![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik zit al een tijdje te denken om zo'n topic te openen. ik weet precies wat je bedoelt...! kweet ook niet wat t is. ik bedoel, sex is niet erg ofzo, maar ik heb dr echt niet altijd zin in, maar vaak genoeg doe ik t dan toch omdat ik hem een plezier wil doen, en ja ik weet dat dat fout is... ![]() damn *word gek van zichzelf* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
sex is gwoon echt géén must voor mij.. hij vind t wel belangrijk.. ja niet het belangrijkste wat er bestaat natuurlijk, maar hij vinnut iig wel belangrijker als ik. |
![]() |
|
zeg 'm dat je wel eens zin om samen wat anders te gaan doen in plaats van dat verplichte nummertje sex. Naar de dierentuin, een leuke winkel doorpluizen, noem eens een dwarsstraat.
Ik kan me best voorstellen dat als je behoefte niet zo hoog ligt, 'naar je vriend gaan' al vlot gelijk staat aan het 'verplichte nummertje' en dat je de lust dan vergaat. Dat moet hij toch ook snappen - en als hij wil dat je graag blijft komen wil hij vast ook wel eens lekker met je op stap enzo. Trouwens, als jij het zelf vervelend vind om vaak 'geen zin' te hebben valt daar wat aan te doen. Voor dat je naar 'm toegaat een lekker erotisch verhaal lezen ofzo. Maar zoals ik zei, die situatie van "erheen = sex" is nou eenmaal niet zo aantrekkelijk. Helemaal als het zo'n gewoonte is geworden.
|
Zo'n vriend heb ik ook ooit een keer gehad ja. Als ik naar hem toe ging of hij bij mij kwam, draaide het altijd uit op sex, niet zozeer omdat ik het wou, maar gewoon omdat hij er bovenop sprong. Zelfs toen ik ziek was en met 40 graden koorts op bed lag.
Na een relatie van een half jaar ben ik er dus ook achter gekomen dat hij nooit een relatie met mij wou, alleen maar sex en dat hij het daarom zo lang aangehouden heeft. Toen heb ik op een nogal groffe manier gedag gezegd zeg maar. Dus ik zou je aanraden om hier mee op te passen. Als je nu al met het gevoel zit dat je liever niet naar hem toe gaat omdat je dan weer sex moet hebben, zou ik je aanraden om toch eens met hem te gaan praten hierover. Heeft dit geen effect, dan lijkt mij dat je genoeg weet en dat hij jou niet waard is, dat je beter op zoek kan gaan naar een lieve jongen die op jou verliefd is en niet op je lichaam.
|
Verwijderd
|
ik en mijn vriendin hebben ook niet zoveel sex,...
Niet dat we dat niet willen ofzo?! Maar niet altijd tijd/zin. Ik ga de hele week door naar school, zij moet de hele week werken. Dan heb je 's avonds gewoon bijna geen zin in sex. Meestal is het weekend wel raak. We zijn beiden geen sex-freaks om het maar zo te zeggen ![]() groetjes |
![]() |
|
Ik herken je verhaal wel.. Als ik geen zin heb, maar dan ook geen zin dan doe ik het niet en dat heeft je vriend te respecteren.. Alleen bij is het vaak het geval dat als mijn vriend doorzeurt of probeerd en me gaat verleiden ik de verleiding vaak toch niet meer kan weerstaan en uiteindelijk toch wel ja zeg... Waarna ik wel moe maar voldaan in zijn armen in slaap val...
Laatst gewijzigd op 24-11-2003 om 19:22. |
![]() |
|
Tja ik weet ook wel dat het wel op sex uitloopt en tot nu toe heb ik er nog nooit een probleem mee gehad. Behalve toen ik een keer heel moe was, maar toen snapte hij zelf al dat ik niet zo veel puf had (wel zin, maar ik kon het gewoon niet opbrengen). Tja... nee is nee lijkt me
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik zou me heel leeg voelen als het altijd op seks zou uitdraaien. Niet omdat ik er niet altijd zin in heb, maar omdat ik dan mezelf zou gaan afvragen waar de relatie eigenlijk om draaide. Aardig zijn tegen elkaar om het aardig zijn, of aardig zijn omdat je weet dat je dan aan het eind van de avond seks gaat hebben. En daar hou ik niet van.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Sorry, dat moest er even uit....
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ( sorry inkoppertje ) Maar idd zulke gasten moet je eigenlijk door een ongeopend raam naar buiten smijten ( de kosten voor een nieuwe wegen niet op tegen het smijtgenoegen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hij weet wel dat ik t er moeilijk mee heb... damn miss toch es proberen dr over te praten met hem ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*in de war* |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar, ik ben al lang blij dat ik al dik 2 jaar van hem af ben en bijna 2 jaar een giga lieve vriend heb die wel lief voor me is en nee ook meteen als nee ziet, niet elke keer sex hoeft te hebben en ook dagen kan genieten van knuffelen en zoenen en gewoon bij elkaar zijn. Die niet verliefd is op mijn lichaam, maar op mij. En zo hoort het. Dus topicstarter en fiepje: als jullie vent net zo is als mijn ex: je verdient beter! En dat kan je ook krijgen!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hmmm......mijn vriendin heeft de laatste tijd ook weinig zin. Ze woont nu ergens anders op kamers. We zien elkaar alleen in het weekend. We hebben dan meestal 1 keer sex. Maar de laatste tijd hebben we in het weekend niet eens een keer sex. Ze heeft geen zin, is moe. Ik heb het er gisteren met haar over gehad en ze zei dat ze ook wel eens bij elkaar wil zijn zonder sex en dat er nu weinig tijd voor is omdat we elkaar weinig zien. Nu zie ik dus jullie reactie's en dat geeft herkenning.
|
![]() |
|
ik heb nu bijna 6 maanden met hem en elke keer als ik hem zie heb ik zin in sex...
![]() hij zei vannochtend ook van "wacht maar...er komt ooit een tijd dat ook JIJ geen zin zal hebben" maar nee, dat is tot nu toe nog niet gebeurd
Laatst gewijzigd op 15-12-2003 om 18:36. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
geen zin in sex miss x | 43 | 03-10-2005 19:30 | |
Seksualiteit |
geen zin meer riva | 3 | 20-12-2004 11:10 | |
Liefde & Relatie |