Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2004, 18:08
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Wat vinden jullie van deze videoclip?

Ik vind die clip echt waardeloos. Die zelfmoord dinges is zo onnodig en verpest dat mooie nummer..en dan op het einde komt ze vrolijk uit dat water omhoog..dat vat ik echt niet of ben ik nou dom ?!
Zo'n mooi nummer en dan zo'n clip erbij..shihit!
Oud 27-04-2004, 18:14
heavinly
heavinly is offline
Echt belachelijk. Britney heeft sinds haar eerste single toch een soort voorbeeldfunctie voor 'kleine' meisjes en dan gaat ze zo'n clip maken.. Ik vind dat ze 't voor zichzelf nogal verpest.

Oh, en wat je zei, het einde. Ik zag op Mtv news dat er zoveel commentaar was op de clip (nogal logisch), in de originele versie kwam ze niet meer boven water namelijk. Toen heeft ze 'm moeten aanpassen zodat zenders 'm wel gingen uitzenden en daarom is er nu dit einde.
Oud 27-04-2004, 18:14
Blubje
Blubje is offline
Dat is toch ook dat ze haar polsen doorsnijdt enzo? Mja ik had gehoord dat die clip niet helemaal mocht worden uitegzonden vanwege het zelfmoordgehalte, of is dat alleen in Amerika?
Heb m nog niet gezien zelf, alleen nog maar stukjes...ben benieuwd...
Oud 27-04-2004, 18:15
Verwijderd
zo schokkend vind ik de clip niet, al heb ik het begin nog nooit gezien. Het liedje vind ik hartstikke mooi, ik zat haar cd gisteren te luisteren en dacht dat ze die wel zou uitbrengen als single, en dat gebeurde ook nog.
Oud 27-04-2004, 18:20
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 27-04-2004 @ 19:15 :
zo schokkend vind ik de clip niet, al heb ik het begin nog nooit gezien. Het liedje vind ik hartstikke mooi, ik zat haar cd gisteren te luisteren en dacht dat ze die wel zou uitbrengen als single, en dat gebeurde ook nog.
Je vindt het niet schokkend dat iemand in een videoclip haar polsen doorsnijdt? Ook niet als je je bedenkt dat ook kinderen naar zo'n clip kijken? Ik snap wel dat 't voor jou persoonlijk misschien niet schokkend is, maar ik vind 't gewoon belachelijk als je weet dat ook kinderen zo'n clip zien.
Oud 27-04-2004, 18:22
punxnotdead
punxnotdead is offline
Ik lag dubbel
Oud 27-04-2004, 18:22
AJMouse
AJMouse is offline
Ik zat donderdag al met een maat van mij hierover te discusiëren. We were wondering hoeveel meisjes nu zelfmoord zouden gaan plegen go brit.

Lol, een topic erover
Oud 27-04-2004, 18:23
Verwijderd
Citaat:
heavinly schreef op 27-04-2004 @ 19:20 :
Je vindt het niet schokkend dat iemand in een videoclip haar polsen doorsnijdt? Ook niet als je je bedenkt dat ook kinderen naar zo'n clip kijken? Ik snap wel dat 't voor jou persoonlijk misschien niet schokkend is, maar ik vind 't gewoon belachelijk als je weet dat ook kinderen zo'n clip zien.
is dat aan het begin ofzo? ik heb hem alleen nog gezien vanaf dat ze het bad in zit en naar beneden zinkt.
Oud 27-04-2004, 18:30
AJMouse
AJMouse is offline
Ik was een beetje dronken, maar polsen doorsnijden kan ik mij niet herinneren.

2 all ya folks:

KLIK HIER VOOR DE CLIP
Oud 27-04-2004, 18:34
heavinly
heavinly is offline
Nou, ik weet niet of je ziet dat ze doorsnijdt, maar het lijkt me wel duidelijk als je ziet dat haar polsen sneeen hebben en er bloed uit komt.
Oud 27-04-2004, 18:35
AJMouse
AJMouse is offline
Kunnen kleine kindjes die link wel leggen? Of hebben we het hier over een domme breezah generatie die de link net aan wel kan leggen en brit na gaan doen? Want ik bedoel, mij maakt het niet uit als er wat breezahs minder op aarde rond lopen.

Je mag het niet zeggen.. maar ik vind het wel.
Oud 27-04-2004, 18:35
Verwijderd
als ze in bad zit, een klein schrammetje op de pols. niet heel schokkend. einde is schokkender met dat lijk.
vergelijking met de geboorte van een kindje is wel mooi.
Oud 27-04-2004, 18:40
Love_Fulfilled
Citaat:
Ilsetjuhh schreef op 27-04-2004 @ 19:08 :
Oh, en wat je zei, het einde. Ik zag op Mtv news dat er zoveel commentaar was op de clip (nogal logisch), in de originele versie kwam ze niet meer boven water namelijk. Toen heeft ze 'm moeten aanpassen zodat zenders 'm wel gingen uitzenden en daarom is er nu dit einde

Ja maar ze was toch half verdronken, dat die vriend haar dan ui dat bad haalt enzo! Dan slaat dat einde opzich nergens op dat ze weer vrolijk boven komt..

Laatst gewijzigd op 27-04-2004 om 18:46.
Oud 27-04-2004, 18:42
BCR
BCR is offline
Wat ik zo overdreven vind, is dat stukje waar ze bestookt wordt met de pers en dan zo meegesleurd wordt. Heel nep. En daarna die ruzie met die jongen. Ze blijven maar met dingen gooien. Wha.

Maar die jongen heeft wel iets <3

En tis een walgelijk nummer trouwens.
Oud 27-04-2004, 18:42
BCR
BCR is offline
Citaat:
Ilsetjuhh schreef op 27-04-2004 @ 19:40 :
Ja maar ze was toch half verdronken, dat die vriend haar dan ui dat bad haalt enzo! Dan slaat dat einde opzich nergens op dat ze weer vrolijk boven komt..
Je quote jezelf, snoesie
Oud 27-04-2004, 18:43
Love_Fulfilled
Ik vind ook niet dat deze clip kinderen aanzet tot erge dingen weetje, maar ik vind het een beetje vaag en waardeloos waarom het nou weer op deze manier moet!
Oud 27-04-2004, 18:44
Love_Fulfilled
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 27-04-2004 @ 19:42 :
Je quote jezelf, snoesie
Kut k zie t..tering!
Oud 27-04-2004, 18:45
levi's
levi's is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=821189

Deze bestaat ook al...

Clip: Everytime

http://www.spunk.nl/articles/view_a...d=1082632547312

door Paula den Dulk

Een zielig liedje vraagt om een emotionele clip en dus deden Britney en haar team een poging tot een shockerende en diepgaande plotje. Jammer genoeg faalde haar plan jammerlijk. De clip is namelijk verschrikkelijk ongeloofwaardig. Britney heeft een nogal agressief vriendje dat op de vuist gaat met de vele paparazzo die haar staan op te wachten bij haar hotel. Britney wordt door haar bodyguards afgevoerd naar haar hotelkamer waar de ruzie verder gaat. Britney besluit om wat stoom af te blazen in de badkamer. Tot zover allemaal nog best te volgen.

Britney gooit uit woede een glas tegen de spiegel kapot (erg handig wanneer je op blote voeten loopt) en kleedt zich uit. Ze stapt het bad in (dat toevallig al klaar stond vol met warm water), waar ze ontdekt dat ze haar pols open heeft gehaald aan een van de glasscherven. Er zit nauwelijks bloed aan haar pols, maar kennelijk heeft ze toch zoveel bloed verloren dat ze haar vriendje, die in de kamer naast haar zit, niet meer kan roepen. Ze raakt bewusteloos en glijdt het water in.

Natuurlijk gaat ze niet dood (hoe kan dat ook, met zo'n kleine snee). Haar vriend komt de badkamer binnen rennen en redt haar. En wanneer dan ook nog eens blijkt dat alles een droom was omdat Britney hijgend wakker wordt in de badkuip geloof ik er al helemaal niets meer van.

Ik vind de clip wel leuk
Oud 27-04-2004, 18:48
levi's
levi's is offline
eh, dat klopt dus niet, want er komt bloed uit haar hoofd...

Waardoor gaat ze nou dood?
Oud 27-04-2004, 18:48
Love_Fulfilled
Citaat:
omrielevie schreef op 27-04-2004 @ 19:45 :
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=821189

Deze bestaat ook al...

[afbeelding]

Clip: Everytime

http://www.spunk.nl/articles/view_a...d=1082632547312

door Paula den Dulk

Een zielig liedje vraagt om een emotionele clip en dus deden Britney en haar team een poging tot een shockerende en diepgaande plotje. Jammer genoeg faalde haar plan jammerlijk. De clip is namelijk verschrikkelijk ongeloofwaardig. Britney heeft een nogal agressief vriendje dat op de vuist gaat met de vele paparazzo die haar staan op te wachten bij haar hotel. Britney wordt door haar bodyguards afgevoerd naar haar hotelkamer waar de ruzie verder gaat. Britney besluit om wat stoom af te blazen in de badkamer. Tot zover allemaal nog best te volgen.

Britney gooit uit woede een glas tegen de spiegel kapot (erg handig wanneer je op blote voeten loopt) en kleedt zich uit. Ze stapt het bad in (dat toevallig al klaar stond vol met warm water), waar ze ontdekt dat ze haar pols open heeft gehaald aan een van de glasscherven. Er zit nauwelijks bloed aan haar pols, maar kennelijk heeft ze toch zoveel bloed verloren dat ze haar vriendje, die in de kamer naast haar zit, niet meer kan roepen. Ze raakt bewusteloos en glijdt het water in.

Natuurlijk gaat ze niet dood (hoe kan dat ook, met zo'n kleine snee). Haar vriend komt de badkamer binnen rennen en redt haar. En wanneer dan ook nog eens blijkt dat alles een droom was omdat Britney hijgend wakker wordt in de badkuip geloof ik er al helemaal niets meer van.

Ik vind de clip wel leuk
Nu vat ik die hele clip..ik dacht dat t zelfmoord was..maar ze raakte bewusteloos door de snee hey !
En dat ze boven kwam..t was een droom..hey die vat ik ook nu !
Oud 27-04-2004, 18:51
Love_Fulfilled
Citaat:
omrielevie schreef op 27-04-2004 @ 19:48 :
eh, dat klopt dus niet, want er komt bloed uit haar hoofd...

Waardoor gaat ze nou dood?
Flippo..t word niet in beeld gebracht waar t vandaan komt..dus je ken t niet wete, maar waarschijnlijk komt het uit dr pols of hand zoiets!
Oud 27-04-2004, 18:52
levi's
levi's is offline
neeheee! je ziet duidelijk dat ze met haar hand naar hoofd aanraakt en dat ze dan geschrokken kijkt, zoiets tenminste
Oud 27-04-2004, 18:55
*ABC*
*ABC* is offline
Jullie vinden deze 'zelfmoordclip' schokkend maar dat de boobs van een of andere bimbo in de clip van d12 te zien zijn om halfnegen, terwijl mijn broertje dan nog tv kijkt kan zeker wel??
Oud 27-04-2004, 18:56
Love_Fulfilled
Citaat:
Ice_faerie15 schreef op 27-04-2004 @ 19:55 :
Jullie vinden deze 'zelfmoordclip' schokkend maar dat de boobs van een of andere bimbo in de clip van d12 te zien zijn om halfnegen, terwijl mijn broertje dan nog tv kijkt kan zeker wel??
Wat is er zo erg aan boobs..sjeez tis een natuurlijkverschijnsel dat daar zo moeilijk over gedaan word..shihit!
Oud 27-04-2004, 18:57
Love_Fulfilled
Citaat:
Ilsetjuhh schreef op 27-04-2004 @ 19:56 :
Wat is er zo erg aan boobs..sjeez tis een natuurlijkverschijnsel dat daar zo moeilijk over gedaan word..shihit!
En tis geen zelfmoord..ze raakt bewusteloos door de bloed !
Oud 27-04-2004, 18:58
Love_Fulfilled
Kut ik ben verkeerd bezig..ik moes wijzigen ipv quoten!
Oud 27-04-2004, 18:59
Love_Fulfilled
Citaat:
omrielevie schreef op 27-04-2004 @ 19:52 :
neeheee! je ziet duidelijk dat ze met haar hand naar hoofd aanraakt en dat ze dan geschrokken kijkt, zoiets tenminste
Ja maar tis vaag.. hoe komt dat bloed aan dr hoofd erdan..ze ging heel relaxed dat bad in met de hoofd op het randje en er was niks aan t handje en opeens bloed aan dr hoofd..dit moet ik uitzoeken !
Oud 27-04-2004, 19:01
levi's
levi's is offline
Dan snap ik dus niet
Oud 27-04-2004, 19:02
levi's
levi's is offline
Ze heeft ook zo'n Kabbalah armband om, daardoor misschien?
Oud 27-04-2004, 19:04
levi's
levi's is offline
Citaat:
Echt belachelijk. Britney heeft sinds haar eerste single toch een soort voorbeeldfunctie voor 'kleine' meisjes en dan gaat ze zo'n clip maken.. Ik vind dat ze 't voor zichzelf nogal verpest.
Ze mag toch zelf doen wat ze wil? Zij groeit, kleine meisjes groeien punt. Ze heeft het lang genoeg volgehouden met die voorbeeldfunctie en ze is het nu gewoon zat!
Oud 27-04-2004, 19:08
Love_Fulfilled
Citaat:
omrielevie schreef op 27-04-2004 @ 20:02 :
Ze heeft ook zo'n Kabbalah armband om, daardoor misschien?
Ja dat zag ik..eerst zag k dat aan voor t bloed, maar toen kwam HET BLOED op dr hand en zag ik dat het een bandje was.
Wat is dat Kabbalah bandje dan..waar dient t voor etc?
Oud 27-04-2004, 19:11
levi's
levi's is offline
Dat is zo'n joodse geloof he. Misschien kwam het bloed wel uit haar armbandje haha nee
Oud 27-04-2004, 19:14
Love_Fulfilled
Nou lees ik weer ergens anders dat ze in slaap viel in bad..hmm lijkt me niet
Oud 27-04-2004, 19:15
levi's
levi's is offline
Wat ik dus had begrepen was dat het hele thema reďncarnatie was, en dat ze in de badkuip eerst een kaballah armbandje heeft, wat in bloed verandert... Het lijkt ook alsof ze haar kop aan de badrand heeft gestoten, en dat ze aan haar hoofd voelt wat het is, wat bloed op haar hand afgeeft... Als ze in het bad wegzakt zie je ook een bloedplek op de badrand... Maar al met al is het een beetje een vage clip... en het had zeker beter gekund, denk ik...

dit kan ook
Oud 27-04-2004, 19:19
Lunae
Lunae is offline
Citaat:
Ilsetjuhh schreef op 27-04-2004 @ 20:08 :
Ja dat zag ik..eerst zag k dat aan voor t bloed, maar toen kwam HET BLOED op dr hand en zag ik dat het een bandje was.
Wat is dat Kabbalah bandje dan..waar dient t voor etc?
kweet nie precies waar het voor dient maar ze heeft het toch altijd om ofoz?

ik vind de clip niet echt heel schokkend ofzo... (je ziet niet dat ze haar polsen doorsnijdt) maar ik vind het contrast wel heel erg groot, zo'n baby in beeld en een zelfmoord enzo... beetje vreemd allemaal. Ik vind het trouwens behoorlijk dom om zo'n clip te maken als je eigenlijk toch wel een voorbeeld bent voor veel mensen...
Oud 27-04-2004, 19:22
levi's
levi's is offline
Citaat:
ik vind de clip niet echt heel schokkend ofzo... (je ziet niet dat ze haar polsen doorsnijdt) maar ik vind het contrast wel heel erg groot, zo'n baby in beeld en een zelfmoord enzo... beetje vreemd allemaal. Ik vind het trouwens behoorlijk dom om zo'n clip te maken als je eigenlijk toch wel een voorbeeld bent voor veel mensen...
Ze geeft toch geen slecht voorbeeld ofzo?
Oud 27-04-2004, 19:22
levi's
levi's is offline
je ziet namelijk niet dat het zelfmoord is
Oud 27-04-2004, 19:25
Love_Fulfilled
Citaat:
coekie schreef op 27-04-2004 @ 20:19 :
kweet nie precies waar het voor dient maar ze heeft het toch altijd om ofoz?

Ze pleegt geen zelfmoord in de clip. het stond in t script dat ze zelf dr polsen zou doorsnijden en dat zou ook in beeld komen maar dat is geschrapt.
Je ziet dat ze iets aan dr hoofd voelt en dan haalt ze dr hand weg naar dr gezicht en ziet ze bloed op dr hand en kijkt ze geschokt, dus ze had bloed aan dr hoofd maar hoe dat er komt is mij een raadsel!
Oud 27-04-2004, 19:25
Lunae
Lunae is offline
Citaat:
omrielevie schreef op 27-04-2004 @ 20:22 :
Ze geeft toch geen slecht voorbeeld ofzo?
door zelfmoord te plegen? tja, ik vind het wel een slecht voorbeeld, het kan net het laatste stapje zijn voor zo'n meisje om zelfmoord te plegen...
Oud 27-04-2004, 19:26
Love_Fulfilled
Britney zou een interview moeten geven voor MTV dat overla uitgezonden mag worden waarin ze uitgebreid de video uitlegt hoe alles nou zit zodat iedereen begrijpt hoe alles is bla bla bla!
Oud 27-04-2004, 19:26
Lunae
Lunae is offline
Citaat:
Ilsetjuhh schreef op 27-04-2004 @ 20:25 :
Ze pleegt geen zelfmoord in de clip. het stond in t script dat ze zelf dr polsen zou doorsnijden en dat zou ook in beeld komen maar dat is geschrapt.
Je ziet dat ze iets aan dr hoofd voelt en dan haalt ze dr hand weg naar dr gezicht en ziet ze bloed op dr hand en kijkt ze geschokt, dus ze had bloed aan dr hoofd maar hoe dat er komt is mij een raadsel!
nee, ik weet het, maar volgens mij is het wel als zelmoord bedoelt... tenminste zo komt het op mij over
Oud 27-04-2004, 19:28
levi's
levi's is offline
Wanneer wordt die interview uitgezonden dan?
Oud 27-04-2004, 19:29
Lunae
Lunae is offline
Citaat:
omrielevie schreef op 27-04-2004 @ 20:28 :
Wanneer wordt die interview uitgezonden dan?
dat zou ze moeten doen, is toch niet zeker of dat echt zo is?
Oud 27-04-2004, 19:30
Love_Fulfilled
Citaat:
coekie schreef op 27-04-2004 @ 20:26 :
nee, ik weet het, maar volgens mij is het wel als zelmoord bedoelt... tenminste zo komt het op mij over
nee echt niet..je ziet dat ze schrikt!
Die 1 of andere amerikaanse club wil niet dat brit zelfmoord pleegt in die video..op welke manier dan ook!
Oud 27-04-2004, 19:56
Ieke
Ieke is offline
Deze gaat dus op slot.

Regels voor berichten