Advertentie | |
|
![]() |
|
noop geen idee, ik ben zelf wel leidster geweest en misschien volgend jaar weer van ponykamp was wel gaaf
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
de eerst keer Tsjechië, tweede keer Hongarije was goed georagniseerd, je wordt redelijk vrij gehouden om dingen te doen, niet echt een blijf met zn allen bij elkaar policy, meestal wel in groepjes van minimaal 4 personen, maar das ook veel gezelliger ben daarvoor vijf keer met circel meegeweest (sez keer ingeschreven, maar laatste ging niet door ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben van mijn tiende tot en met mijn zeventiende met Vinea meegeweest, allerlei verschillende kampen, bijna altijd leuk maar het hangt erg af van je staf. Ik heb soms ook vreselijke momenten gehad daar... Ben ooit met Haboniem meegeweest
![]() YMCA schijnt vreselijk christelijk te zijn.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb daar trouwens Scala ontmoet, stomtoevallig zag ik een half jaar later dat ze ook hier zat.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ga meestal zelf met een groep op vakantie. Internationaal kamp lijkt me wel leuk (moet je alleen wel goed engels kunnen). Over vinea heb ik ook veel positieve reacties gehoord. Succes met zoeken! ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Offtopic: Ben jij familie van Michiel Hageman?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
greetzzzzzzzzzz |
Advertentie |
|
![]() |
|
je hebt ook kampen in andere delen van de wereld
(denk aan engeland, frankrijk en amerika als je t groot wil aanpakken ![]() die zijn superchill, kan je vanalles doen van paardrijden tot artistieke vormgeving ![]() ![]() maar die zijn echt heel gevarieerd...
|
Verwijderd
|
ik ben vorig jaar op duikkamp geweest in nautilus (een kamp boven den bosch), beviel me erg goed! leuke mensen, en leuke omgeving en je kan er mooi duiken!
en je kan er ook veel meer doen, survival, fun-sports, zeilen, kayakken, surfen, enz... ik ga deze zomer weer met hetzelfde groepje dat ik vorige keer heb leren kennen, zo leuk was het! |
![]() |
|
![]() |
bij vinea hebben ze heel veel kampen en bij cirkel ookwel paar. en als je 16 of ouder bent kan je met gogo tours mee ofzo gloof ik.. shcijnt leuk te zijn. ben al heel vaak meegeweest
bij vinea is alles beter geregeld maar tis wel duurder en bij cirkel is alles veel slechter geregeld maar wel goedkoper.. was afgelopen zomer geweest.. heel goor eten, stuk primitiever dan vinea. maar dat kwam gloof doordat vorige groep het beetje heel erg had verneukt.. bij cirkel hebben ze wel minder keus maar ook gewoon verschillende leeftijdsgroepen.. bij vinea ook, alleen veel meer keus.. ze hebben alle soorten vakanties... |
![]() |
|
![]() |
Ik weet niet of mensen het NIVON kennen, heb ik hier nog niet zien staan idv. Het is een soort natuurorganisatie, maar daar merk je niet met alle kampen wat van. Je hebt kinderkampen met verschillende thema´s (tot 16 jaar), zeilkampen, jongerentheaterkampen (heb ik een keer gedaan, was heel leuk), reizen voor jongeren (sommige vanaf 15, sommige vanaf 17 of 19) in het buitenland. In de lente en zomer. De reizen die ik ermee heb gedaan vond ik erg leuk.
Als je er meer over wil weten moet je denk ik ff naar www.nivon.nl gaan. Het is trouwens niet alleen een organisatie voor kinderen en jongeren, je hebt ook reizen voor families en ouderen. Er zijn ook nivon-huizen in Nederland (in een paar andere europese landen ook geloof ik). |
![]() |
||
Citaat:
He?? Nee! Wies dat nou weer? Ok, Vinea is wel een optie.. Maar stel: je wil niet zeilen, en je bent zoiezo geen sportpersoon..wat doe je dan behalve Vinea? ...Ik ben een beetje veeleisend.. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
het Vinea-kamp waar ik op vakantie ben geweest staat dit jaar niet meer in de gids: een survival kamp in Belgie.
er was ook niks aan. vandaar denk ik. dit jaar ga ik héél misschien naar 1 of ander kamp genaamd: Bethanië (http://www.zdh-bethanie.nl/index02.html)
|
ik ben 5 keer met vinea mee geweest, de eerste keer naar zo'n creatief gebeuren in drente ofzo
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
naast verschillende keren zeilen (bij pean e.a.) ben ik ook op sportkamp geweest en wiskundekamp
sportkamp (tweehek) was wel leuk, maar ik na 1 keer heb 'k het wel gezien. Je doet niks écht uitgebreid enzo, vanalles wat, dat vond ik wel jammer .. Ze hebben d'r ook een computerkamp en een survivalkamp trouwens. Wiskundekamp (vierkant voor wiskunde) was heel leuk ![]() ![]() dit jaar wil 'k misschien wel naar een taalkamp, frans leren of misschien engels.. maar wat ik tot nu toe heb gezien is veel te duur.. en een muziekkamp lijkt me ook wel leuk ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
BUITENKUNST!!!!
Echt de geweldigste plaats om te zijn, en dan vooral Drenthe natuurlijk www.buitenkunst.nl
||
Verwijderd
|
Citaat:
als er iets is wat ik probeer te vermijden is het kunst! sorry ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jaaa, ik ben deze zomer ook met Vinea gegaan en het was echt supergeweldig, volgend jaar ga ik zeker weer! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
stichting zomerkampen Breda zoekt vrijwilligers antjuh | 3 | 24-02-2015 11:58 | |
Vrije tijd |
Zomerkamp Rollenspel Supertaures | 8 | 19-11-2012 17:11 | |
Algemene schoolzaken |
Engels zomerkamp faithfully | 3 | 12-05-2012 14:42 | |
Vrije tijd |
Zomerkamp in Amerika Charlotté | 4 | 24-02-2011 13:16 | |
Werk, Geld & Recht |
Vrijwilligerswerk, help op ons zomerkamp en heb een gratis vakantie Zoka | 1 | 12-04-2010 23:22 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zomerkamp Roosje | 172 | 05-05-2005 11:24 |