Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2004, 00:18
DeuS
DeuS is offline
Zijn er mensen die op kamp gaan met scouting, voetbal of bv. LCKV? Of als leiding?

Ikzelf ben Leiding bij Jeugdvereniging de Marnix uit Leiden. Wij gaan dit jaar naar Schijndel (en ja we gaan fietsen, +/- 145 km in 1 dag )

hoe zit het bij de rest?
Oud 02-03-2004, 09:40
Multilot
Multilot is offline
ik ga op kamp met de scouting. Ben leiding van de welpen en we hebben een bandietenkamp
Heb er nu al zin in!
Oud 02-03-2004, 14:44
Saiorse.TK
Saiorse.TK is offline
Lid van Rowan/Sherpa-groep (scouting) uit Eindhoven.
We gaan dit jaar een lange week naar Friesland...vlakbij Heegh

We bedenken onze eigen progamma's, waaronder een hike.
Zeilen met eigen instructies, dus zelf de voorbereiding...
en zo nog veel meer.

We moeten ook zelf de kosten zien te dekken,
dus hebben we met carnaval al redelijk wat financiele acties gehad.

We hebben niet egt een thema, al is dat misschien wel leuk om
weer een keer te gaan proberen....

Nja, als je nog vragen hebt... stuur me een PB'tje
Oud 02-03-2004, 22:00
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Ik ben lid van scouting. Ik ga dit jaar als leiding mee met scouts (11 tot 14) een weekje naar valkenswaard geloof ik. Moord kamp doen we dit jaar. En ik mag de moordennaar spelen

dat kamp is altijd heel gezellig en we hebben een leuke groep kinderen.

Ik ben ook nog explorers (15 tot 17 jaar) die gaan daar tegelijk heen zelfde kampterein enzo. Ik ga niet met hun mee omdat ik het geld er niet voor heb (scouts is gratis) want ik ga ook nog op jamboree

Nationale jamboree kamp met nog 5000 scouts/explo's in Boxtel. Daar gaan we 10 dagen een groot feest maken. Dit is een kamp wat 1 keer in de 4 jaar georganiseerd word door scouting nederland. Het is supper gaaf en het progamma is ook heel erg afwisselend.
Oud 02-03-2004, 23:50
forumfreakie
forumfreakie is offline
Kga zelf niet maar ben wel een keer met een camp mee geweest. Je moet het als leiding wel relax houden vind ik hoor, veel vrijheid. Die jongeren breken echt niet gelijk alles af. Niks is zo zonde voor een kamp als leiding die alle plezier indamt.
Oud 03-03-2004, 02:06
DeuS
DeuS is offline
Citaat:
forumfreakie schreef op 03-03-2004 @ 00:50:
Kga zelf niet maar ben wel een keer met een camp mee geweest. Je moet het als leiding wel relax houden vind ik hoor, veel vrijheid. Die jongeren breken echt niet gelijk alles af. Niks is zo zonde voor een kamp als leiding die alle plezier indamt.
Wij laten onze kinderen redelijk vrij. Maar goed, er zijn bepaalde regels waaraan ze zich dienen te houden.

Ik zal een mooi voorbeeld geven.

kind: we hebben geen zin om te koken!
Leiding: kook je toch niet, ik vind alles best.
-- uur later --
kind: ik heb honger, mag ik een zak chips?
leiding: Nee, had je maar moeten koken!

Daarna heeft die tentgroep iedere dag gekookt...
Oud 03-03-2004, 17:13
Verwijderd
Ik ben lid van het ivn *klik* en ga daarmee op kamp. Dit jaar eindelijk ook een kampje begeleiden, voor 'jongeren' van 18 tot 30, niet zo heel jong meer dus. Wij als begeleiders zijn er dan ook vooral voor de praktische organisatie, op het kamp zelf gaat vrijwel alles in goed overleg.
Oud 03-03-2004, 17:52
Wave
Wave is offline
Ik ben leiding bij scouting voor de gidsen, meiden tussen de 10 en 14..........we gaan dit jara samen met de verkenners op kamp in de buurt van Nijmegen op een labelterrein daaro. We hadden het idee om op lord of the rings kamp te gaan maar we moeten nog ff kijken, niet eidereen is het ermee eens....

Verder misschien nog met de pivo's (jongeren 17-28 jaar bij ons ofzo) op kamp.....ff kijken wat we doen
Oud 03-03-2004, 21:29
Martine1986
Martine1986 is offline
ben een keer met vinea meegeweest, vond het een beetje tegenvallen, vooral als je kijkt wat je ervoor moet betalen
Oud 04-03-2004, 15:45
Souris
Souris is offline
ik ga mee als vrijwilliger bij kijk hier en dara ga ik gehandicapte "jongere"een leuke vakantie bezorgen.
ik ga ze helpen met dingen die ze niet kunnen
Oud 05-03-2004, 17:49
le
le is offline
Citaat:
DeuS schreef op 02-03-2004 @ 01:18:
Zijn er mensen die op kamp gaan met scouting, voetbal of bv. LCKV? Of als leiding?

Ikzelf ben Leiding bij Jeugdvereniging de Marnix uit Leiden. Wij gaan dit jaar naar Schijndel (en ja we gaan fietsen, +/- 145 km in 1 dag )

hoe zit het bij de rest?

nou ik vind dat heel gaaf wat je ga doen lijkt me heeeeeeeeeel leuk, ik doe al leiding mee aan een vakantie week voor kinderen maar dan blijven we wel gewoon op 1 plaats.

nou hele veel plezier
Oud 05-03-2004, 18:13
Hawahaai
Hawahaai is offline
Met de zwemvereniging gaan we ieder jaar op kamp met de kinderen van 8 tot 14 jaar. Supergezellig, zeker als je als leiding mee mag. Het is echt een buiten-spel-kamp, waar de kinderen lekker veel bezig mogen zijn, ravotten enzo.
Oud 08-03-2004, 15:57
lief mutsje
lief mutsje is offline
Ik ga dit jaar 2 kampen draaien met scouting. Eerst een weekje als welpenleiding naar Alkmaardermeer. En daaraansluitend 10 dagen als leiding met de zeeverkenners naar Friesland. Worden 2 vermoeiende weken!
Oud 26-03-2004, 14:16
Milos
Milos is offline
Ik ga op stamkamp met scouting, maar niet van de zomer. Ik ga van 7 tot 10 oktober. Nu al zin in.
Oud 23-04-2004, 15:57
PrimRose
PrimRose is offline
Citaat:
DeuS schreef op 02-03-2004 @ 01:18 :

hoe zit het bij de rest?

Ehm, ik woon in Schijndel en believe me, d'r is niet veel te beleven. Waarom gaan jullie in hemels naam naar Schijndel? Er zijn leukere plekken in NEderland te bedenken!
Oud 25-04-2004, 18:44
Verwijderd
Ik ga op zeilkamp met PJ den Hartog Stichting van school uit en dat is altijd hartstikke gezellig. Mensen van de Vinea belachelijk maken enzo. en vooral doen alsof je kan zeilen
hahhaha
Advertentie

Regels voor berichten