Advertentie | |
|
![]() |
|
Kweet het niet. Ik kom vaak op Holland Spoor in Den Haag. Als je daar als vrouw alleen loopt voel je je ook niet echt veilig. Er zijn er vaak genoeg lui die met je oplopen en dan allerlei dingen fluisteren die ik niet versta (ze raken je dan nog net niet aan). Ik probeer het te negeren en loop snel door, maar prettig vinden doe ik het niet.
||
Citaat:
Het zal meer als preventieve werking bedoeld zijn.
||
Citaat:
|
Neen, hij krijgt geen bekeuring. Pas als die juffrouw in kwestie klacht indient kan er een vervolg komen. En ik zie persoonlijk al weinige dit doen!
Maar het is en blijft belachelijk.
||
Citaat:
![]() Ontopic: t is te belachelijk voor woorden dat zo'n maatregel uberhaupt nodig is. Je ziet toch zelf ook wel in dat het nou niet bepaald netjes is om iemand na te gaan fluiten? ![]()
|
ik vind een bekeuring voor fluiten wel ietwat overdreven, maar als iemand keihard door centraal station 'ik wil je keihard neuken' naar je roept vind ik een boete wel een goede straf
![]() de normen mogen wel een beetje terugkomen hoor.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
pff, ik heb geen last van fluiten of sissen. Ja, die mensen zijn dan misschien lomp, maar ja, met je mond open eten is ook lomp en als iemand dat tegenover me doet heb ik daar meer last van dan van gefluit, en daar krijg je toch ook geen boete voor.
Ik heb er wel last van als iemand met me mee gaat lopen en tegen me praten, terwijl ik heb aangegeven dat ik dat niet wil. Daar geldt die boete ook voor neem ik aan? Want dat zou wél weer praktisch zijn. |
![]() |
||
Citaat:
dat wordt dokken ![]()
||
Citaat:
Maar als het om zoiets gaat moeten ze het anders brengen vind ik, niet van als je fluit krijg je een bekeuring terwijl je feitelijk meer moet gebeuren voor je er eentje krijgt. Maar goed, doot het zo te schrijven laat je mensen er anders over denken.
||
Citaat:
![]()
|
Ik ben voor een avondklok: na 8 uur mag er niet meer gefloten worden, want dan is het eng, op andere momenten is het prima.
Nee, flauwekul natuurlijk...hm. Ik vind het best een goed initiatief, als je aangeeft dat je er last van hebt een bon, en heb je er geen last van no problemo. Je kan een fluiter ook op z'n bek timmeren, dan is dit een betere oplossing. Nagefloten of aangesproken worden is niet erg, maar als het grof of seksistisch wordt is het ronduit vervelend.
|
|