Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben lid van het ivn *klik* en ga daarmee op kamp. Dit jaar eindelijk ook een kampje begeleiden, voor 'jongeren' van 18 tot 30, niet zo heel jong meer dus. Wij als begeleiders zijn er dan ook vooral voor de praktische organisatie, op het kamp zelf gaat vrijwel alles in goed overleg.
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben leiding bij scouting voor de gidsen, meiden tussen de 10 en 14..........we gaan dit jara samen met de verkenners op kamp in de buurt van Nijmegen op een labelterrein daaro. We hadden het idee om op lord of the rings kamp te gaan maar we moeten nog ff kijken, niet eidereen is het ermee eens....
Verder misschien nog met de pivo's (jongeren 17-28 jaar bij ons ofzo) op kamp.....ff kijken wat we doen |
![]() |
|
ik ga mee als vrijwilliger bij kijk hier en dara ga ik gehandicapte "jongere"een leuke vakantie bezorgen.
ik ga ze helpen met dingen die ze niet kunnen
||
![]() |
Citaat:
nou ik vind dat heel gaaf wat je ga doen lijkt me heeeeeeeeeel leuk, ik doe al leiding mee aan een vakantie week voor kinderen maar dan blijven we wel gewoon op 1 plaats. nou hele veel plezier ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ehm, ik woon in Schijndel en believe me, d'r is niet veel te beleven. Waarom gaan jullie in hemels naam naar Schijndel? Er zijn leukere plekken in NEderland te bedenken!
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
stichting zomerkampen Breda zoekt vrijwilligers antjuh | 3 | 24-02-2015 11:58 | |
Vrije tijd |
Zomerkamp Rollenspel Supertaures | 8 | 19-11-2012 17:11 | |
Vrije tijd |
Zomerkamp in Amerika Charlotté | 4 | 24-02-2011 13:16 | |
Werk, Geld & Recht |
Vrijwilligerswerk, help op ons zomerkamp en heb een gratis vakantie Zoka | 1 | 12-04-2010 23:22 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zomerkamp Roosje | 172 | 05-05-2005 11:24 | |
De Kantine |
Zomerkampen Landslide | 47 | 15-01-2003 20:59 |