aan een bepaald programma waarin ze 'trucjes' lieten zien om je seksleven te verbeteren. Mijn seksleven was destijds goed, maar het kan geen kwaad om natuurlijk wat extra's achter de hand te hebben. Anyway ik probeerde een van die trucjes uit enneh heb de keren erna steeds een verzoek om meer gehad. Ik gebruik die nu spaarzaam, zodat als ik mijn vriendin eens helemaal gek wil krijgen, dat een koud kunstje is. ![]() Ik zal wel die ene truc delen: Je vriend moet zijn hand ophouden met zijn duim gestrekt in een 90 graden hoek. Laat hem dan met zijn duim naar binnen gaan, maar belangrijk is dat hij die houding van zijn hand gespannen houdt bij het in en uit bewegen. Als het goed is moet het beetje gestrekte huid tussen de wijsvinger en duim steeds tegen de clitoris (of dat gebied) aankomen. Dus dan zit zijn duim in je en wijzen de rest van zijn vingers recht omhoog. Zolang die spanning in de hand zit moet het denk ik wel goed gaan. Voor extra effect kan hij zijn hele hand proberen te draaien terwijl zijn duim er nog in zit en er zijn nog zat andere 'personal touches' die je aan deze methode kunt toevoegen om het allemaal net iets anders te maken. Misschien heb je er wat aan.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk eigenlijk ook dat de nieuwigheid een beetje er af is. De oplossing is dan om er nieuwe nieuwigheid in te brengen, door bijvoorbeeld te experimenteren met standjes e.d., of met bijvoorbeeld de duur van de sex (misschien wordt het allemaal een stuk spannender als je zo nu en dan een onverwacht vluggertje hebt of juist een hele avond lang bezig bent). En daarbij is het op zich niet vreemd als een meisje/vrouw niet 'uit zichzelf' zin in sex heeft, maar vaak kan ze die dan nog wel krijgen als het voorspel eenmaal aan de gang is. Dus laat je verleiden ![]() ![]() ![]() Ik ga er trouwens wel van uit dat de sex bij jullie wel echt lekker, leuk, gezellig en bevredigend is. Als dat niet zo is, dan kan ik me namelijk wel voorstellen dat 't van jou niet hoeft. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als we eenmaal bezig zijn, vind ik het kei leuk enz. Maar vantevoren heb ik echt zoiets van... 'moet dat nu'?
||
Citaat:
Wist de naam eigenlijk al niet meer, maar dat was m. Natuurlijk toen bleek dat die tips die ik zag goed werkten en ik daarna nog meer wilde vergaren, bleek ik steeds dat programma mis te lopen afgezien van een aflevering over 'tuigjes', maar daar ga ik niet aan beginnen. Ach, ja.. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
geen zin in sex miss x | 43 | 03-10-2005 19:30 | |
Liefde & Relatie |
hij wil minder sex... 4774 | 42 | 05-08-2004 08:41 | |
Seksualiteit |
Vriendin heeft geen zin in sex... t68i | 39 | 17-07-2004 22:15 | |