Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ze begonnen simpele muziek te maken over het leven als arbeider, met goedkope/tweedehands spullen. Dit werd garage genoemd, en later begon het richting punk/hardcore te komen. En ze hebben de regea/ska geaccepteerd, omdat ze down met de message waren. maar dit is offtopic. Zoek anders even op google, of met de zoekfunctie. |
![]() |
||
Citaat:
in de tijd dat ik t nog luisterde (jaar of 6 geleden) maakten ze gewoon (goeie) hardcore of ze moeten nu veranderd zijn
||
Citaat:
Als je kijkt op kazza die je dat RTC en neophyte dat nummer zogenaamd hebben gemaakt. Maar ja de mc van RTC is een neger en Neophyte zijn tegen rascisme. Verder waarvoor denk je dat RTC racisten zouden zijn als ze samen op een feestje waren van Noepyte, met De dj paul,gizmo,King mathew,dat zijn allemaal allochtonen.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tegenwoordig ontstaat er een broederschap tussen Germanen en o.a. het Slavische volk (die in het derde rijk gedeeltelijk vervolgd werden, dit was o.a. te wijten aan het grote aantal Joden dat in Polen verkeerde) omdat Arianisme een veel breder iets is dan alleen Germaans, Slavisch of de andere bekende volkeren. Je hebt bijv. ook de Perzen en Hellenen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|