Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2004, 16:11
Charlotte_k
Charlotte_k is offline
Ik heb nu bijna 11 maanden een vriend. En sinds twee maanden hebben we ook seks met elkaar. In het begin vond ik het allemaal echt fantastisch... dat vind ik nu ook nog. Maar de laatste tijd heb ik wel het gevoel dat ik minder zin heb. Dat ik gewoon ook echt niet wil, terwijl ik dat eerst niet had.
Ik kan voor mezelf niet echt een duidelijke reden aanwijzen waarom ik niet wil.
Heeft iemand dit ook? Waar kwam het bij jou door? En hoe kan ik het verhelpen?
Oud 08-03-2004, 16:19
Midget
Midget is offline
probeer betere sex van je vriendje te krijgen (indien mogelijk)
en stop jezelf te vingeren
doe eens wat nieuwe dingen
denk ook niet teveel over sex na, laat je gewoon gaan.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 16:20
jinx
jinx is offline
Voel je je misschien wat futloos de laatste tijd, het kan ook komen door een winterdip ofzo. Misschien ben je ziek geweest, of verkouden ofzo. Tja, meestal komt die zin wel weer. Suc6 ermee
Oud 08-03-2004, 17:24
Verwijderd
Lichttherapie?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 18:37
Qimm
Qimm is offline
nieuwigheid is eraf?
Oud 08-03-2004, 18:41
Pallas
Pallas is offline
Misschien maken de spannende verliefdheidskriebels plaats voor een dieper houden van? Dus dan is je lust om hem bij elke ontmoeting te bespringen er wel af.

Het kan ook zijn dat er iets verkeerds is in de relatie? Loopt het even niet zo goed? Dat is een van de grootste oorzaken voor een verlaagd libido. Maar misschien kamp je met lichamelijke ongemakken (schimmel, pijn bij het vrijen)? Ook dat kan een drempel zijn. Die drempel werd dan in het begin nogal gemakkelijk overschreden, door de kriebels, maar nu wat minder snel.

Maar als dat allemaal oké is... Je moet het natuurlijk nooit tegen je zin in doen, maar als je eenmaal begint met afwijzen dan kom je nooit over de drempel heen. De enige manier om weer zin in seks te krijgen is door het weer te doen (zei Linda de Mol ooit eens). Want zeg nou zelf, als je eenmaal weer bezig bent dan is het toch heerlijk?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 18:42
elledc
elledc is offline
Of misschien vind je hem niet (meer) zo aantrekkelijk, of er is te weinig afwisseling?

Ik heb soms hetzelfde als jij, is indd niet leuk
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 18:52
juno
juno is offline
Zker aan de pil gegaan? Nou mag het eindelijk, heb je geen zin. Beruchte maar te onbekende bijwerking van de pil. Stap over op een ander merk, net zolang tot je er een vindt waarbij je wel de hele dag hitsig loopt te snakken.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 20:55
jinx
jinx is offline
Citaat:
juno schreef op 08-03-2004 @ 19:52:
Zker aan de pil gegaan? Nou mag het eindelijk, heb je geen zin. Beruchte maar te onbekende bijwerking van de pil. Stap over op een ander merk, net zolang tot je er een vindt waarbij je wel de hele dag hitsig loopt te snakken.
En dat vergeet ik dan weer om dat in mijn post te zetten. Lekker vergeetachtig vandaag.
Oud 08-03-2004, 21:57
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
Mijn vriendin heeft altijd al de pil geslikt en die meestal ontzettend hitsig. Weet natuurlijk niet 'welke' pil dat zou wezen.

Zeg, ik zou het niet zo gauw weten. Ik moet ineens denken aan een bepaald programma waarin ze 'trucjes' lieten zien om je seksleven te verbeteren. Mijn seksleven was destijds goed, maar het kan geen kwaad om natuurlijk wat extra's achter de hand te hebben. Anyway ik probeerde een van die trucjes uit enneh heb de keren erna steeds een verzoek om meer gehad. Ik gebruik die nu spaarzaam, zodat als ik mijn vriendin eens helemaal gek wil krijgen, dat een koud kunstje is.

Ik zal wel die ene truc delen:
Je vriend moet zijn hand ophouden met zijn duim gestrekt in een 90 graden hoek. Laat hem dan met zijn duim naar binnen gaan, maar belangrijk is dat hij die houding van zijn hand gespannen houdt bij het in en uit bewegen. Als het goed is moet het beetje gestrekte huid tussen de wijsvinger en duim steeds tegen de clitoris (of dat gebied) aankomen. Dus dan zit zijn duim in je en wijzen de rest van zijn vingers recht omhoog. Zolang die spanning in de hand zit moet het denk ik wel goed gaan.

Voor extra effect kan hij zijn hele hand proberen te draaien terwijl zijn duim er nog in zit en er zijn nog zat andere 'personal touches' die je aan deze methode kunt toevoegen om het allemaal net iets anders te maken.

Misschien heb je er wat aan..
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 06:48
Charlotte_k
Charlotte_k is offline
Citaat:
Na hoe lang zou je dat dan moeten merken? Want ik ben nu al 3 of 4 maanden aan de pil. Kan het dat ik dat nu pas begin te merken, dan?
Oud 09-03-2004, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Charlotte_k schreef op 09-03-2004 @ 07:48:
Na hoe lang zou je dat dan moeten merken? Want ik ben nu al 3 of 4 maanden aan de pil. Kan het dat ik dat nu pas begin te merken, dan?
nou nee dat is niet erg waarschijnlijk, meestal merk je de bijwerkingen van de pil in de eerste drie maanden.

Ik denk eigenlijk ook dat de nieuwigheid een beetje er af is. De oplossing is dan om er nieuwe nieuwigheid in te brengen, door bijvoorbeeld te experimenteren met standjes e.d., of met bijvoorbeeld de duur van de sex (misschien wordt het allemaal een stuk spannender als je zo nu en dan een onverwacht vluggertje hebt of juist een hele avond lang bezig bent).

En daarbij is het op zich niet vreemd als een meisje/vrouw niet 'uit zichzelf' zin in sex heeft, maar vaak kan ze die dan nog wel krijgen als het voorspel eenmaal aan de gang is. Dus laat je verleiden . Daarvoor moet je vriend natuurlijk wel z'n best doen om je te verleiden, door als hij zin in sex heeft je eerst te knuffelen en te zoenen en te strelen, net zo lang tot jij zelf zo opgewonden bent dat je uit jezelf verder gaat. Denk niet te gauw 'ik zou nu ook iets anders kunnen doen' of 'maar ik ben nog niet echt geil' of iets dergelijks, geef je gewoon over aan hem zogezegd, er niet te veel bij nadenken . Bedenk hoogstens dat sex met je vriend uiteindelijk altijd lekker, leuk, gezellig en bevredigend is, en er dus alle reden is om er zin in te krijgen

Ik ga er trouwens wel van uit dat de sex bij jullie wel echt lekker, leuk, gezellig en bevredigend is. Als dat niet zo is, dan kan ik me namelijk wel voorstellen dat 't van jou niet hoeft.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 13:35
Midget
Midget is offline
Citaat:
Sponstanietje schreef op 08-03-2004 @ 22:57:
Ik moet ineens denken aan een bepaald programma waarin ze 'trucjes' lieten zien om je seksleven te verbeteren.
sex tips for girls?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 15:16
Charlotte_k
Charlotte_k is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 09-03-2004 @ 13:23:

En daarbij is het op zich niet vreemd als een meisje/vrouw niet 'uit zichzelf' zin in sex heeft, maar vaak kan ze die dan nog wel krijgen als het voorspel eenmaal aan de gang is. Dus laat je verleiden .
Het klopt wel een beetje wat je zegt!
Als we eenmaal bezig zijn, vind ik het kei leuk enz.
Maar vantevoren heb ik echt zoiets van... 'moet dat nu'?
Oud 11-03-2004, 16:05
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
Midget schreef op 09-03-2004 @ 14:35:
sex tips for girls?
GEFELICITEERD! U gaat door voor de koelkast!

Wist de naam eigenlijk al niet meer, maar dat was m. Natuurlijk toen bleek dat die tips die ik zag goed werkten en ik daarna nog meer wilde vergaren, bleek ik steeds dat programma mis te lopen afgezien van een aflevering over 'tuigjes', maar daar ga ik niet aan beginnen. Ach, ja..
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten